Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skineahd-ogar200
Wymiatacz
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 20:42, 10 Cze 2007 Temat postu: uszczelka |
|
|
mam pytanie czy uszczelka między cylindrem a głowicą to powinna być taka aluminiowa z zestawu i jedna tylko??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Icqov
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tomaszów Mazowiecki
|
Wysłany: Nie 20:50, 10 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Według mnie tak. Sam mam taką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 20:51, 10 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Fabrycznie nie ma żadnej uszczelki bo jest wszystko spasowane, ALE wiadomo że po jakimś czasie może dojść do rozszczelnienia i zużycia powierzchni, wtedy trzeba założyć uszczelkę.
Uszczelka jest właśnie taka jak piszesz. Załóż ją na pewno to nie zaszkodzi .
Najlepsze jet to, że jedni producenci dają te uszczelki do zestawów , a jedni nie .
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Nie 20:52, 10 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Tak. Niektórzy twierdza, że nie powinno być tam żadnej uszczelki, ale do tego musi być idealnie spasowana głowica i cylinder. Ja zawsze zakładam uszczelkę pod głowicę. Jest to właśnie okrągła aluminiowa uszczelka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 21:01, 10 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
A idealnie to jak wiadomo było jak prosto z fabryki wyszło - chociaż może i też nie do końca .
Podobnie było z MZ. Nowe silniki składano bez uszczelek na połówkach bo były tak dopasowane że tego nie wymagały.
|
|
Powrót do góry |
|
|
skineahd-ogar200
Wymiatacz
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 5:44, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
ok dzięki:) myśle, że można już zamknąć temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Pon 15:52, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
A czy założenie tej oto uszczelki nie zmniejszy mocy?? Bo wtedy sie powiekszy komore spalania tak??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 16:36, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Nie. Nie zmniejszy mocy. Wzrost objętości komory spalania jest znikomo mały.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Pon 19:12, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
a ile moze miec mm taka uszczelka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mandos
Wymiatacz
Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 19:18, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
Po skręceniu cylindra i głowicy jakieś ułamki milimetra. Ja zawsze zakładam uszczelkę pod głowicę i nie narzekam na osiągi Jawki, a jest ona tylko odblokowana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SANDOMIERZ
|
Wysłany: Wto 12:19, 12 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
to ja sobie tez zaloze:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|