Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Makster_26
Wymiatacz

Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Pon 17:20, 22 Lut 2010 Temat postu: Tłumik, Ogar 200;> |
|
|
Siemka mam problemik mały, otóż gdy ogarek pyrka na śnigu sobie kilka minut i kilka razy przygazuje, to widze jak leci czarny syf z tłumika i delikatnie co chwile pokapuje coś takiego jak olej... jest to wina zabrudzonego tłumika czy co??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
pawlo300
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Pon 17:25, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
to po prostu nie przepalona mieszanka paliwowa to standard przy takich komarkach najlepiej jak byś przeczyścił tłumik mi tam też leci z łączenia kolanka z tłumikiem i z końcówki tłumika albo po prostu masz motorek do rematu bo olej ze skrzyni bierze PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 21:06, 23 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
No cóż, tłumik możesz profilaktycznie wyczyścić, co do tego kapania, kwestia regulacji gaźnika i doboru świecy, chyba, że masz już zużyty silnik W małych ilościach zawsze będzie kapać, jak masz brązowy kolor elektrod na świecy, nie przejmuj się. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Makster_26
Wymiatacz

Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Czw 14:07, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Regulacja gaźnika, czyli poziom paliwa w komorze pływakowej, rowek na iglicy i coś jeszcze??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 14:26, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Makster_26 napisał: | Regulacja gaźnika, czyli poziom paliwa w komorze pływakowej, rowek na iglicy i coś jeszcze?? |
No tak, dobór dysz, wysokość iglicy, wysokość przepustnicy i poziom paliwa w komorze pływakowej, dokładnie Pozdrwaiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Makster_26
Wymiatacz

Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Czw 19:34, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc... temat można zamknąć...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|