Wał do regeneracji?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zigi105
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Turów

PostWysłany: Wto 18:28, 27 Maj 2008    Temat postu:

jak masz kase to zregeneruj wał, przeszlifuj cylinder i splanuj głowice a jak niemasz to składaj i jeżdżaj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Wto 23:18, 27 Maj 2008    Temat postu:

roki124 napisał:
Owszem kolenjny mechanik niesłuchaj innych jak chcesz pojezdzic pare lat to zrób dobrze a nie byle jak i niesłuchaj innych ze moga byc luzzy bo to nieprawda ja jak bym robił to robiłym tak by chodziło i niestukało tym bardzoej ze znam kolege który tak zrobił tez zlozył silnik z luzami pojezdził z miesiąc i korbowód mu wyszedł bokiem . Takze polecałbym ci zrobic to tak jak zrobił by mechanik w samochodze hehe . Ale podkreslam to jest tylko moja opinia a ty mozezz niej albo skorzystac albo nie . Pozdrawiam roki124
Jest też coś takiego jak tłok i on ogranicza sie dyndanie na boki korbowodu, choc podkreslam, ze duze luzy sa niepozadane- nie badzmy jednak nazbyt pedantyczni, bo mało ktory uzywany wal takich luzow nie ma. Luz miedzy korbowodem, a wałem musi być zawsze, maly bo maly, ale jest.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macq dnia Wto 23:19, 27 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bebot
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 17 Mar 2008
Posty: 271
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:18, 28 Maj 2008    Temat postu: Re: Wał do regeneracji?

Comandor napisał:

Jeszcze jedno czy wymienić łożyska czeskie na nowe?


Przeczytałem połowę tematu i nie znalazłem o tym wzmianki, a więc tak:
Czeskie części (do jawek) są najlepsze i używane czeskie są często lepsze od nowych np. polskich

A więc raczej nie wymieniaj


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 13:12, 28 Maj 2008    Temat postu:

Ale co z tego, że są czeskie jak mogą być pordzewaiłe i ciężko chodzić. Jak są pordzewaiłe, ciężko chodzą to oczywiście kwalifikują się do wymiany, ale jeśli sa jeszcze dobre to nie ma takiej potrzeby Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stoone
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oleśnica

PostWysłany: Śro 13:18, 28 Maj 2008    Temat postu:

Zgadzam się z mangusem. Jak kupisz łożyska za 3 zł to pewnie, że będzie to kicha. Co innego jak dasz z 20-30zł za sztukę (o ile w takiej cenie są). Czy uważacie, że technologia nie idzie do góry i dobre jest tylko to co stare?
Przy dobrym remoncie nie trzeba oszczędzać na kasie. JA ogara robię już ponad 8 m-cy. a dopiero połowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 18:15, 28 Maj 2008    Temat postu:

Najlepsza relacje cena-jakość przedstawiają SKF-y, mozna tez szukac lozysk dedykowanych pod inne motocykle, ale to juz kosztuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Danek
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 05 Wrz 2006
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Śro 20:36, 28 Maj 2008    Temat postu:

powiem tak jak ja robiłem remont to za łożysko (sztuka) płaciłem 16zł..Very Happy ale... wydasz wiecej i Jwka bedze chodzic jak marzenie... a co do regenreracji wału to koszt to ok 80zł.,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 22:11, 28 Maj 2008    Temat postu:

Ja dalej morduje czeskie, przebieg 20 pare tysiecy i trzymaja sie jak głupie. Przy moim katowaniu aż dziw, ze to sie nie posypalo jeszcze. Fakt faktem, ze stosuje najlepsze paliwo i oleje, a to przy katowaniu silnika pomaga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin