Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 11:31, 13 Maj 2007 Temat postu: syczy |
|
|
witam wy tez tak macie jak lekko kopie to mi syczy z pod glowicy .Dalem uszczelke pod glowice i tez mi syczy.;/;/ co to moze byc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Jawkowicz
Wymiatacz

Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 11:39, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ucieka kompresja, możesz mieć krzywą głowicę. Najlepiej weź pastę do zaworów i pocieraj (kręć) głowicą o kołnierz cylindra, aż będzie równo przylegać. Pozdrawiam Jawkowicz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 13:35, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
nie łątwiej juz bedzie głowice połozyc na stole z paierem ściernym i pojeździc nia troche po tym papierze. ( przy okazji mozesz ja lekko splanowac) gorzej jeżeli cylinder jest skrzywiony. ale nie powinno tak być .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jawkowicz
Wymiatacz

Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 17:33, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Nie da się tak jak piszesz sorber, bo głowica ma kołnierz, a nie tak jak w rometach
[link widoczny dla zalogowanych]
Głowica Jawki
[link widoczny dla zalogowanych]
Głowica rometa
Pozdrawiam Jawkowicz
PS. Jak to sorber, nie widziałeś, a przecież tyle przy swoim motorku zrobiłeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 18:40, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
normalnie starłem to gówno wystajace tez. ten kołnierz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jawkowicz
Wymiatacz

Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 19:20, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Musiałbyś zetrzeć kołnierz (ok. 1,5mm) i jeszcze całą głowicę z żeberkami o ok 1,3mm. Bez sensu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 19:32, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
ma sens. bo zwiększyłem stopień sprężania. ale sie umęczyłem z tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Radzio
Wymiatacz

Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Nie 19:56, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
to nie kompresja tylko otwór gaźnika tam gdzie sie łaczy :]
zatkaj palcem i zobacz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jawkowicz
Wymiatacz

Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 6:16, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Raczej na pewno nie Głowica krzywa, może niedokręcona. Może jeszcze sykać przy wydechu (okienku), bo nieszczelne może być połączenie cylindra z kolankiem. Ale to będzie tak buchać. Nie wiem, sprawdź, ale bardziej stawiam na głowicę.
PS. Dawałeś podkładkę pod głowicę sorber?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
garden92
Wymiatacz

Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Pon 13:05, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Albo tak jak inni ziomki piszą ze muśisz wyczyścic głowice Albo normalnie ci wydmuchuje kompresje w tłumik lub gaznik muśisz to posprawdzać ale łatwe szanse ze masz juz uszczelke wypaloną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Pon 13:10, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
jak kompresje w gaźnik ?? nie czaje..
nie dawałem uszczelki. wszystko było spasowane już prawidłowo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jawkowicz
Wymiatacz

Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 13:15, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
W gaźnik to nie za bardzo Nie wiem jakim sposobem. Jak nie dałeś uszczelki to ładnie Ci uciekało. Głowica nie jest miękka tak, że cylinder wpadł jak w ciacho i się wszystko ładnie zacisnęło. Po za tym krawędź tulei cylindra ma gwint, więc to co piszesz jest bujdą. Nie chce mi się wierzyć w to co piszesz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Pon 14:08, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
gdzie ty masz gwint na tulei cylindra ?? co ty piszesz ?? nie ma żadnego gwintu przecież. jak dobrze masz wszystko spasowane to nie bedzie ci kompresja uciekać od tego zacznijmy bo nie ma luzów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jawkowicz
Wymiatacz

Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 14:25, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Jest gwint przyjrzyj się, a no tak, nie masz już Ogarka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Radzio
Wymiatacz

Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Pon 15:42, 14 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
zrub tak jak powiedzałem i zobacz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|