Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Adam360
Nowy
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:40, 13 Lut 2010 Temat postu: !!!!!!!!!!!!!!!!TŁOK MI SIE ZASTAŁ!!!!!!!! |
|
|
CO ZROBIĆ BO MI SIE TŁOK ZASTAŁ GŁOWICE ROZKRĘCAŁEM I CHCIAŁEM PCHNĄĆ TŁOK ALE NIC JAK KOPIE LUB PCHAM TARCZE OD SPRZĘGŁA MI SIĘ ŚLIZGAJĄ
1CZY JEST TO MOŻLIWE Ż MI TŁOK ZARDZEWIAŁ
2CO SIE WYPACZYŁO
I PRZYOKAZI JAK RÓSZE TŁOK I BĘDZIE CHODZIŁ (TŁOK) TO MAM TAK ŻE JAK TŁOK JEST NA DOLE TO MI SIE PRZERYWACZ (PLATYNKI) SĄ ZETKNIĘTE A NAGÓŻE PRZED GMP SĄ OTWARTE CO SIE MOGŁO STAĆ?
PROSZE O SZYBKĄ ODPOWIEĆ PONIEWAŻ MAM TERAZ FERIE I CHCE GO ZROBIĆ TERAZ
Z GÓRY DZIEKI
Natychmiast zmień tekst na małe litery a także nazwę tematu na taką, jaką ustala regulamin!
pks100
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Sob 18:15, 13 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Mógł zardzewieć ... wlej trochę oleju tego co wlewasz do paliwa i wtedy próbuj ostatecznie pryśnij WD 40 lub czymś podobnym.
Może zapłon masz zle ustawiony i dlatego.
Radze zmienić tekst na małe litery bo możesz warna zarwać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 19:01, 13 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
No najlepiej prysnąć tam jakimś odrdzewiaczem, dać na luz(bieg) i pukać przez drewienko młotkiem w tłok, nie ma wyboru... Co do tych platynek skąd możesz wiedzieć, jeżeli tłok Ci się nie rusza... No i kiedy ostatni raz był motor używany? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil12345121
Wymiatacz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: Sob 19:19, 13 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
moze wał ci sie zatar zdejmnij cylinder i zobacz czy najpierw sie krenci wał jak zdejmniesz cylinder to sie wszystko wyjasni czy to wina wału czy tłoka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 19:52, 13 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Aha, skąd jesteś może Ci pomogę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafitychy
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Sob 20:39, 13 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
WD-40 i przez kawałek drewna stukaj w tłok aż puści też tak miałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macek
Wymiatacz
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Sob 22:54, 13 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Podaj więcej inforamcji kiedy moto był ostatnio odpalany czy nie zapomniałeś o wlaniu oleju do mieszanki
może być ze sypneły ci łożyska na wale albo tłok się zatar albo coś z korbą wygieła się np i zakleszczyło się
spuść olej zdejmij dekiel od strony sprzęgła weź grzechotke chyba 17 o ile pamiętam i spróbuj w którąś strone może pójdzie psiknik wd czy coś podobnego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Nie 7:29, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Kiedyś czytałem na forum o MZ (bo sam posiadam) jeden użytkownik to musiał wiercić w tłoku bo tak się zastał. A może pierścień chamuje o okno bo może pekł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adam360
Nowy
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:37, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
pks100 napisał: | No najlepiej prysnąć tam jakimś odrdzewiaczem, dać na luz(bieg) i pukać przez drewienko młotkiem w tłok, nie ma wyboru... Co do tych platynek skąd możesz wiedzieć, jeżeli tłok Ci się nie rusza... No i kiedy ostatni raz był motor używany?
Pozdrawiam |
w lecie mi trzy dni chodził
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adam360 dnia Nie 9:45, 14 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 10:06, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Mam rozumieć, że pochodził i stanął i tak stoi do teraz czy, że pochodził i go nie odpalałeś? W pierwszym wypadku konieczna będzie rozbiórka silnika, wał rzeczywiście mógł paść, poza tym jak ktoś napisał winne mogą być pierścienie lub nawet zabezpieczenie sworznia, przy nieszczęśliwym zbiegu okolicznościach te elementy mogły zablokować tłok w miejscu okien, można to łatwo sprawdzić i popchać motor na biegu to tyłu, powinien pójść. W drugim wypadku motor można pchać na siłę lub stukać przez drewienko młotkiem w tłok. Pomocne może okazać się przepłukanie skrzyni biegów i korbowej, rozebranie lewego dekla(w celu sprawdzenia czy nie ma uszkodzeń). Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Nie 10:10, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
A może pierścien Ci spadł albo zabezpieczenie i zachaczyło o kanał jakiś ... ja tak miałem i męczyłem sie dwa dni z wyjeciem.
Edit: pks mnie wyprzedził ; p
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dudzio dnia Nie 10:12, 14 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Nie 14:55, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
na pewno tak jest jak koledzy mówią bo żeby się zastał to mało prawdopodobne najprędzej to ten pierścień o kanał zawadził ściągnij cylinder ale z tym może być problem a mogło ci nawet cylinder porysować ściągnij gaźnik z krućcem i zobacz może tłok się zatrzymał na takiej pozycji że będzie widać czy problemem jest ten pierścień PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil12345121
Wymiatacz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: Nie 16:37, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
a co wy wszyscy na te pierscirnie najpierw niech zdejmnie cyklinde i sie problem wyjasni moze wał sie zatar dolewałes olej do paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adam360
Nowy
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:21, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
olej dolewałem aleco do zasyania sie tłoka przez pierscień tłok zatrzymałsie w miejscu nalewania mieszanki bo wylot do rury wydechowej jest widoczny a od gaźnika nie
a co mam zrobić jak sie pierscien w to miejsce zastał zdjąć z wałem i do przodu pchać delikatnie lub (mocniej)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adam360 dnia Nie 21:23, 14 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Nie 21:35, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Zrób jak pks100 napisał wrzuć mu bieg i do tyłu popchnij.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|