Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kozacek248
Nowy
Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warmia-Mazury
|
Wysłany: Pon 7:01, 27 Cze 2011 Temat postu: TLOK Czarny Spalony |
|
|
Tlok jest spalony i czarny przez co to sie dzieje? Za bogata mieszanka? :d bo na oko zawsze wlewam oleju teraz mam wiekszy cylinder i nowy tlok 3 pierscieniowy lecz 2 pierscienie tylko nalozone bo jak nakladalem ostatniego to pekl a nie chcialo mi sie jechac (isc) do sklepu i tracic 2 zl
Zdjecia na dole jaki powod nagaru a cylinder jak widac nic porysowany
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 7:08, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Olej wlewa się na "oko" tylko i WYŁĄCZNIE w ostateczności. Pewnie wlałeś za dużo oleju. A czego używasz (olej)? A jak troszke nagaru bedzie pod pierścieniami to nic się nie dzieje, a jeśli chodzi o nagar na denku tłoka to jest normalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kozacek248
Nowy
Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warmia-Mazury
|
Wysłany: Pon 7:12, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
noo hmm ja wlewam pol syntetyka z orlenu (orlen oil) 2T SEMISYNTHETIC
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Counter Shots
Bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 7:32, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
na górze tłoka powinno być takie czarne
U mnie z boku od strony wydechu takie trochę jest
Ale tak jak napisał kolega Nowicjusz to jest tego pewnie przyczyną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Addadko
Nowy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mińsk Mazowiecki [WM]
|
Wysłany: Pon 9:35, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ale nigdy nie powinno być zakopcone, aż tak. Przecież ten olej nie jest jakiś felerny, czy coś sam go używam i nie narzekam. Mieszanki nigdy nie lej na oko... Jeżeli nie chce Ci się liczyć to masz do tego specjalne programy typu mieszanka itp. Poszukaj w google.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
aross95
Początkujący
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:41, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
ja miałem 1mm nagaru po 27 latach jeżdżenia na mixolu (jak na tłok to chyba dużo)
ale zakopcone to chyba normalne moim zdaniem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez aross95 dnia Pon 11:43, 27 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 18:38, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Pewnie masz za duży luz miedzy tlokiem a cylindrem i pierścienie wytarte.. pomierz wszystko i zapewne wyjdzie, że musisz wymienić tłok z pierscieniami i zrobic szlif cylindra..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kozacek248
Nowy
Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warmia-Mazury
|
Wysłany: Pon 20:08, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Mam nowy cylek pierscienie nalozone 2 na 3 pierscioniowy tlok ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pon 21:52, 27 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Raczej pierścienie nadają się do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kozacek248
Nowy
Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warmia-Mazury
|
Wysłany: Wto 22:02, 28 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
One sa nowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 15:52, 29 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Albo jestem ślepym, albo widzę tłok dwu pierścieniowy, a Ty twierdzisz, ze masz tłok 3 pierścieniowy, pozatym po sworzniu można poznać, ze przejechał on o wiele więcej niż te pre kkm. Radzę pomierzyć luzy i nie sugerować się, ze części są 'prawie' nowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 22:28, 29 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
tłok nowy, pierścienie może i nowe za to cylinder nie był mierzony, efekt taki ze w zamkach było za dużo luzu, nagaru jest stanowczo za dużo, raczej wina zbyt dużej ilości oleju,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateo127
Początkujący
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 19:59, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ostatnio wlałem do swojego za dużo oleju właśnie tej firmy i nic tylko dymił jak głupi ale tłok tylko u góry ciemny a tak to spoko to może być wina pierścieni. Tak jak moskit122 wyżej napisał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kozacek248
Nowy
Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warmia-Mazury
|
Wysłany: Czw 21:45, 30 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Wiecie ale teraz moj tlok ma nagar tylko u gory wiec lozzz ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|