Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lisekilt
Bywalec
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Śro 18:53, 07 Lip 2010 Temat postu: ułamany tłok!!! |
|
|
Po remoncie gdzie był wymnieniany tłok z pieścieniami przejechałem ok 650 km. Gdy mniąłem nabite 300 km podczas jazdy zgazł i cos blokowało tłok ale po pewnym czsie sie odblokował i jezdził nadal tylko mniał mniej mocy. Wczoraj odpaliłem i dałem ful gaz bo naprawiałem elektronike i nagle zgazł i już wgl nie szło ruszyć tłoka. Dziś go rozebrałem i zobaczyłem pełno jakiś takich metalowych odłamków (mnóstwo) i zobaczyłem ze tłok nie ma 1 pierścienia a na reszcze pierścieni nie ma wgl zamków (jak zakąłdałem to były) a tych 2 koncówek z tyłu tłoko nie ma ;/ a blokowało go kawałek metalu który odleciał z tłoka i znalazł sie w kanale paliwowym. Co mogło byc przyczyną znikniecia pierścienia i ułamaniem tłoka ?? Ma, jeszcze jedno pytanie ile orginalny tłok powinien mnieć pierscieni bo mój ma 3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 19:23, 07 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Zapewne ten odłamek tłoka stukał w kanał któryś i łamał tłok po trochu i tak powoli masz taki burdel. Zapewne cylek do szlifu, tłok do wymiany i kontrola komory korbowej w celu wyjęcia wszystkich odłamków tłoka, żeby sytuacja się nie powtórzyła. Oryginalnie czeskie tłoki były 2 pierscieniowe, lecz znalazł się ktoś, który wprowadził do fabryk "tuning" dodając mu 3-ci pierscień. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|