Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adioss
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Mar 2008
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Nie 9:41, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Aha i sprawdz czy nie pomysliles DZIAŁU
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Nie 10:14, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jeszcze nie widziałem, cylka z silnika 223 po VI szlifie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 10:31, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ponawiam pytanie do pks'a. Jaką średnicę ma cylinder?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 11:46, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Co do cylindra staralismy sie uzyskac wymiar 39,50 z dokladnoscia 0,006. Pisalem co do tematu V - max. Jezeli chodzi o szlify juz widzialem silniki z VIII, Najciezej dokupic tylko tlok, ktory powinien wynosic 39,45. Najwiekszy w polsce jaki znalezlismy to 38,95, kupilismy wiec w czechach tloczek 39,45 i pierscionki. Co do walu to jest jak nowka. Lozyska powinny spokojnie wytrzymac, a przebieg silnika moze sie troche zmniejszy tak na 15 000 tys kilometrow ale mi to wystarcza.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Nie 11:47, 17 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|