Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal
Bywalec
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rozalin
|
Wysłany: Wto 14:43, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Albo oddaj do jakiegoś mechanika żeby ci dobrze go uszczelnikł i wyregulował.
Zobaczymy czy coś to da.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Cris
Częsty bywalec
Dołączył: 28 Sie 2007
Posty: 186
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 20:24, 29 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
ważne jest ustawienie przerwy na świecy... 1 mm to możesz sobie mieć przy zapłonie bateryjnym, albo układzie wzmacniającym iskrę proponuję kupić iskrę f95 i ustawić przerwę na 0,5 mm i to nie żyletkami tylko zainwestować w szczelinomierz, ewentualnie użyć suwmiarki i składać papierki i mierzyć suwmiarką w maxymalnym ścisku... ja jeżdżę na powyższej świecy i przerwie i oleju orlena i świeca ma idealny nalot
proponuję zajrzeć tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
i tutaj
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:03, 02 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Rozpołowiłem silnik i okazuje sie że to chyba wina wału bo jest na nim prawie niewyczuwalny rowek dookoła. Myślicie że to przez to? Ale przesune lekko symering i może będzie dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafal
Bywalec
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rozalin
|
Wysłany: Sob 20:02, 02 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Nie sądzę że jest to wał bo ja też tak miałem z tą świecą i wymieniłem wał na nowy i nadal bylo tak samo. Powiem szczerze że nie mam pojęcia co to może być z tym motorem. Ale jeden koleś mówił że te Ogary z silnikami Jawek miały już takie problemy z tymi świecami.
Najlepszym rozwiązaniem jest zmienić motor )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Sob 22:01, 02 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
rafal napisał: | Nie sądzę że jest to wał bo ja też tak miałem z tą świecą i wymieniłem wał na nowy i nadal bylo tak samo. Powiem szczerze że nie mam pojęcia co to może być z tym motorem. Ale jeden koleś mówił że te Ogary z silnikami Jawek miały już takie problemy z tymi świecami.
Najlepszym rozwiązaniem jest zmienić motor ) |
Nie zgodze się z tym Jakos mój ogar nie ma non stop takich problemów. a jak są to raz na pol roku. Posiedzę godzinke przy ogarku i ogar śmiga az milo więc nie ma takiej potrzeby aby zmieniac motor.. ten co ci tak nagadal to zaden mechanik. Po prostu nie postrafil zrobić z tym silnikiem i tyle. Ten silnik jest prostszy w obsludze i lepszy niz dezamety. No i ta skrzynia w ogarach jest nie do zajechania ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
k2rol
Bywalec
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 11:04, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
U mnie problem rozwiązany, OLEJ!!! Nic przy zapłonie nie grzebałem. Zmieniłem olej.. Ta sama półka, ta sama nazwa tylko inny producent.. LOTOS zamiast zapchlonego Orlenu. Cena taka sama a świeca nie jest zakopcona, ma piękny brązowy kolorek na elektrodzie, i z tłumika nie wycieka nie przepalony olej. Ogar rządzi ;d I nawet osiągi się poprawiły, bardzo się poprawiły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:20, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki za rade ale narazie niemoge jej odpalic po złożeniu silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
k2rol
Bywalec
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 14:03, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
i dupa, dzisiaj chciałem wymienić olej w skrzyni .. Spuszczam stary, i coś mało.. okazało się że z 500ml zostało 200ml.. Wlewam nowy olej, 500ml czyli tyle ile w serwisówce pisze.. Odpalam i motor kopci i śmierdzi .. I jestem pewien ze troche przejade i świeca bedzie zakopcona ;||
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:23, 14 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jawka mi odpala[świece dalej się psują] ale mi sie cos iskrzy niędzy młottczkiem a kowadełkiem[platynkami] wiem że niepowinno sie tam iskrzyc. Czego to może byc wina
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Damian dnia Wto 7:47, 19 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ridik
Nowy
Dołączył: 19 Sie 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock/Ciółkowo
|
Wysłany: Wto 15:09, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ja mam ogara 200 i mam ten sam problem ze swiecamija wykrecilem swiece z malucha brata i wkrecilem do rometa po jakims kilometrze motor padl w czasie jazdy sie zatrzymal wykrecilem swiece i byla czarna ale oczyscilem papierem sciernym, ogrzalem, osuszylem i przejechalem znowu jakis kilometr i to samo znowu oczyscilem swiece i wkrecilem do samochodu i dziala, lecz zmianilem przyrwy na swiecy i potem w motorze dzialala a w samochodzie nie ustawcie przerwa na gubosc 2 zyletek ja tak zrobilem i dziala (przynajmniej narazie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Wto 15:29, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
k2rol napisał: | i dupa, dzisiaj chciałem wymienić olej w skrzyni .. Spuszczam stary, i coś mało.. okazało się że z 500ml zostało 200ml.. Wlewam nowy olej, 500ml czyli tyle ile w serwisówce pisze.. Odpalam i motor kopci i śmierdzi .. I jestem pewien ze troche przejade i świeca bedzie zakopcona ;|| |
Prawdopodobnie simmering przepuszcza olej ze skrzyni/ sprzęgła do komory wału korbowego.
Cytat: | Jawka mi odpala[świece dalej się psują] ale mi sie cos iskrzy niędzy młottczkiem a kowadełkiem[platynkami] wiem że niepowinno sie tam iskrzyc. Czego to może byc wina |
Wymień kondensator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kajtekq
Wymiatacz
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC
|
Wysłany: Wto 16:19, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
[quote="Ridik"]Ja mam ogara 200 i mam ten sam problem ze swiecamija wykrecilem swiece z malucha brata i wkrecilem do rometa po jakims kilometrze motor padl w czasie jazdy sie zatrzymal wykrecilem swiece i byla czarna ale oczyscilem papierem sciernym, ogrzalem, osuszylem i przejechalem znowu jakis kilometr i to samo znowu oczyscilem swiece i wkrecilem do samochodu i dziala, lecz zmianilem przyrwy na swiecy i potem w motorze dzialala a w samochodzie nie ustawcie przerwa na gubosc 2 zyletek ja tak zrobilem i dziala (przynajmniej narazie) [/quote]
przeciesz swieca w samochodzie jest dluga moze ci tlok uszkodzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 16:57, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Opuść iglicę najniżej jak się da. Jeżeli nic się nie zmieni to ją wymień. Możesz wymienić też dysze. Jeżeli te zabiegi nic nie dadzą, to czeka Cię wymiana gaźnika (masz już rozkalibrowany rozpylacz).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:04, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Dysze, przepustnice i iglice mam nowe. Chyba bende musiał wymienić gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Damian dnia Wto 17:06, 19 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 17:12, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jak już nic nie zostało do wymiany to poćwicz jeszcze z poziomem paliwka w komorze pływakowej. Minimalnie podginaj blaszkę, nie od razu np 1mm, bo nigdy nie wyregulujesz dokładnie. Może Ci się przycinać pływak. Próbuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|