Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
asd123
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Pią 16:16, 02 Lis 2012 Temat postu: Szybkie zużycie pierścieni |
|
|
Witam, Wie ktoś dlaczego pierścienie mi się kompletnie starły w ciągu 500km są drugie tyle cieńsze niż nowe i oczywiście brak kompresji. Dodam że były wymieniane razem z tłokiem i cylindrem i na początku miałem problemy z zapłonem że jawka się mocno grzała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 16:45, 02 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Głównie to brak filtra powietrza, złe dotarcie, dawanie ostro na zimnym silniku, złej jakości olej..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
asd123
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Pią 17:10, 02 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Filter powierza był, olej półsyntetyczny 25zł/1l Ostro na zimnym silniku nie było bo na dotarciu tylko nigdy jej nie rozgrzewałem na postoju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 18:13, 02 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
korbowód prosty? a nie "grzebałeś" nic w kanałach albo samym tłoku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
asd123
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Pią 18:18, 02 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Nie, teraz przy wymiaenie pierścieni skruciłem nóżkę tłoka o 1mm od strony gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 12:29, 03 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
na 500km to ja obstawiam wadę fabryczną, kiedyś tak fajnie się kończyły walki rozrządu w lanosach bo ktoś w odlewni zapomniał wałki odpuścić po hartowaniu...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Sob 16:42, 03 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
dokładnie moskit nikt nie pisze o samym pierścieniu. Nie trzeba być geniuszem by stwierdzić, że dzisiejsze pierścienie ( i nie tylko) są wykonane z gorszych materiałów a co za tym idzie szybsze zużycie nie wspominając o wadach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Manioko15
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polanka Wielka k. Oświęcimia
|
Wysłany: Nie 18:04, 04 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Dokładnie, sam się o tym przekonałem. Może wymień pierścionki, być może trafiłeś na wadliwy egzemplarz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek1997
Początkujący
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WYSZATYCE
|
Wysłany: Śro 14:49, 26 Gru 2012 Temat postu: cylinder |
|
|
Cylinder do wymiany mniałem to samo co chwile pierscienie musiałem wymieniać .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Romek
Początkujący
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radzilow
|
Wysłany: Nie 13:57, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Trochę odkop ale tak dla potomnych, w Wsk 125 tak samo jest słabo wykonany fabrycznie szlif w nowych cylindrach, żre pierścienie bo nie ma fazek na okienkach 2 komplety pierścieni zedrzesz i dopiero sie dotrze
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 22:01, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
dobrze że mówisz, będzie się zwracać uwagę... błąd że 2 komplety zepsułeś zamiast podpiłować okna Człowiek na błędach się uczy, wszyscy się cieszymy, że możemy nauczyć się na Twoim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 22:16, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Ale to się chyba tyczy żeliwnych cylindrów? Aluminiowe chyba już miały inne katy. Tak samo jak i wsk 175. do tego wsk 175 miała za dużą powierzchnię okna wydechowego do średnicy tulei i też lubiła zużywać szybko pierścienie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Romek
Początkujący
Dołączył: 09 Sty 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radzilow
|
Wysłany: Nie 23:50, 27 Sty 2013 Temat postu: |
|
|
Ja osobiście zużyłem 1 komplet przez 200 km i porobiłem fazki na okienkach, aluminiowe czy żeliwne jedno i to samo, bubel i tyle, zależy jak się trafi po prostu trzeba przejachać palcem po okienkach i gładzi jak okienka są ostre, Made in China to samo tyczy się gładzi cylindra, znajomy ze sklepu z częsciami mówi że kupując nowy cylinder najlepiej od razu zrobić mu szlif bo fabrycznie są na odpier... robione, tanim kosztem, zależy jak się komu trafi, czasami się trafi dobry czasami szajs bo po prostu tak to robią, aby zrobić ja już na tym wszystkim że tak powiem zęby zjadłem bo sam miałem zonk jak po 200 km kompresja w wsk zginęła a dzwonić zaczęła jak cholera u sąsiada w nowiutkim tłoku były takie luzy na pierścieniach że dzwoniła jakby miała się rozlecieć, głowa mała jak to teraz wszystko robią
Edit:
Przepraszam za chaotyczną wypowiedź ale zaspany jestem ciut
Edit2:
No dzisiaj przyszedł cylinder do jawki jak i reszta części i potwierdziło sie to co mówiłem, okienka ostre że sie pokaleczyć można i z zadziorami, multiszlifierka poszła w ruch i teraz z pięknymi fazkami powinno latać aż miło
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Romek dnia Pon 20:43, 28 Sty 2013, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|