Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trojan
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Staszów/Kielce
|
Wysłany: Nie 10:48, 30 Paź 2011 Temat postu: Uszkodzony karter... |
|
|
Witam. Kiedy ostatnio rozpoławiałem silnik zauważyłem, że uszczerbał się element prawego karteru (chyba nawet przy rozbieraniu). Myślę, że jest on potrzebny do działania tego całego automatu zmiany biegów, ale nie jestem do końca pewien...
Co o tym myślicie? Czy da radę to jakoś przyspawać czy muszę kupić nowy karter?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
damianos200
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzele ( mazowieckie )
|
Wysłany: Nie 11:49, 30 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Tak to właśnie trzyma automat od zmiany biegów , bez tego biegów nie będzie . możesz spróbować to skleić jakimś klejem do aluminium , może się uda .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 12:40, 30 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
czym Ty rozbierałeś ten silnik? z tego co pamiętam tam śruba karteru przychodzi, pospawać trzeba, rozwiercić i nagwintować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Trojan
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Paź 2010
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Staszów/Kielce
|
Wysłany: Nie 14:25, 30 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
moskit122 Tak, tam jest przykręcana jedna ze śrub. A usterka jest z mojej winy, ponieważ w lewym karterze zostawiłem śrubę trzymającą ten mechanizm zmiany biegów, a powinienem odwrotnie, bo po rozpołowieniu karterów ten cały automat powinien zostać w prawym karterze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Trojan dnia Nie 14:28, 30 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotr.m
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Nie 15:22, 30 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
lepiej kup jakiś używany ale w dobrym stanie, nie polecam klejenia o jak klej puści to znowu będziesz musiał silnik rozbierać, możesz pospawać tak jak to kolega wyżej napisał, ale spawanie aluminium jest chyba dość drogie, ja na twoim miejscu bym kupił karter, na forum na pewno ktoś będzie miał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 15:32, 30 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
ja bym to załatwił w koszcie 10zł, a co do rozpoławiania nigdy nie zaprzątałem sobie głowy z której strony powinien zostać automat i zawsze odkręcałem z obu i nie zostawał z żadnej, co nie zmienia fakty że żeby to ułamać musiałeś łupać na chama
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|