Utrata mocy

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mufik13
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 15:36, 20 Maj 2012    Temat postu: Utrata mocy

Jadę swoją jawką i nagle na drugim biegu zaczyna błyskawicznie zwalniać, aż do zera.Potem nie mogłem jej odpalić. Ponoć z tyłu(z wydechu) prysnął olej. Co jest przyczyną tej usterki?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 17:03, 20 Maj 2012    Temat postu:

Po chwili jak ostygła to odpaliła normalnie?? Najprawdopodobniej tłok puchnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 22:29, 20 Maj 2012    Temat postu:

jak prysnął? może więcej objawów? jak ze świecą? zapłon sprawdzony i dokładnie ustawiony? co z gaźnikiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mufik13
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 18:38, 23 Maj 2012    Temat postu:

Potem też nie odpalała

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Czw 20:59, 24 Maj 2012    Temat postu:

A jaka jest kompresja?
Sprawdzałeś tłok i pierścienie? Pierwszy raz spotykam się z takim czymś żeby z wydechu olej poleciał...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ogarzysta200
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 54 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie

PostWysłany: Pią 15:33, 25 Maj 2012    Temat postu:

najprędzej to był nieprzepalony olej z paliwa i tyle..
sprawdź tłok, zapłon, może ew. coś ze sprzęgłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 22:40, 25 Maj 2012    Temat postu:

Ogarzysta200 napisał:
najprędzej to był nieprzepalony olej z paliwa i tyle..
sprawdź tłok, zapłon, może ew. coś ze sprzęgłem.


Panowie powiedzcie mi czemu co chwila w którymś poście ktoś sugeruje sprawdzenie tłoka na dzień dobry? Remont (jeśli wcześniej był przeprowadzany) powinien być na tyle pewny żeby nie było potrzeby tam zaglądać. Każdy demontaż i montaż cylindra skutkuje ponownym docieraniem się części co skraca żywotność. Usterki można diagnozować inaczej choćby przez sprawdzenie kompresji manometrem a sprawdzenie tłoka powinno się ograniczać co najwyżej do zajrzenia w okna wydechowe i ssące czy czasem pierścień nie pękł i tyle. Przecież nie możemy zakładać że każdą niesprawność będzie powodować wypadnięcie zabezpieczenia z tłoka czy rozpadnięcie się wału.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 6:08, 26 Maj 2012    Temat postu: Re: Utrata mocy

Moskit122- Ale autor postu nie napisał kompletnie nic czy coś sprawdzał zero informacji tylko to
Mufik13 napisał:
Jadę swoją jawką i nagle na drugim biegu zaczyna błyskawicznie zwalniać, aż do zera.Potem nie mogłem jej odpalić. Ponoć z tyłu(z wydechu) prysnął olej. Co jest przyczyną tej usterki?


A więc jak przeczytał post no to zgaduje co mogło się stać, bo on nie napisał czy odkręcił kolanko zajrzał do cylindra czy choćby sprawdzał kompresję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Manioko15
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Polanka Wielka k. Oświęcimia

PostWysłany: Pon 18:18, 28 Maj 2012    Temat postu:

Przecież kompresję czuć gdy naciska się na kopke, jak idzie zbyt lekko to nie ma kompresji. A wcześniej nic ci nie dzwoniło w silniku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon 18:54, 28 Maj 2012    Temat postu:

Dla jednego opór jest większy dla drugiego nie ma go wcale, więc takie sprawdzanie to psu na budę Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
holipa
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 51 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Pon 20:22, 28 Maj 2012    Temat postu:

takie mierzenie kompresji to można sobie wsadzić w 4 litery. od tego jest manometr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 14:35, 29 Maj 2012    Temat postu:

Właśnie o tym wspomniałem może nie dosadnie ale, to miałem na myśli Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mufik13
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Wrz 2011
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 16:05, 09 Cze 2012    Temat postu:

Okazało się, że trzeba było tylko przeczyścić świecę Wink Dzięki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Sob 21:18, 09 Cze 2012    Temat postu:

chyba sobie jaja robisz... to jak zgasł silnik nawet nie zajrzałeś do świecy? to na przyszłość sprawdź czy świeca ma odpowiednią ciepłotę i odległość między elektrodami, przy okazji sprawdź jej stan, wybarwienie bo jest szansa że albo dajesz za dużo oleju do paliwa albo uszczelniacz Ci puszcza

Problem rozwiązany - zamykam. | AmaSoft


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin