Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kudec4
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Legnicy
|
Wysłany: Sob 7:13, 25 Wrz 2010 Temat postu: Usterka...chyba |
|
|
Mój ogar wyciąga 60km/h (mierzone hondą NS1) i wszystko było by ok aż do wczoraj gdy podczas ustawiania zapłonu od tak dla niechcenia policzyłem zęby swojej przedniej zębatki. Otóż okazało się ku mojemu wielkiemu zdziwieniu że mam 13z. Z tego co ludzie piszą na forum to na tej zębatce motor powinien robić przynajmniej 65 a nawet 70.
No i tu pojawia się pytanie dlaczego tak wolno jade?
Teraz żeby rozjaśnić sytuacje trochę o moim ogarze:
-rozwiercony króciec
-zapłon 2mm przed GMP
- skrócone kolanko
- pół przelotowy tłumik ( puszka po warce i puszka po konserwie)
- brak filtra w tłumiku szmerów ssania
- skrócona i wypolerowana nóżka tłoka
- pierścienie mam od 6 miesięcy
- dysza 68
- nowy kondensator
- nowa świec
- niedawno uszczelniane połączenia silnik-cylinder-głowica
Jak sobie coś jeszcze przypomne to dopiszę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Sob 13:01, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
mierzone innym motorem wiec nigdy nie wiadomo... każdy licznik pokazuje inaczej.. ja radził bym także czymś innym mierzyć by na 100 % się upewnić... jeżeli jesteś pewny stanu technicznego silnika jeżeli dobrze chodzi to jedynie wina przekłamania licznika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Wto 18:20, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
ustaw zapłon w ten sposób:
tłok ustaw na GMP
i na przerywaczy w tedy ustwa przerwe 3mm
i zobacz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Wto 18:27, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
załóż zębatkę 12z, będzie miał takiego samego maxa a lepszego kopa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Wto 18:30, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | - pół przelotowy tłumik ( puszka po warce i puszka po konserwie)
- brak filtra w tłumiku szmerów ssania |
Weź włóż normalny dławik i filtr powietrza prze reguluj gaźnik z filtrem (wyciąganie filtra powietrza nic nie daje tej rurki co doprowadza powietrze do puszki też nie usuwaj)
Zapłon na 2mm przed gmp masz dobrze. 60 jak na ogara to dużo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mucie] dnia Wto 18:31, 28 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Wto 18:36, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Może masz już cylinder wyjeżdżony może łożyska.
Moja Jawka kiedyś na trójeczce max obroty po prostej osiągała, aż łożyska wyły. Na łożyskach zrobiłem ze 20k km i ostatnio szlif, oczywiście dotarta już, to teraz tak jak się dobrze bujnie 70-75km/h.
Łożyska jak są wyjechane to też na prędkości i przyspieszeniu straci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kudec4
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Legnicy
|
Wysłany: Wto 19:49, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Na pewno będę wsadzał zębatkę 12z bo w sumie na tej prędkości mi tak nie zależy a większe kopyto by się przydało bo pod większe górki na 1 muszę wjeżdżać i trochę wstyd wtedy:P ale na razie mi się trochę plany zmieniły i nie będzie mnie aż do nowego roku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|