Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lucek9914
Nowy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Czw 17:58, 25 Lut 2010 Temat postu: Wielki Problem |
|
|
Jedna z usterek polega na tym ze gdy odpalę ogarka i wloncze jedynke to zagrzechocze mocno i gdy dodam gazu mocniej to tak mocno grzechocze i po paru metrow przestaje jak wloncze na dwojke to leciutko zagrzechocze a na trujce juz wogule..Moze ktos wie o co chodzi ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 18:10, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Wyreguluj sprzęgło tzn.Siedząc na moto po prawej stronie z pokrywy silnika wystaje śruba.Powinna być zakontrowana nakrętką.Luzujesz nakrętkę,wkręcasz tą śrubę (jakiś jeden obrót w prawo) ponownie kontrujesz i tak aż przestanie zgrzytać.Mówię jeden obrót bo też mi tak zgrzytało i ja o jeden obrót wkręciłem i jest git.
A jak to nie pomoże to sprawdź popychacze,a jak to nie pomoże to tarcze sprzęgłowe do wymiany.
P.S
Jeśli coś nie tak mówie to poprawić a nie krzyczeć .
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lucek9914
Nowy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Czw 18:38, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
oj jutro zobacze.. I powiem co i jak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Czw 19:43, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Co do tego mają tarcze sprzęgłowe bo nie kumam?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojta1
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Czw 20:23, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
A ja bym na wszelki wypadek sprawdził czy nie masz odkręconego kosza sprzęgłowego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hasik1978
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Czw 21:25, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Zainwestuj w SŁownik !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pionek200
Początkujący
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Czw 23:46, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Makster_26 napisał: | Co do tego mają tarcze sprzęgłowe bo nie kumam? |
Tarcze służą do tego że gdy wciskasz sprzęgło to przestaje ci się kręcić skrzynia i możesz swobodnie zmieniać biegi a gdy tarcze są wytarte i źle wysprzęglają to skrzynia się kreci cały czas i na siłę zmieniasz i grzechocze ale raczej wątpię ze tarcze zrób tak jak koledzy wyżej piszą wyreguluj śrubką znajdującą się po prawej stronie silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Pią 7:59, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
W najgorszym przypadku może tryby się uszkodziły w szkrzyni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lucek9914
Nowy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Pią 15:39, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
dzieki za pomoc jednak byla to ta śrubka ..wszystko git teraz jest..ale mam drógi problem ..gdy odkrece paliwo przy nie odpalonym motorku to cieknie pod gażnikiem jak cho...Choinka...;] A i sie zalewa ...a gdy zapale moto to juz nie leci nic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Pią 16:21, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Raczej za dużo paliwa w komorze pływakowej...gdzieś jest tutek jak wyregulować taką blaszką w komorze ale ja już niepamiętam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 19:52, 26 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Po prostu wygnij lekko tą blaszkę w komorze w dół i sprawdź czy nie przecieka Ci ta nakrętka pod komorą.
Cytat: | ale raczej wątpię ze tarcze zrób tak jak koledzy wyżej piszą wyreguluj śrubką znajdującą się po prawej stronie silnika |
Nie tarcze a jednak wyreguluj je
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lucek9914
Nowy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Sob 8:02, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Ok sprawdze A nie mielibyscie gdzies modeli uszczelek chodzi mi o ta do gaznika do wydrukowania ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Sob 8:13, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Komplet uszczelek do całego silnika można zakupić za grosze w sklepie więc po co ci drukować jakąś badziewną uszczelke;)??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lucek9914
Nowy
Dołączył: 21 Sie 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Sob 8:33, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
tylt tylko że nie mam gdzie kupic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojta1
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Sob 11:39, 27 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Najlepszym sposobem jest zrobić taką uszczelkę. Najłatwiej na tą powierzchnię gdzie ma byc uszczelka rozprowadzasz trochę oleju następnie dociskasz ją do tektury i już masz wzór uszczelki, wystarczy tylko wyciąć .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|