Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
snajper$
Nowy
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:26, 18 Mar 2009 Temat postu: Tłumnik bebechy |
|
|
Witam u mojego ogarka 200 wyjąłem bebechy (i dławik też wyjąłem) z tłumika chodzi głośniej ale wydaje mi się że lepiej czy może mu się coś stać przez to ?? np. skraca się żywotność silnika?? )bo boje się o mój ukochany silniczek bo ma dopiero 750km przebiegu od nowości oryginał)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Śro 20:31, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Pierscienie szlak trafi.. A wczesniej Twoich sasiadow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zgredzik11
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Czerwin (nie daleko Ostrłęki)
|
Wysłany: Śro 20:38, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
a ile ci wiecej bez tego idzie??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zgredzik11 dnia Śro 20:39, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snajper$
Nowy
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:41, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Nie jestem w stanie tego powiedzieć po prostu ma lepszy zryw itp dziwne bo na innym forum mowią że nic się nie stanie to ja już nie wiem kogo słuchać?? czekam na więcej opinii
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 21:50, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Sluchaj tego co mowi MiNiŚ, on wie co mowi. Z powodu roznicy temperatur pierscienie szlag trafi, podobny efekt jest jak ktos wsadza tlumik do swojego motocykla z wiekszego motoru bez zmiany parametrow silnika. Co do takiego tlumika jest on nielegalny, bo za glosny i mozesz za to dostac grzywne. Nie mowie juz o innych problemach. Same parametry silnika nie zabardzo ulegaja takze poprawie. Silnik lepiej chodzi na niskich obrotach i jest bardzo zrywny za to na wysokich jest slaby i sie nie wkreca tak, jakby rajdowiec sobie rzyczyl. Pozatym duzo pali i jest nie ekologiczny. Jezeli chcesz poprawic moc to dorob sobie dyfuzor, zamatuj skrocone kolanko i dorob wlasnorecznie koncowke tlumiaca. Wtedy masz sportowy tlumik, pusty w srodku, ktory sie wkreca i wkreca, a takze ma moc na wszystkich obrotach. Poza dzwiekiem, do ktorego trzeba sie przyzwyczaic, wydech taki ma same plusy, a dyfuzor w 2T to podstwa. Mozesz poprawic osiagi o ok. 40%! Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Śro 21:53, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
gdybym miał motór z takim przebiegiem to bym go pchnął na allegro za ładna kasiórkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 22:39, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
To pękanie pierścieni to teoria, nie wiem kto ją wymyślił, ale ja osobiście się z nią nie zgadzam- zarówno teoretycznie, jak i praktycznie jest ona do obalenia. No ale latanie na pustym wydechu jest z pewnością niebezpieczne dla sąsiadów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Śro 23:04, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Niestety u mnie ta teoria kiedys, kiedys sie potwierdzila; fakt, nie bylo to umyslnie, bo po prostu wyrwalo mi szpilki z kolankiem (po uderzeniu o korzen),no a do domu trzeba bylo jakos wrocic; Nie koloryzujac za duzo, powiem, ze jakies 4 km przejechalem i koniec, Co sie okazalo? Pekl pierwszy pierscionek, zamek gdzies wcielo a z zabezpieczenia sworznia pozostal tylko precik 4/5 milimetrowy. Wiem, ze to ekstrema, niemniej jednak, zdarza sie. wiec nie polecam, bo nie oplaca sie to (szlif, cena tloka i pierscienie kazdy wie, jaka jest..).
Ale oczywiscie wybor pozostaje do Ciebie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szalony
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
|
Wysłany: Czw 14:11, 19 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Ale co to za atrakcja jak motorower chodzi jak kombajn ;?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 17:49, 19 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
szalony napisał: | Ale co to za atrakcja jak motorower chodzi jak kombajn ;? |
Ale jezeli ten silniczek byl nierozbierany i w 100% orginal to naprawde znalazlo by sie sporo osob na niego chetnych. Mi sie raz w zyciu taka okazja trafila i kupilem nowke czeski silniczek z starych zapasow dziadka mojego kolegi. Dalem mu w lape 150zl i kupilem, potem sprzedalem na allegro za ok. 400zl.
Cytat: | To pękanie pierścieni to teoria, nie wiem kto ją wymyślił, ale ja osobiście się z nią nie zgadzam- zarówno teoretycznie, jak i praktycznie jest ona do obalenia. No ale latanie na pustym wydechu jest z pewnością niebezpieczne dla sąsiadów. |
No to Ci powiem, ze nie do konca. Moze i masz dowody na obalenie tej teorii, ale mi sie takze taka sytuacja przydazyla. Do swojej bylej Rs 50 zamatowalem tlumik od 600`tki i przejechalem dosc duzo bo jakies 300km. Pozniej podczas jazdy jeden szczal i juz nie odpalil. No i kupno pierscieni. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snajper$
Nowy
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:55, 19 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Już włożyłem bebechy tylko dławik przewierciłem mam nadzieje że nie stało się nic mojemu ogarkowi bo w sumie nie zrobiłem na nim więcej niż 100km bez tych bebechów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 19:04, 19 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
hehe mi dzisiaj też wywalił jak mu dałem w... i zrobiłem może z 10km i fajnie bo zrywniejszy i piękny dźwięk ;D
a z tymi pierścieniami może i prawda a ja tam się nie boje bo zaspawam uszczelnię i koniec z głosem ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 14:03, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
snajper$ napisał: | Już włożyłem bebechy tylko dławik przewierciłem mam nadzieje że nie stało się nic mojemu ogarkowi bo w sumie nie zrobiłem na nim więcej niż 100km bez tych bebechów |
No to nic nadzwyczjnego nie zrobiles. Ogar sie bedzie lepiej zbieral ale i tak nie bedzie Ci sie dokrecal na wys. obroty i bedzie mniej ekonomiczny i glosniejszy. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|