Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KamoBieniu
Nowy
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: Śro 15:36, 05 Paź 2011 Temat postu: Wieeele problemów |
|
|
Jestem na tym forum nowy i na początku serdecznie witam!
A teraz do rzeczy. Mam ogara 200 i mam z nim kilka istotnych problemów:
1. Cieknie z niego olej.
2. Cieknie z niego paliwo.
3. Mam w nim zepsutą kompkę, aby jeździć muszę go pchać. To znaczy ,,czasami" odpala, ale najprawdopodobniej w kopce jest zepsuta sprężyna i po kopnięciu muszę ręką przywracać ją w poziom. No i oprócz naprawy sprężyny pozostaje jeszcze pytanie dlaczego odpala tylko czasami, a ostatnio prawie nigdy.
4. Ogar chyba ma ustawione za duże obroty, ponieważ jeśli nawet nie trzymam ręki na gazie, jest go całkiem sporo.
5. Tak jak by ,,brakowało mu mocy". Rozpędza się a później na kilka sekund traci moc, zwalnia, a po chwili ją odzyskuje i pracuje normalnie, by zaraz znów ją stracić. Dodam, iż dzieje się tak tylko kiedy odpalam go na zimno, gdy się rozgrzeje działa jak należy.
6. No i ostatni najtragiczniejszy i najbardziej dobijający problem. Ostatnio odpaliłem go zimnego (na popych), przejechał około 500 metrów zgasł i za chiny nie mogłem go już uruchomić. Iskra jest a świeca nie zalana, sprawdzałem. Dodam, że często tak się z nim dzieje. Kiedyś męczyłem się cały dzień żeby go odpalić i nic z tego nie wyszło, a nazajutrz odpalił od kopa za pierwszym razem.
To chyba wszystkie z moich ,,drobnych" usterek. Gdyby ktoś umiał mi pomóc chociaż w sprawie jednego z nich, byłbym ogromnie wdzięczny. Z góry dziękuje, KamoBieniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ziela
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: Śro 16:18, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Witam . Co do paliwa to przejrzyj wszystko od baku do gaźnika( może być pęknięty wężyk, zasyfiony kranik, zasyfiony gaźnik, nieszczelny na filterku itp.) A i warto jeszcze sprawdzić czy gaźnik dobrze wyregulowany( może być przyczyną innych problemów). Co do kwestii odpalania to oprócz wyżej wymienionych to może być źle ustawiony zapłon... a i próbuj ustawić dobre wolne obroty( śruba pomiędzy dyszami).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 18:02, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
postaraj się o instrukcję obsługi i poczytaj posty na forum zanim zaczniesz pytać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Śro 19:06, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
KamoBieniu - W googlach znajdziesz tzw. Serwisówkę do Ogara/Jawki, Sciągnij sobie skany i przeczytaj całą, od deski do deski. Znajdziesz w niej odpowiedź na wszystkie zadane przez Ciebie pytania.
Cieknie z niego olej - z silnika? No to padła uszczelka - trzeba rozpołowić silnik i założyć nową.
Cieknie z niego paliwo - z gaźnika? No to albo jak wyżej - padła uszczelka albo pęknięty korpus albo zła regulacja. Nie sprecyzowałeś co gdzie skąd leci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KamoBieniu
Nowy
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: Śro 19:22, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Dziękuję za odpowiedzi A macie może jakieś skany tej instrukcji od ogara 200? Ja znalazłem jakieś, ale zdjęcia są niedokładne i w połowie ucięte Tylko że mi chodzi o instrukcje do ogara 200 bo według mnie ta od jawy 50 jednak trochę za bardzo się różni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kemot176
Wymiatacz
Dołączył: 09 Lis 2010
Posty: 403
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koniecpol
|
Wysłany: Śro 19:46, 05 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]*2c+Instrukcje/Motorowery+ROMET+-+Obs*c5*82uga+i+Naprawa,119765220.pdf
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Czw 3:16, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Silnik w jawce masz dokładnie ten sam także gdyby właśnie o silnik chodziło to śmiało możesz szukać w instrukcji jawki. Ale to tak na przyszłość gdyby nie było tej ogarowskiej pod ręką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 17:06, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
KamoBieniu napisał: | Dziękuję za odpowiedzi A macie może jakieś skany tej instrukcji od ogara 200? Ja znalazłem jakieś, ale zdjęcia są niedokładne i w połowie ucięte Tylko że mi chodzi o instrukcje do ogara 200 bo według mnie ta od jawy 50 jednak trochę za bardzo się różni |
silnik i jeden i drugi działa na tych samych zasadach więc jak przeczytasz jedną czy drugą instrukcję to będzie ok, zasady są te same tylko rozwiązania techniczne inne, co do cieknięcia oleju proponuję na początek dokładnie wszystko umyć, najlepiej myjka ciśnieniową i ciepłą wodą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
KamoBieniu
Nowy
Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: Czw 18:30, 06 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Dzięki kemot 176, ale to jest chyba książka ogólnie o rometach a nie instrukcja ogara 200
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 16:10, 07 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
wejdz na mojego chomika, nick moskit122 tam masz serwisówki od jawki, silnik ten sam, od ogara 200 chyba tez tam jest ale to tylko kilka stron w instrukcji
jak poczytasz instrukcje napraw od WSK, WFM i resztę co tam mam to będziesz wiedział wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|