Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta91
Bywalec
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Pią 11:48, 11 Lip 2008 Temat postu: urwany gwint na karteze co teraz?? |
|
|
mam taki problem urwalem gwint na karteze tam gdzie wkrenca sie szpilke
i co teras wymieniac karter boje sie roskrencac silnik puzniej go nie zloze
i teras nagwintuje na 8 mm to do cylindra szpilka nie wejdzie
pomocy z gury dzienki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 11:58, 11 Lip 2008 Temat postu: Re: urwany gwint na karteze co teraz?? |
|
|
manta91 napisał: | mam taki problem urwalem gwint na karteze tam gdzie wkrenca sie szpilke
i co teras wymieniac karter boje sie roskrencac silnik puzniej go nie zloze
i teras nagwintuje na 8 mm to do cylindra szpilka nie wejdzie
pomocy z gury dzienki |
Spróbuj przegwintować poprostu
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
manta91
Bywalec
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Pią 14:01, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
prubowalem jusz poprawic gwint ale jest to samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pią 14:22, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
No to będziesz musiał przegwintować na większy gwint ... ale nie mam pojęcia wtedy czy szpilka większa wejdzie w otwory w cylindrze i głowicy ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
manta91
Bywalec
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Pią 14:58, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
oto chodzi ze nie wejdzie bo przymiezalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 18:49, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Sproboj jeszcze prostej metody aby na uzwojenie szpilki, tam gdzie sie ja wkreca w karter przewinac zwoje takim srednim drutem, a potem wkrecic. Szpilka nie musi tak mocno trzymac. Na trzech tez da sie jezdzic ale sa problemy z wibracjami, szczelnoscia itd. wiec nie polecam.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Pią 22:09, 11 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Jesli masz dostep, to na szpilke nawin troche mocnej nici i na to klejem do gwintow Loctite - taki zielonkawy kolorek ma, a tuba czerwona. Wkrec i tak z jeden dzien poczekaj az sciagnie; gwarantuje Ci, ze diabel tego juz nie wyciagnie.
Jesli jednak masz tak mocno rozkalibrowany otwor w karterze, ze powyzszy sposob nie pomoze, to bedziesz musial 8 [mm] szpilke dac do tokarza i niech Ci odtoczy ja.(oczywiscie na srednice Ø6 [mm] ). Tylko zostaw z jakies 20 [mm] dlugosci szpilki Ø8 [mm]. Nastepnie rozwiercasz karter (nie do przesady oczywiscie) i gwintownikiem 8[mm] robisz nowy gwint.
Sposob sprawdzony kilka razy - jak na razie niezawodny.. _
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Sob 8:53, 12 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
albo możesz zrobić inaczej, ale to wymaga inwazji w cylinder. tam gdzie cylinder łaczy się z karterem, wycinasz rowek w żeberkach fleksą tak aby zmieściła się podkładka z nakrętką, wkładasz szpilke i dokrecasz, głowica z cylindrem będą skręcone, wypróbowane w komarze
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 10:41, 16 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ostatecznie mozna tez, i tak jest bardzo prosto. Nagwintowac karter pod jakas suza srube np, M10. Dokrecic mocno srube a najlepiej naniesc na nia jeszcze klej do gwintowania Potem sciac srube tuz przy karterze i wywiercic w niej otwor precyzyjna wiertarka na rozmiar 5,5. Potem nagwintowac po szpilke M6 i zahartowac. Po robocie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kajtekq
Wymiatacz
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC
|
Wysłany: Sob 12:40, 16 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
najprosciej to by bylo przewintowac na numer wiekszy a jak ci sie niemiesci to wziasc dac na tokarnie i niech ja troche zmnieszy tam gdzie masz cylek niewim czy ktos tak nsapisal ale wydaje mi sie ze bardziej przejzysta jest moja wypowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 19:44, 16 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Hehe troche wyzej masz to napisane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|