Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
abdul11
Początkujący
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:14, 22 Lip 2009 Temat postu: Tłok i pierścienie+problem |
|
|
witam
a więc tak (szukałem nie znalazłem podobnego tematu, jak ktoś zamknie temat to proszę o linki dzięki) wczoraj wymieniłem tłok i pierścienie (nominał) i mam taki problem chu----
wchodzi na obroty (przerywa) jak wejdzie to jedzie ok, poprzednio tego problemu nie było, a i ma słabe przyśpieszenie, słyszałem że po wymianie pierścieni to normalne, ale chcę się upewnić, za odp. dzięki
(zamykającego ten temat proszę kolejny raz o linki na tym forum z podobnymi problemami)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Estilo
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Lut 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wronki
|
Wysłany: Śro 20:26, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
A docierałeś pierścienie...? Słyszałem, że powinno się po wynianie pierścieni odpalić moto i powinien z 15 min. pochodzić na 1/2 obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
abdul11
Początkujący
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:36, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
no nie docierałem bo jak jak wczoraj je wymieniłem może ze 20km
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo161
Bywalec
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 20:50, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Najpierw delikatnie odpalasz na 5min, potem na 10min potem możesz pochodzić z nim trochę na biegu a dopiero potem spokojna jazda. Ale i tak raczej nie powinno być tego przerywania ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
abdul11
Początkujący
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:04, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
a i jeszcze jedno czy to przerywanie może być spowodowane złą mieszanką paliwa (nie było miksolu to nalałem hipolu) ale dziś wlałem mu 2l normalnej mieszanki i dolałem jeszcze trochę miksolu) także smarowanie jest oleju w chu-
wiem spieprzyłem to miałem wylać paliwo z hipolem przed wlaniem dobrego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo161
Bywalec
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 21:28, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Zobacz na świece ale na pewno hipol nie ma takich właściwości co mixol ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
abdul11
Początkujący
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:49, 22 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
no powiem że świeca jest przepalona trochę ciemniejsza ale jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 8:04, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
to nie jest raczej spowodowane złym początkiem działania pierścieni i tłoka, ale raczej zanieczyszczoną świecą, złym założeniem pierścienie, zacinaniem sie linki od gazu, zapchaną dyszą, nieszczelnościami między cylindrem, a krterazmi, miedzy cylindrem, a krućcem itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
abdul11
Początkujący
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:24, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
zdaje mi się że problem rozwiązany zmieniłem świece (iskra F80 zawsze była sprawna i było fajnie) dałem ngk pierwszą lepszą
(jaką świece polecacie prócz iskry F80, na jakiej są najlepsze osiągi?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 11:30, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
ja polecam f75 (czarna) jest wytrzymalsza i ma dobrą ciepłote, a świeca nie wiem czy coś w osiągach pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo161
Bywalec
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 13:08, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Championa jest dobra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil vel Ogar 200 :P
Początkujący
Dołączył: 18 Lip 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 13:36, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ja jeżdżę na Brisk i jak na jakiejs nie chce odpalic to na brisku zawsze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bocian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Czw 15:41, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Tak najlepsze świece to Champion albo Brisk ( moim zdaniem ) mój kochany Champion nigdy mnie nie zawiódł mam go odkąd kupiłem jawkę i do tej pory się ładnie trzyma. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|