Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 11:53, 24 Lis 2007 Temat postu: Szum w cylindrze |
|
|
Witam od dluzszego czasu u mnie jest taki szum w cylindrze jakby takie szuranie tłok o cylinder... Kumpel mowil ze on ma tak samo nawet po zmianie cylindra tłoka i pierscieni na nowe.. czy to moze byc dlatego ze zarowno ja jak i on lejemy na 1 litr paliwa tylko 25ml mixolu??
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 11:58, 24 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
To nie szumi tłok w cylindrze, tylko łożyska wału korbowego. Widocznie nadają się do wymiany lub kupiłeś dziadostwo... Może być tak, że za mało lejesz oleju i już po prostu się zużyły. Pozdrawiam Jawkowicz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Sob 11:58, 24 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
a ile jeszcze pojezdze na takich lozyskach ? :/
a i nie wydaje mi się zeby to byly lozyska bo jak kolega mial tak w ogarku to naprawde byl inny dzwiek takie szumienie jak odkurzacz... a tutaj jest bardziej tak jakby byly pierscienie zuzytye,bo są tylko nie moglem zalozyc nowych na tlok i nie chcialo mi się z tym bawic :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 12:03, 24 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Różnie bywa. Możesz jeszcze długo pojeździć, ale więcej oleju podawaj mu, albo jak już mocno szumią tak jak mówisz to zaraz Ci padną. Zatrą sie, zablokuje się koło i możesz spowodować wypadek. Moja rada to wymienić i na dodatek porządnej firmy Lepiej nie ryzykować. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ogarzysta
Nowy
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wziąc na paliwo:D
|
Wysłany: Czw 20:09, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
kup dobre łożyska:) jeśli ci się zatrą to obrócą się gniazdach, i uszkodzą połowki:(
wymien pierscionki i tloka. to nie wiele kosztuje:) aa i mixol to niezbyt dobry olej. dobry olej to Stihl. litr kosztuje 35zł ale warto. po 6000km zero nagaru na tłoku miałem:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Czw 22:09, 27 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
lepeij robic teraz niz czekac koszt groszowy więc nie widze problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kamil50
Początkujący
Dołączył: 29 Gru 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: Nie 19:56, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
mógł odłamek pierścienia gdzies się dostać miedzy tłok a cylinder
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Nie 21:48, 30 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Wtedy odłamek popierdzielił by cały cilnder lub wpadł do wały i rozwalił łozysko igiełkowe
U mnie np tak było
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pon 0:49, 07 Sty 2008 Temat postu: |
|
|
taki niby "szum" moze byc spowodowany takze duzym luzem na lozysku korbowodu.. a dodatkowo sie wydaje ze to szum przez te Twoje stare pierscienie. Wymieniaj lozyska sprawdzaj wal tlok i pierscionki tez nowe i to najlepiek tlok nadwymiar i szlif cylindra zrob. a jak juz nie masz zamiaru wymieniac to nasmaruj lozyska walu - troche sie potem okopiesz zeby zapalic no ale bez rozbierania lub sciagania simerow nie da rady inaczej no wiec wlej troche przez gniazdo swiecy oleju i kop zeby ten olej dostal sie do skrzyni korbowej i troche przesmarowal te wszystkie lozyska.. to taki sposob - na odpier*ol krotko mowiac polecam jednak maly remoncik silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|