Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Częsty bywalec

Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Nie 10:30, 04 Paź 2009 Temat postu: Trójka;/ |
|
|
Witam
Mój ogar na 1, 2 jedzie jak trzeba rozpędza sie bez problemu jednak gdzy wrzuce trójke zaczyna stopniowo zwalniać;/ Mało paliwa czy co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
kij samobij 2
Początkujący

Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kłodawa
|
Wysłany: Nie 11:42, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
sądze że może to by winą gaźnika i filtra powietrza,przeciśc je
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojta1
Częsty bywalec

Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Nie 13:29, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Może zużyty tłok, cylinder, pierścienie
Może jeszcze masz blokade na silniku (kruciec,wydech, dysza)
Może tłumik mocno usyfiony przez co blokuje wylot spalin
Może za duże przełożenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
xolczakx
Wymiatacz

Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z biedronki. (Sierpc)
|
Wysłany: Nie 15:18, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Pewnie masz za duzą zębatke przednią. zmniejsz to a jak nie to zrób tak jak koledzy wyzej muwią wzmicnij jawkę(kruciec tłok pierścienie filtr i tłumik) a jak joz będzie mocna to sproboj zalozyć większą zębatke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sawik
Częsty bywalec

Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 15:22, 04 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ja też tak miałem ;P Parenaście tematów niżej, na trójce pomału zwalniał do stałej prędkości, pomogł czlif cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Krycha
Bywalec

Dołączył: 08 Wrz 2009
Posty: 63
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 6:50, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Kup nowy filter powietrza, wyczyść tłumik no i co najważniejsze wyreguluj gaźnik. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piotrek1818
Wymiatacz

Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Pon 13:02, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Pewnie jeździsz jeszcze na oryginalnym tłoku i cylindrze. Mnie by to nie zdziwiło. Ja na 11z, starym cylku i tłoku (odblokowany silnik!) na 3ce mialem bardzo mało mocy. Więc ja ci powiem tak - jak nie chcesz sam, to weź kogoś kto się na tym fest zna i rozbierzcie cylinder. Sprawdź(cie) tłok, czy jest w dobrym kształcie (mam na myśli czy nie jest gdzieś z deka oderwana jego mała część albo braki). Mój stary tłok nie był jak nówka, nie mam na myśli samego koloru tłoku Czarna czerń xD. Jednym słowem tłok nie ma mieć odprysków ani nierówności. Jeśli je ma to na 3ce nie dziw się, że słabo idzie.
Jeśli to nowy cylinder to musi łapać lewe powietrze, lub po prostu jest na dotarciu i ma mniej mocy co jest normalne .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marek
Częsty bywalec

Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Pon 16:50, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
tłok jest nowy:P ale już dotarty, i jeździłem tak że dawał z siebie wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wojta1
Częsty bywalec

Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Pon 17:04, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Yyyy... docierałeś go na pełnej mocy jeżeli tak no to się nie dziw że teraz jawka ci zdycha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Lopez
Moderator

Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Pon 17:58, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Powiedz dokładniej jak ci zwalnia, muli go odrazu czy jak? Na 1 i 2 ma normalną moc jak inne takie silniki ? Napisz coś więcej..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marek
Częsty bywalec

Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Wto 13:33, 06 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
no to tak
docierałem go jak trza a potem po przejechaniu odpowiednich kilosów, zacząłem jeździć normalnie no i jeździłem tak może z miesiąc no i ostatnio wrzucam jedynkę jedzie rozpędza się jak trzeba, dwójka tak jak jedynka a jak wrzucę trójkę to zamiast jechać on zachowuję się jakby był na luzie czyli jedzie ale nie ma mocy i nie daje mu tego "kopa"
dziś jak zrobię z komarem co trzeba a trochę roboty jest, to będę czyścił tłumnik i uszczelnię go a potem zobaczę czy jest zmiana
Dobra już chodzi:)
Tylko jak dojeżdżam do zakrętu czy hamuje redukuje go na luz i wtedy mi gaśnie;/ CO mu ustawić? Zwiększyć obroty czy co?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marek dnia Śro 20:36, 07 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|