Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 9:03, 21 Mar 2010 Temat postu: Tłok 2 pierścieniowy |
|
|
Witam. Nie wiem czy to dobry dział ale chyba najodpowiedniejszy. Tak więc z niewiadomych przyczyn mam w jawce tłok z 2 pierścieniami. Na początku nic mnie to nie obchodziło bo większość motorowerów ma 2, ale później zobaczyłem zdjęcia tłoków do jawki to są trzy pierścienie na nich. I teraz mam problem bo dość często szwankuje z różnymi drobiazgami. Czy to może być od tego tłoka? I od czego on jest czy od ogara? A może jakaś rzemieśnicza podróbka nie wiem. Oraz czy może on zostać czy powinienem go wymienić?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nowicjusz dnia Nie 9:04, 21 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Nie 9:06, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Występowały i występują 2 i 3 pierścienne tłoki. Na forum jest odpowidni temat o nich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Nie 9:24, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Nie to nie jest od tłoka, ponieważ Jawki miały 2 lub jeden a 3 to wymysł Polskiego tuningu.
"Ponieważ almot produkuję 3 pierścienie, jest to polska firma i w Polsce robią, więc sklepom nie opłaca się 3 pierścieni sprowadzać z niewiadomo z kąd, więc w 90% sklepu 3 pierścieni są z almotu.
Almot produkuję części słabo, ze słabych materiałów nie będę rozwijał tej wypowiedzi poczytaj na necie.
Jeżeli kupisz 2 pierścienie trafisz na ORYGINAŁA czeskiego który jest wykonany z dobrych materiałów i jest trwalszy, albo trafisz na podróbę z Tajnadi która też jest dobra i trwała.
PS: Ile masz pierścieni nie wpływa na prędkość ani moc!"
jest temat o tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Nie 12:30, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Czyli nie musze sie martwic o tłok.Z tego wynika że mam orginalny tłok bo jawka nie była rozbierana. Wilekie dzieki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kredek001
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 12:53, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Nic się nie martw.Ale w Jawce czy ogarze 1-pierscieniowy tłok?! pierwsze słysze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 13:21, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
On pisze ze ma dwu pierścieniowy, trzy pierścieniowy to polski wytwór. Jedno pierścieniowe znajdziesz w Czechach w jakiś zestawach tuningowych.
Ja mam dwu pierścieniowy i sobie chwale ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nike_1996
Bywalec
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 19:56, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Kornel ilość pierscienie nie wpływa na moc i prędkość!
Jakby nie wpływała to poco by to robili...Jak jest 3 pierscieniowy jest silniejszy ja mam 3 i chwalę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kredek001
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 20:16, 21 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
napewno niema roznicy mocy przy takich pojemnosciach! 2 pierscieniowy nawet lepszy bo mniej roboty przy składaniu heh
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kornel9797
Wymiatacz
Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Pon 16:57, 22 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
To zrób test na przez ile kilometrów wytrzyma 2 a 3.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mustang-81
Nowy
Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Złotów
|
Wysłany: Sob 10:53, 27 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
kornel9797 napisał: | Nie to nie jest od tłoka, ponieważ Jawki miały 2 lub jeden a 3 to wymysł Polskiego tuningu. |
no kolego, masz rację - tłok z 3 pierścieniami to wymysł polskiego tuningu, który zresztą sam też zastosowałem. motorek ze stoickim spokojem znosił każdą ścieżkę, na norm. drodze lekko i spokojnie leci 65 km/h (a to jeszcze nie wszystko jeśli chodzi o przeróbki... !!! )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mustang-81 dnia Sob 10:55, 27 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|