Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Pon 7:49, 26 Maj 2008 Temat postu: Ustawienie obrotów |
|
|
Mam problem z gaznikiem tzn, odpalę jawke i jest wszystko dobrze chodzi bez problemu ale jak mam tą srubke do ustawienia obrotów to ja ją mogę wykręcić i ona będzie nadal na tych samych obrotach, przytkałem już filter i zaczyna się dławić, gaznik został na nowo uszczelniony, i był gotowany i nic nie pomogło, myślałem że dostaje lewe powietrze ale jest na 100% dobrze , poziom paliwa jest dobrze ustawiony, linka się nigdzie nie blokuje ani przepustnica, dysze są czyste tylko bodajże mam iglice na 2 rowku, i czy to może być tego przyczyna ?:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Pon 8:27, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
masz linke za mocno podciagniętą,skoro jak wykręcasz tą śrubkę i nic nie spadają obroty.. Jak bys wkręcal to moze by obroty sie zwiekszyly ale jak sie nie zwiększą to znaczy ze masz linke za mocno podciągniętą spróbuj poluzować linkę i wtedy kombinuj tą śrubką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Pon 10:40, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Tą śrubke od pancerzu już popuściłem luzno już sie nie da, a srubką od obrotów jak wkręcam to rosną obroty a jak chce jej obniżyć to ją wykrencam i już ją tak wykręciłem że jezdzę bez tej srubki i obroty te same
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Pon 11:05, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ostatnio miałem identycznie :/ Odpaliłem go i zacząl wchodzic sam na obroty, potem lekko spadały, a potem na full i tak w kółko. Na śrubke na początku też nie reagował, dopiero potem (2 dni później) próbowalem jeszcze z tą śrubką i sie ustawił Nie wiem od czego to zależy Jawka jest kapryśna ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Pon 14:01, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Sprawdz czy ta srubka nie jest polamana czy ten czubek na koncu nie jest rowny... Sprobuj za 2 dni- na 100 ustawisz-- to jest wlasnie jawka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Pon 17:30, 26 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Jak sam wchodzi na obroty, to zazwyczaj za małą dawkę paliwa dostaje. Bardzo ważne jest zawsze przed jazdą na zimnym silniku podpompować paliwa i dopiero po chwili kopać^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Wto 7:00, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wyście chłopaki mnie zle zrozumieli, problem mam taki że nie umiem ustawić obrotów na tej srubce od obrotów tylko jak ją wkręce to wtedy chiodzi na wysokih ale jak chce zmniejszyć obrotów to wykręcam ją całkowicie i powinna jawka zgasnąć a ona nadal jest na 1 tych samych obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Wto 11:08, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
to zostaw w spokoju juz ją. No jedynie ze obroty są za wysokie .. to trzeba dalej kombinować.
aaaa juz wiem co moze być. Nikt nie wspomial o zbyt malym oziomie paliwa w komorze plywakowej
spróbuj dać większą dawke paliwa (podegnij tą blaszke przy zaworku do góry) to powinno rozwiązać problem. Tylko minimalnie przesatwiaj ten poziom i po tym zabiegu powinno juz sie dać ustawić obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Wto 12:54, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ustawione wszystko jest poziom paliwa jest dobry jedynie fajnie obroty opadną jak jawke przechyle w bok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Wto 21:45, 27 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
ale napisz kto zgadl co to bylo
Edit:
aj nie sorry pomylilem sie. Jeszcze nie rozwiązany problem tak?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel93 dnia Wto 21:47, 27 Maj 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BLASTER
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Śro 15:06, 28 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
I cała działalność Jikova na prawo obroty w góre na lewo obroty w dół dlaczemu a dlatego,że gaźnik ma komore pływakową po prawej stronie,dziwny to gaźnik ale cóż.
Zasada jest taka im mniej paliwa więcej powietrza obroty jałowe wyższse i odwrotnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomident
Nowy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: Śro 16:05, 28 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
mam podobny problem-śrubka nie reaguje ustawiłem iglicę na pierwszy rowek od góry a mieszanka dalej jest za bogata bardzo dymi i gaznik przelewa czy jest na forum ktoś z okolicy Gliwic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Śro 17:45, 28 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
kolo jak ci dymi to nie wina powietrza czy tam innych dupereli na gaźniku tylko za duzo oleju lejesz ..... no chyba ze myslisz ze jawka wogóle nie powinna kopcić..... to nie 4t Ja leje do ogarka ok 20ml na 1l tego czerwonego oleju do 2t i jest spoko Jak lejesz mixol , to nawet jak nalejesz go tyle ile tego czerwonego , i tak bedzie bardziej kopcić
PS. CZy pod wplywem obciązenia motorek może bardziej kopcić ?? Jak ja jezdzilem kadetem to kopcił normalnie na niebiesko , a jak jechal nim dziadek to kopcil prawie ze na biało Dodam ze róznica pomiędzy mną a dziadkiem wynosiła 50 kg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomident
Nowy
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Górny Śląsk
|
Wysłany: Śro 18:13, 28 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
dzięki za odpowiedź, spróbuję z tym paliwem-pozdrowienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Śro 18:20, 28 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
hakuj napisał: | kolo jak ci dymi to nie wina powietrza czy tam innych dupereli na gaźniku tylko za duzo oleju lejesz ..... no chyba ze myslisz ze jawka wogóle nie powinna kopcić..... to nie 4t Ja leje do ogarka ok 20ml na 1l tego czerwonego oleju do 2t i jest spoko Jak lejesz mixol , to nawet jak nalejesz go tyle ile tego czerwonego , i tak bedzie bardziej kopcić
PS. CZy pod wplywem obciązenia motorek może bardziej kopcić ?? Jak ja jezdzilem kadetem to kopcił normalnie na niebiesko , a jak jechal nim dziadek to kopcil prawie ze na biało Dodam ze róznica pomiędzy mną a dziadkiem wynosiła 50 kg |
Ja leje olej Castrol Power 1 Racing 2T i na wolnych obrotach ani troszke nie kopci, na średnich tak samo dopiero jak manetka na full to wtedy troche na biało
Powiedz mi jedno: jak może kopcic na niebiesko? Dobry ty miałeś simmering?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|