Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mufik13
Początkujący
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 15:36, 20 Maj 2012 Temat postu: Utrata mocy |
|
|
Jadę swoją jawką i nagle na drugim biegu zaczyna błyskawicznie zwalniać, aż do zera.Potem nie mogłem jej odpalić. Ponoć z tyłu(z wydechu) prysnął olej. Co jest przyczyną tej usterki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 17:03, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Po chwili jak ostygła to odpaliła normalnie?? Najprawdopodobniej tłok puchnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 22:29, 20 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
jak prysnął? może więcej objawów? jak ze świecą? zapłon sprawdzony i dokładnie ustawiony? co z gaźnikiem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mufik13
Początkujący
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 18:38, 23 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Potem też nie odpalała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Czw 20:59, 24 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
A jaka jest kompresja?
Sprawdzałeś tłok i pierścienie? Pierwszy raz spotykam się z takim czymś żeby z wydechu olej poleciał...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 15:33, 25 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
najprędzej to był nieprzepalony olej z paliwa i tyle..
sprawdź tłok, zapłon, może ew. coś ze sprzęgłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 22:40, 25 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ogarzysta200 napisał: | najprędzej to był nieprzepalony olej z paliwa i tyle..
sprawdź tłok, zapłon, może ew. coś ze sprzęgłem. |
Panowie powiedzcie mi czemu co chwila w którymś poście ktoś sugeruje sprawdzenie tłoka na dzień dobry? Remont (jeśli wcześniej był przeprowadzany) powinien być na tyle pewny żeby nie było potrzeby tam zaglądać. Każdy demontaż i montaż cylindra skutkuje ponownym docieraniem się części co skraca żywotność. Usterki można diagnozować inaczej choćby przez sprawdzenie kompresji manometrem a sprawdzenie tłoka powinno się ograniczać co najwyżej do zajrzenia w okna wydechowe i ssące czy czasem pierścień nie pękł i tyle. Przecież nie możemy zakładać że każdą niesprawność będzie powodować wypadnięcie zabezpieczenia z tłoka czy rozpadnięcie się wału.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 6:08, 26 Maj 2012 Temat postu: Re: Utrata mocy |
|
|
Moskit122- Ale autor postu nie napisał kompletnie nic czy coś sprawdzał zero informacji tylko to Mufik13 napisał: | Jadę swoją jawką i nagle na drugim biegu zaczyna błyskawicznie zwalniać, aż do zera.Potem nie mogłem jej odpalić. Ponoć z tyłu(z wydechu) prysnął olej. Co jest przyczyną tej usterki? |
A więc jak przeczytał post no to zgaduje co mogło się stać, bo on nie napisał czy odkręcił kolanko zajrzał do cylindra czy choćby sprawdzał kompresję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Manioko15
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polanka Wielka k. Oświęcimia
|
Wysłany: Pon 18:18, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Przecież kompresję czuć gdy naciska się na kopke, jak idzie zbyt lekko to nie ma kompresji. A wcześniej nic ci nie dzwoniło w silniku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 18:54, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Dla jednego opór jest większy dla drugiego nie ma go wcale, więc takie sprawdzanie to psu na budę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 20:22, 28 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
takie mierzenie kompresji to można sobie wsadzić w 4 litery. od tego jest manometr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 14:35, 29 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Właśnie o tym wspomniałem może nie dosadnie ale, to miałem na myśli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mufik13
Początkujący
Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 16:05, 09 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Okazało się, że trzeba było tylko przeczyścić świecę Dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 21:18, 09 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
chyba sobie jaja robisz... to jak zgasł silnik nawet nie zajrzałeś do świecy? to na przyszłość sprawdź czy świeca ma odpowiednią ciepłotę i odległość między elektrodami, przy okazji sprawdź jej stan, wybarwienie bo jest szansa że albo dajesz za dużo oleju do paliwa albo uszczelniacz Ci puszcza
Problem rozwiązany - zamykam. | AmaSoft
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|