Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dzafik
Nowy
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: Czw 8:54, 03 Gru 2009 Temat postu: ustawienie obrotów |
|
|
Witam wszystkich jestem nowym użytkownikiem. Mam problem z ustawieniem obrotów w Jawie 20. Była nie odpalana przez około 3 lata. Za co się wziąłem od razu to rozebrałem gaźnik w części pierwsze wyczyściłem i zamontowałem, następnie wymieniłem świece na nową oraz platynki i kondensator. Po uruchomieniu przez jakiś czas pracuje przejadę się kawałek do nagrzania a później gaśnie i jakby delikatnie się przyduszał silnik gdy dodam raptownie gazu. Tłumnik również był czyszczony. Świeca 0,4mm platynki też w granicach 0,4mm. Może źle się do tego zabieram. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lukasz1207
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poniatowa
|
Wysłany: Czw 14:56, 03 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
przeczyśc kranik a najlepiej bak bo moze paliwa nie dostaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dzafik
Nowy
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: Czw 15:22, 03 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Kranik czyściłem bo ta guma, która się w nim znajduje była sparciała więc ją wymieniłem. Sprawdzałem go na 100 różnych sposobów i jest drożny po za tym siatka nadawała się jedynie do obcięcia bo trochę nie domagała. Bak też był płukany i nie ma w nim żadnych syfów. Dzisiaj trochę powalczyłem i mniej więcej udało się ustawić tzn. pomajstrowałem śrubą od obrotów i regulacją iglicy tylko nie jestem pewien czy dobrze to zrobiłem czy ta śruba ze sprężynką ma coś wspólnego ze śrubą regulacji iglicy? Jest na to jakiś złoty sposób żeby to dobrze ustawić? Igła jest na pierwszej stopce od góry czyli najniżej wchodzi w gaźnik. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 15:37, 03 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
ta śrubka ze sprężynką jest obrotów biegu jałowego. a świeca pewnie jest czarna i ci z tłumika lekko dymi.. odegnij lekko blaszkę w komorze pływakowej (tam gdzie wchodzi szlaufik od benzyny, jest ten dekielek przykręcony na 2 śrubki, odkręć je i będziesz miał taką miedzianą blaszkę) w dół, tylko że to ma być lekko. a zapłon nasz dobrze ustawiony? sprawdź czy na pewno przerywacz jest ustawiony na 0,4mm(a zapłon na 1,8mm przed ZZ) i dopiero przystąp do regulacji gaźnika.pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dzafik
Nowy
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gostynin
|
Wysłany: Czw 16:06, 03 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Zapłon sprawdzałem i platynki również szczelinomierzem 0,4mm. Fakt to zauważyłem, że dymi i to dość mocno wczoraj jak wykręciłem świece była trochę zalana ale po dzisiejszej regulacji nie sprawdzałem bo tak na moje oko nawet nieźle ale chyba jeszcze to nie są te wolne obroty. Tak myślałem o tej blaszce w komorze pływakowej ale nie byłem pewien. Dzięki. Jutro się z tym pomęcze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lukasz1207
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poniatowa
|
Wysłany: Sob 14:41, 05 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
sprawdź jeszcze filtr powietrza bo może jest zasyfiony i nie puszcza powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojta1
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Sob 22:30, 05 Gru 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | później gaśnie i jakby delikatnie się przyduszał silnik gdy dodam raptownie gazu |
Może tłok puchnie (może)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|