Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Wto 18:06, 16 Mar 2010 Temat postu: Tlumik i gwint w karterze |
|
|
Mam 2 problemy.
1. Gwint w lewym karterze odpowiedzialny za regulacje sprzegla juz nie trzyma sruby. Jak to naprawic?
2. Tlumik mam tak zapchany,ze jak go dokrecam (za kolankiem)to silnik na 1 nie ma sily... i nie moge tej 2 czesci wydobyc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
stoone
Częsty bywalec
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Wto 19:46, 16 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
ad1.
Polecam prze gwintować na większy gwint. Ja tak miałem, najlepiej na drobny (tz 1) udaj się z tym do ślusarza. ma sprzęt i zajmie mu to chwilę. Poproś też by ci zrobił i śrubę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Śro 1:31, 17 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
ad 2 wyczyścić tłumik i kolanko, bo obstawiam, iż ono też jest zapchane...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojta1
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Śro 11:58, 17 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jak nie idzie wyciągnąć to spróbuj jakimś prętem grubszym czyli np. zakrzyw go przy końcu tak z 1,5-2 cm do kąta prostego włóż do otworu i spróbuj ciągnąć do siebie, może puści.
Druga metoda ale drastyczniejsza to wybicie od strony kolanka czyli też wkładasz pręt i prujesz go wbić (będzie wypychał ten dławik)tylko możesz sobie sprawić o jeden otwór więcej.
Możesz też go spróbować wypalić wlewając paliwo do tłumika i zapalić (uwaga bo może opalić włosy) tylko problem w tym jest taki że jak tłumik sie za bardzo zagrzeje i stanie się kolorowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 14:13, 18 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | 1. Gwint w lewym karterze odpowiedzialny za regulacje sprzegla juz nie trzyma sruby. Jak to naprawic? |
No niestety, jeżeli gwint jest uszkodzony należy go przegwintować na nowo, można to zrobić samemu, jednak najlepiej jest to zrobić niekonwencjonalnym gwintownikiem o większym wymiarze, to chyba będzie M6 z drobno zwojowanym gwintem, i taką też dorobić śrubę a także nakrętkę.
Cytat: | 2. Tlumik mam tak zapchany,ze jak go dokrecam (za kolankiem)to silnik na 1 nie ma sily... i nie moge tej 2 czesci wydobyc... |
Jeżeli chodzi Ci o tą przegrodę wewnątrz jej się nie wyciąga, jest tam na stale i proszę jej nie ruszać. Na czyszczenie jest parę sposobów, jednym z nich jest druciak i długa robota, innym jak Ci nie zależy ognisko lub podpalenie i przepłukanie np. ropą. Bardziej ucywilizowane metody to wielokrotne przepłukiwanie ropą, kretem, nitro i specjalnymi środkami czyszczącymi, zawsze wlewa się wybrany środek czyszczący, trzęsie i wylewa. Wszystkie metody są skuteczne i rozwiążą problem, nie zapominaj o kolanku Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macek
Wymiatacz
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Pią 8:14, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
ad1
Ja miałem podobny problem więc wzełem rozebrałęm to wydostałęm z tamtąt to o co sie zaczepia linke tam własnie jest gwint teraz dajesz nakrętke 6 i ona tam ładnie pasuje wbijasz ją młotkiem i składasz mi tak działa już 1 rok
jak nie skumałes mojego opisu to napisz mi na gg może znajde fotki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|