Witam mam proble z Gaźnikiem , a mianowicie dziś jeździłem na rezerwie i jawka Ciągała jeszcze w miarę ale jak zatankowałem z 3l to zaczęła mi mulic myślę ze ją zaczęło zalewać, ale nie wiem czemu jak było paliwa na dnie to i moc miała a teraz chyba ją zalewa nie wiem co sie dzieje.
Mam Dyszę 89 może dyszę mam przy dużą ale myślę ze jest chyba źle mieszanka ustawiona powietrze-benzyna może ktoś wie jak to dobrze wyregulować. Od regulacji obrotów jest śrubka z sprężynką a od regulacji powietrza jest jakaś śrubka ? Prosze o pomoc z Gory dzięki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hawk dnia Śro 20:16, 23 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
Na rezerwie masz male cisnienie paliwa i stad chodzi lepiej. Od ustawiania skladu mieszanki przy srednich i wysokich obrotach jest iglica. Odkrecasz dekielek przepustnicy, sciagasz przepustnice i obserwujesz na ktorym rowku jest zabezpieczenie iglicy. Jesli mozna, sprobuj dac zabek w gore. Sprawdz tez poziom paliwa w komorze plywakowej. Lustro paliwa powinno byc ok na 3/4 wysokosci komory. Jesli masz wieksza dysze to ponadto sprobuj na oryginale- na prawde mozna sie pozytywnie zaskoczyc po takiej wymianie; duza dysza czesto zamula silnik. Z reszta ja tez na bierzaco sie z tym meczylem (dysza wieksza). Powod prozaiczny- uciekla srubka od obrotów i ssalo powietrze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach