urwany tłok

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawelo
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 19:18, 21 Lis 2009    Temat postu: urwany tłok

Witem. Nie dawno urwal mi sie tłok kupilem nowy tylko niebardzo wiem jak sie za to zabrac i pytanie czy jest to cos trudnego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Sob 19:24, 21 Lis 2009    Temat postu:

Hmm żeby wymienić tłok musisz ściągnąć głowicę i cylinder wybić sworzeń tłoka albo jego resztę.
Tłok zakłada się strzałką do wylotu spalin.
W miarę prosta czynność Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Sob 19:47, 21 Lis 2009    Temat postu:

zakładanie tłoka to nic ciężkiego więc po kolei odkręcasz kolanko od wydechu potem ściągasz gumę filtra wyciągasz całą przepustnicę odkręcasz głowicę trzyma się ona na 4 śrubach pociągasz głowicę do przodu silnika głowica schodzi tak samo robisz z cylindrem później oceniasz stan sworznia jeśli jest cały nie porysany lub nie popękany to może ale aby dojść do sworznia trzeba najpierw wyciągnąć zabezpieczenia sworznia najlepiej małymi kombinerkami i przekręcając i lekko pociągając później musisz wybić sworzeń tylko trzymaj wał i tłok ręką żebyś korbowodu nie skrzywił no i teraz faza zakładania najpierw załóż sobie pierścienie na tłok od góry po koleji potem przyłóż do korbowodu i traf na otwór i wbij sworzeń załóż zabezpieczenia ułóż sobie pierścienie muszą się one zamknąć w rowku na tłoku w rowku masz takie pierdołek na nim musi się zamknąć pierścień no i musisz załóż już cylinder na szpilki i zaciścnij pierścień i wepchnij do do cylindra i tak po koleji później załóż głowice załóż gómę od flita wsadź przepustnicę przykręć kolanko i pamiętaj głowice dokręca się zawsze na krzyż No i tyle myślę że pomogłem Pozdrawiam

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawelo
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 19:52, 21 Lis 2009    Temat postu: ...

a jak ta strzałka wygląda???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Sob 19:55, 21 Lis 2009    Temat postu:

Taka --> pamiętaj żeby założyć w stronę okna wylotowego bo pierścienie będą się zamykać na kanałach Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 13:25, 22 Lis 2009    Temat postu:

jeszcze przed zakładaniem nowego tłoku polej go benzyną i podpal rozgrzeje się o wten sposób powiększą się otwory na sworzeń który wtedy wchodzi jak w [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 13:22, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 14:48, 22 Lis 2009    Temat postu:

Cytat:
jeszcze przed zakładaniem nowego tłoku polej go benzyną i podpal rozgrzeje się o wten sposób powiększą się otwory na sworzeń który wtedy wchodzi jak w masło

hmm może pod kuchenką gazową, lub jakąś grzejką elektryczną, bo bezyna go strasznie osmoli..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 17:06, 22 Lis 2009    Temat postu:

osmoli a po założeniu przetrzyć szmatą i jest jak nowy
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 13:21, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Nie 17:11, 22 Lis 2009    Temat postu:

A tak po za tym to jak tłok może urwać ?? najlepszy sposób zakładania to zrobić sobie taka maszynkę, bez podgrzewania wejdzie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Krzychu_125
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ossy

PostWysłany: Nie 19:19, 22 Lis 2009    Temat postu:

Strzelba95 napisał:
A tak po za tym to jak tłok może urwać ?? najlepszy sposób zakładania to zrobić sobie taka maszynkę, bez podgrzewania wejdzie Smile



żeś teraz doradził "zrobić sobie maszynkę" to może jakieś foty zapodaj jak to ma wyglądać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 20:05, 22 Lis 2009    Temat postu:

bergu napisał:
jeszcze przed zakładaniem nowego tłoku polej go benzyną i podpal rozgrzeje się o wten sposób powiększą się otwory na sworzeń który wtedy wchodzi jak w masło


Odwrotnie, otwory się zmiejszą Wink Zato to metal będzie bardziej elastyczny i wejdzie szybciej, a także lepiej się dopasuje, jak szybko się go nie schłodzi... To tematu do nie tan dział :] POzdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Nie 20:18, 22 Lis 2009    Temat postu:

Nie mam żadnych zdjęć ale ja tą maszynkę z pomocą tego forum chyba zrobilem Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Nie 20:36, 22 Lis 2009    Temat postu:

pks może i sie rozszerzają e dziurki ale niewiem czemu zawsze sworzeń mi lepiej wchodzi na ciepłym tłoku [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Pią 13:17, 30 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 15:51, 23 Lis 2009    Temat postu:

bergu napisał:
pks może i sie rozszerzają e dziurki ale niewiem czemu zawsze sworzeń mi lepiej wchodzi na ciepłym tłoku Wink


To też wytłumaczyłem, że metal pod temperaturą jest bardziej plastyczny jednak jego objętość się zwiększa... Wink
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ricco
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bieruń

PostWysłany: Pon 17:42, 23 Lis 2009    Temat postu:

tak powidziawszy to jak jest cieply tlok to sie lepiej wbija i wybija sworzeń. Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin