Tłok 2 pierścieniowy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 9:03, 21 Mar 2010    Temat postu: Tłok 2 pierścieniowy

Witam. Nie wiem czy to dobry dział ale chyba najodpowiedniejszy. Tak więc z niewiadomych przyczyn mam w jawce tłok z 2 pierścieniami. Na początku nic mnie to nie obchodziło bo większość motorowerów ma 2, ale później zobaczyłem zdjęcia tłoków do jawki to są trzy pierścienie na nich. I teraz mam problem bo dość często szwankuje z różnymi drobiazgami. Czy to może być od tego tłoka? I od czego on jest czy od ogara? A może jakaś rzemieśnicza podróbka nie wiem. Oraz czy może on zostać czy powinienem go wymienić?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nowicjusz dnia Nie 9:04, 21 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kry$tian
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Nie 9:06, 21 Mar 2010    Temat postu:

Występowały i występują 2 i 3 pierścienne tłoki. Na forum jest odpowidni temat o nich.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Nie 9:24, 21 Mar 2010    Temat postu:

Nie to nie jest od tłoka, ponieważ Jawki miały 2 lub jeden a 3 to wymysł Polskiego tuningu.

"Ponieważ almot produkuję 3 pierścienie, jest to polska firma i w Polsce robią, więc sklepom nie opłaca się 3 pierścieni sprowadzać z niewiadomo z kąd, więc w 90% sklepu 3 pierścieni są z almotu.
Almot produkuję części słabo, ze słabych materiałów nie będę rozwijał tej wypowiedzi poczytaj na necie.
Jeżeli kupisz 2 pierścienie trafisz na ORYGINAŁA czeskiego który jest wykonany z dobrych materiałów i jest trwalszy, albo trafisz na podróbę z Tajnadi która też jest dobra i trwała.

PS: Ile masz pierścieni nie wpływa na prędkość ani moc!"


jest temat o tym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nowicjusz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 31 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Nie 12:30, 21 Mar 2010    Temat postu:

Czyli nie musze sie martwic o tłok.Z tego wynika że mam orginalny tłok bo jawka nie była rozbierana. Wilekie dzieki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kredek001
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 12:53, 21 Mar 2010    Temat postu:

Nic się nie martw.Ale w Jawce czy ogarze 1-pierscieniowy tłok?! pierwsze słysze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Nie 13:21, 21 Mar 2010    Temat postu:

On pisze ze ma dwu pierścieniowy, trzy pierścieniowy to polski wytwór. Jedno pierścieniowe znajdziesz w Czechach w jakiś zestawach tuningowych.
Ja mam dwu pierścieniowy i sobie chwale ;d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nike_1996
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 19:56, 21 Mar 2010    Temat postu:

Kornel ilość pierscienie nie wpływa na moc i prędkość!
Jakby nie wpływała to poco by to robili...Jak jest 3 pierscieniowy jest silniejszy ja mam 3 i chwalę...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kredek001
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 20:16, 21 Mar 2010    Temat postu:

napewno niema roznicy mocy przy takich pojemnosciach! 2 pierscieniowy nawet lepszy bo mniej roboty przy składaniu heh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kornel9797
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wyżnica/Kraśnik

PostWysłany: Pon 16:57, 22 Mar 2010    Temat postu:

To zrób test na przez ile kilometrów wytrzyma 2 a 3.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mustang-81
Nowy
Nowy



Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Złotów

PostWysłany: Sob 10:53, 27 Mar 2010    Temat postu:

kornel9797 napisał:
Nie to nie jest od tłoka, ponieważ Jawki miały 2 lub jeden a 3 to wymysł Polskiego tuningu.


no kolego, masz rację - tłok z 3 pierścieniami to wymysł polskiego tuningu, który zresztą sam też zastosowałem. motorek ze stoickim spokojem znosił każdą ścieżkę, na norm. drodze lekko i spokojnie leci 65 km/h (a to jeszcze nie wszystko jeśli chodzi o przeróbki... !!! )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mustang-81 dnia Sob 10:55, 27 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin