Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:09, 18 Lut 2009 Temat postu: Ustawianie/Gaźnik |
|
|
Mam problem z ustawieniem obrotów już bawiłem się z gaźnikiem ;p ustawiałem go i uszczelniałem filtr mam orginalny kompletny ;d więc nie wiem co może być ;d bo ciągle spadają mi obroty nie moge ustawić wyższych obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 18:17, 18 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
a gaśnie?? może zalewa świece ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 20:54, 18 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
No coz, jezeli chodzi o gaznik jest to objaw za duzej ilosci paliwa w mieszance, czyli trzebaby znizyc iglice(wyzszy rowek) lub zmniejszyc poziom paliwa w komorze plywakowej, blaszka w dol. Ewentualnie wyczyscic filtr powietrza i tlumik. Biorac inne przyczyny to kondensator(iskrzace platynki, brak wysokich obrotow) no i przestawiony zaplon. W tym wypadku nastepuje za pozno(iskrownikiem w lewo, platynki zawsze w GMP tloka musza miec przerwe 0,4mm). Narazie miesz pierwsza pomoc. Jak nie da ona rady, pisz. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 22:24, 18 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Jest jeszcze taka możliwość, iż masz wyrobioną iglicę i przepustnicę. Iglica nie może mieć wyraźnych progów, a przepustnica powinna dość ciasno wchodzić w swoje 'gniazdo'. Sprawdzamy to wkładając kawałek papieru między przepustnicę, a gniazdo w gaźniku. W takim przypadku przepustnica powinna poruszać się z wyraźnymi oporami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek13pl
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pią 20:49, 20 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Miałem podobny problem okazało sie ze był wyrobiony kawałek przepustnicy a wina tego było krecenie sruba regulacyjna obrotów i to ona wyrobiła przepustnice i przepustnica sie nie zatrzymywała na srubie regulacyjnej tylko zamykała sie do konca przezc co nie było niskich obrotów.Troche nie jasno to napisałem ale moze zrozumiecie;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 9:18, 21 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
No nie, brzymi to logicznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:35, 23 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ok dzięki za odpowiedzi postaram się to wszystko sprawdzić i napisać co i jak pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 16:53, 23 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
sunay12 napisał: | Ok dzięki za odpowiedzi postaram się to wszystko sprawdzić i napisać co i jak pozdrawiam |
Sory za Ot ale radze nie pisac takich postow z uwagi na powiadomienia e-mail, ktore przy opcji edutuj nie funkcjonuja. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|