Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vojtekp
Bywalec
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: Pon 13:15, 04 Sty 2010 Temat postu: Traci moc |
|
|
Jak odpalam jawkę to musi ona pochodzić na wolnych obrotach bo jak dam gazu to gaśnie ale to jest chyba normalne w zimie, ale to nie jest mój problem. Problemem jest to że jak jadę po odpaleniu jawą mam dużą moć mogę nawet postawić na świece ją, a po jakiś 10 minutach jazdy nie ma już takiej mocy, jak jadę we dwóch na trujce to po prostu nie może nas uciągnąć, co to może być ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 13:54, 04 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
A jaki masz tłok ? tzn. polski czy czeski? bo polski po nagrzaniu może puchnąć i to może spowodować spadek mocy. Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mikioza
Wymiatacz
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gomunice
|
Wysłany: Pon 14:08, 04 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
a jaka zębatka zdawcza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xolczakx
Wymiatacz
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z biedronki. (Sierpc)
|
Wysłany: Pon 15:39, 04 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Być moze za dużo oleju dolełeś do mieszanki. Nie kopci ci za bardzo??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sawik
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 19:54, 04 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
co Wy tak o tych tlokach.. ja mam Polski i nie puchnie ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vojtekp
Bywalec
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: Pon 22:13, 04 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Tłok mam czeski, zębatkę zbawczą 12z, a stosunek oleju do paliwa mam 1:45.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Wto 7:05, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
regulacja gaźnika i ewentualnie zapłonu Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vojtekp
Bywalec
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: Wto 9:13, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
a co moźna w tym gażniku wyregulować, źeby mi dobrze działało,( co mam zrobić)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Wto 14:48, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Moze tez byc pekniety pierscien lub zuzyte pierscienie.... Ile km zrobiles na tym tloku? I czy czasami nie slychac stukotu podczas jazdy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Wto 15:09, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Wyczyść gaźnik..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vojtekp
Bywalec
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: Wto 18:10, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
na tych pieścieniach przejechałem może 800km, gąźnik nie jest brudny bo jest nowy i mam założony filterek paliwa. A jk bym chciał regulować gaźnik to co mógłbym zrobić w tej sytuacji??
A i dużo pali.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez vojtekp dnia Wto 18:11, 05 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mikioza
Wymiatacz
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gomunice
|
Wysłany: Wto 18:38, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
blaszka w komorze pływakowej taki dzyndzelek to odginasz go tak
- w dól mniej paliwa
- w góre wiecej paliwa
a dysze czyste?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xolczakx
Wymiatacz
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z biedronki. (Sierpc)
|
Wysłany: Śro 16:08, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
To może być wina gaźnika skoro masz nowy to pewnie polski.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
vojtekp
Bywalec
Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorzów Wielkopolski
|
Wysłany: Śro 20:52, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Gaźnik mam czeski tylko nie umiałem go wyregulować, więc iglice dałem na sam dół, a komorę pływakową regulowałem tak że jechałem przy v max-sie i jak przerywał to leciutko odgiołem tą blaszkę do góry i tyle z mojego regulowania gaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
edhar
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Medaliki
|
Wysłany: Śro 22:11, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
kondensator, zmiana lub wyczyszczenie i ustawienie świecy, i regulacja zapłonu 1.8 przed GMP
Edit:
na świecy przerwa na 3 żyletki albo 0,4 mm szczelinomieszem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez edhar dnia Śro 22:16, 06 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|