Traci moc
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
vojtekp
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wielkopolski

PostWysłany: Pon 13:15, 04 Sty 2010    Temat postu: Traci moc

Jak odpalam jawkę to musi ona pochodzić na wolnych obrotach bo jak dam gazu to gaśnie ale to jest chyba normalne w zimie, ale to nie jest mój problem. Problemem jest to że jak jadę po odpaleniu jawą mam dużą moć mogę nawet postawić na świece ją, a po jakiś 10 minutach jazdy nie ma już takiej mocy, jak jadę we dwóch na trujce to po prostu nie może nas uciągnąć, co to może być ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JAWASAKI RIDER
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 13:54, 04 Sty 2010    Temat postu:

A jaki masz tłok ? tzn. polski czy czeski? bo polski po nagrzaniu może puchnąć i to może spowodować spadek mocy. Pozdro!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mikioza
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gomunice

PostWysłany: Pon 14:08, 04 Sty 2010    Temat postu:

a jaka zębatka zdawcza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xolczakx
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z biedronki. (Sierpc)

PostWysłany: Pon 15:39, 04 Sty 2010    Temat postu:

Być moze za dużo oleju dolełeś do mieszanki. Nie kopci ci za bardzo??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sawik
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon 19:54, 04 Sty 2010    Temat postu:

co Wy tak o tych tlokach.. ja mam Polski i nie puchnie ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vojtekp
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wielkopolski

PostWysłany: Pon 22:13, 04 Sty 2010    Temat postu:

Tłok mam czeski, zębatkę zbawczą 12z, a stosunek oleju do paliwa mam 1:45.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Wto 7:05, 05 Sty 2010    Temat postu:

regulacja gaźnika i ewentualnie zapłonu Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vojtekp
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wielkopolski

PostWysłany: Wto 9:13, 05 Sty 2010    Temat postu:

a co moźna w tym gażniku wyregulować, źeby mi dobrze działało,( co mam zrobić)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Zachodniopomorskie

PostWysłany: Wto 14:48, 05 Sty 2010    Temat postu:

Moze tez byc pekniety pierscien lub zuzyte pierscienie.... Ile km zrobiles na tym tloku? I czy czasami nie slychac stukotu podczas jazdy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Wto 15:09, 05 Sty 2010    Temat postu:

Wyczyść gaźnik..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vojtekp
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wielkopolski

PostWysłany: Wto 18:10, 05 Sty 2010    Temat postu:

na tych pieścieniach przejechałem może 800km, gąźnik nie jest brudny bo jest nowy i mam założony filterek paliwa. A jk bym chciał regulować gaźnik to co mógłbym zrobić w tej sytuacji??
A i dużo pali.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez vojtekp dnia Wto 18:11, 05 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mikioza
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gomunice

PostWysłany: Wto 18:38, 05 Sty 2010    Temat postu:

blaszka w komorze pływakowej taki dzyndzelek to odginasz go tak
- w dól mniej paliwa
- w góre wiecej paliwa

a dysze czyste?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xolczakx
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z biedronki. (Sierpc)

PostWysłany: Śro 16:08, 06 Sty 2010    Temat postu:

To może być wina gaźnika skoro masz nowy to pewnie polski.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
vojtekp
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 03 Wrz 2009
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gorzów Wielkopolski

PostWysłany: Śro 20:52, 06 Sty 2010    Temat postu:

Gaźnik mam czeski tylko nie umiałem go wyregulować, więc iglice dałem na sam dół, a komorę pływakową regulowałem tak że jechałem przy v max-sie i jak przerywał to leciutko odgiołem tą blaszkę do góry i tyle z mojego regulowania gaźnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
edhar
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Medaliki

PostWysłany: Śro 22:11, 06 Sty 2010    Temat postu:

kondensator, zmiana lub wyczyszczenie i ustawienie świecy, i regulacja zapłonu 1.8 przed GMP
Edit:
na świecy przerwa na 3 żyletki albo 0,4 mm szczelinomieszem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez edhar dnia Śro 22:16, 06 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin