Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 16:09, 15 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Penis na ten przykład...
A tak na poważnie, to jak już nie masz czym ustawić, to ustawiaj na karte doladowujaca do koma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 19:19, 15 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Te rozwarcie(nr.3) w momencie GMP tloka ma byc dokladnie rowne z balszka o grubosci 0,40mm. Ktos mowil, ze dwie zyletki maja 0,40mm ale watpie, mozna ustawiac np. na karte telefoniczna lub sim jak sie go zetrze. Niewiem, sprobuj skombinowac jakis szczelinomierz
Cytat: | Najlepsza świeca to 95 od malucha!!! A po za tym ja jeżdże na tej świecy z dłógim gwintem i jawa chodzi więc nie obchodzi mnie to co myśli... |
Kolejny genialny idota. Dlaczego musze sie znowu denerwowac. Jezeli sadzisz, ze swieca F95 jest najlepsza to gowno wiesz. Nigdy nie uzywa sie sformulowan typu najlepsza czy najgorsza tylko lekko sugerujesz swoja opinie, a w twoim wypadku widze, ze gowno wiesz na ten temat wiec raczej sie nie wypowiadaj. Widze, ze jestes kolejna osoba, ktora jest madrzejsza od konstruktorow, ktorzy mowia o swiecy F80, nie mowie juz o tym, ze firma Iskra nie jest jakas rewelacyjna wsrod innych firm, choc starsze modele byly lepsze. Mowie Ci ofiaro losu, ze oprocz tego, ze musisz zainwestowac w jakis podrecznik taka swieca jest przeznaczona do silnikow 4T, jezeli wiesz co to znaczy. Szczegolnie wskazuje na to dlugi gwint! Absolutnie nie wsadza sie swiecy z dlugim gwintem do takiego cylindra, takie swieca nienawidza oleju! Cos takiego robi sie jak nie ma wyjscia i zaklada sie dystansownik a nie cieszy sie "ryja" z tego powodu, ze jo jeszcze jezdza i jak narazie swietnie sie sprawuje. Taka swiece, w kazdym momencie moze szlag trafic. A teraz jak sie doedukujesz powiedz dlaczego w silnikach 2T nie ma swiecy z dlugim gwintem i co znaczy "2T"?!
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 20:21, 15 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | A teraz jak sie doedukujesz powiedz dlaczego w silnikach 2T nie ma swiecy z dlugim gwintem | Są (w miażdzącej większości nowoczesnych konstrukcji- tzr, mito, rs, nsr, rs250, rg, af1....) IMO F95 ma krótki gwint.
Moje zdanie brzmi: świeca jest dobra, wtedy kiedy na niej dobrze silnik chodzi (sprawdza się tylko w starych konstrukcjach, bo w nowszych mogłoby denko wypalić itp.) Jeździłem na F95 i nie wiem czym ta świeca się różni od F80, że nie lubi oleju. Faktycznie mixolu nie lubia swiece platynowe, irydowe, ale juz na syntetyku jeździ się fajnie- tylko do jawki są duuużo za zimne- okopcą się zaraz.
Ja osobiście ostatnio wkręciłem F80 i nie zaglądam już do niej hoho. Awaryjnie jeździłem na długogwintówkach z dystansem, ale AWARYJNIE- i nawet to jeździło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 13:09, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
dwie żyletki nigdy nie nadadzą się do mierzenia przerwy bo mają 0,25mm osobiście to sprawdzałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 14:10, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Tomek nie zgodzę się z Tobą bo jakoś ja od 2 żyletek(tych za komuny) ustawiłem i nawed na ciepło paliła od strzału
A co do tych długich świec to można wkręcić ale trzeba je obsrać podkładkami tak żeby był taki gwint jak w krótko gwintówkach i będzie jeździć ale z czasem się skończy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Wto 14:16, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
bazalt napisał: | Tomek nie zgodzę się z Tobą bo jakoś ja od 2 żyletek(tych za komuny) ustawiłem i nawed na ciepło paliła od strzału .... |
Możliwe że te żyletki co ty miałeś to jakieś inne...
A co do świecy to polecam champion
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zgredzik11
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Czerwin (nie daleko Ostrłęki)
|
Wysłany: Wto 16:47, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
PKS100!!!
Czy ty du <przekle> masz mnie za idiotę? Każdy głupi wie co to znaczy 2T I 4T -tzn. silnik dwusuwowy i czterosuwowy. Co do świecy to marq ma racje że świeca F80 nie różni się za bardzo od F95, po za tym co ty masz do firmy iskra? Owszem są lepsze świece ale te też nie są zle... Jeszcze co do dłógiego gwinta- To nie ucz mnie co mam wkręcać do swojego motoru!!! Jeżdżę tak i wcale nie cieszę ryja tylko dzielę się informacjami iż jawka na tej świecy nie robi problemów... Więc na przyszłość nie obrażaj bo ja cię nie obrażam!!!
Warn za bluzgi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Krzychu_125
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ossy
|
Wysłany: Wto 17:17, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z kolegą wyżej Tomek15. Ja też jeżdżę na tej świecy i jawka sprawuje się na niej rewelacyjnie (champion)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maliniak
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gałków Mały
|
Wysłany: Wto 18:58, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Najpierw doreguluj platynki(0,400mm rozwarcia w GMP tloka) a potem pomyslimy o ustawianiu zaplonu.
platynki powinny sie otwierac wczasie zapłonu czyli 2mm przed GMP [rzy odblokowanym silniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 20:15, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
maliniak tak jest przerwa na platynkach ma wynosic 0,4000mm w GMP tloka. Co do tych dwoch milimetrow zawsze podejmuje sie margines bledu, wedlug osobistych obliczen, ktore kiedys do silniczka wykonywalem najbardziej optymalny punkt zaplonu to ok.1,8mm przed GMP. Ja polecam ustwaiec miedzy 1mm a 2mm z duzym zblizeniem do 2mm jezeli ktos nie posiada odpowiedniego sprzetu.
Co do swiecy Champion zawsze mialem watpliwosci w sugerowaniu opini. Wedlug 99% osob jakie spotkalem sa bardzo zadowolone. Osobiscie sie nie spotkalem i niewypowiadam sie, ale satystki wychodza bewzglednie na plus.
Zyletki... eh, to zalezy jakie. Zmierzylem grubosci jednej zwyklej nowej zyletki i wynosi ok.0,05-0,1mm. Wiec to sie nie nadaje. Bardziej polecam piorko gitarowe, na nich sa wypisane grubosci.
Mowiac dalej o swiecach. Jak widomo kazdy z nas ma swoja taktyke co do silnika. Kazdy leje inny olej, posiada inne czesci, leje inna bendzyne czy ma wyregulowany inaczej gaznik itd. Osobiscie zawsze staralem sie spelniac warunki zawarte przez konstruktora lub z moich wlasnych obliczen jak cos zmienialem, czy nie umialem znalezc dokladnych informacji. Jak wiedzialem jaki ma byc poziom w komorze plywakowej to taki doregulowalem, wiedzialem jakie powinny byc wolne obroty to takie sa. Robilem to po to aby moto jak nadluzej sluzyl. Dlatego tez moj silnik chodzi najlepiej na Iskrze F80 lub jej odpowiedniku innej firmy. Jak wiadomo przy zmianach regulacji poszczegolnych elementow moze sie to zmienic. Powiem nawet tak, ze wole jezdzic na F75, poniewaz lepiej dopala miesznke a nie pojawia sie bialy nalot. Dlatego uwazam, iz kazdy powinien sobie dobierac swiece inwidualnie lub ustawiac silnik pod swiece co jest glupota.
macq zle mnie zrozumiales troszke. Nie chodzilo mi o cieplote swiecy, wiem, ze sa np. F95 z krotkim gwintem(np. w czterosowach dolnozaworowych). Tak samo wiem, ze w wymieniony motorach swiece sa inne ale maja takze inne chlodzenie(ciecz). Zastosowanie dlugiego gwintu zazwyczaj pojawia sie w momencie zastosowania glowicy z zaworami i ewentualnie ich systemami, czyli w 4T.
zgredzik11 cieszy mnie, ze jednak cos wiesz. Choc nadal uwazam, ze warto zakupic jakas ksiazke i to kazdemu. W koncu kazda zlotowka wydana w wyksztalcenie, edukacje jezeli jest poparta checia i ambicja zwraca sie po tysiackroc. Dalej wcale Cie nie obrazam tylko sugeruje pewne kwestie. Oczywiscie F95 rozni sie od F80 (chocby nawet nazwa!) i nie zamierzam tego znow komentowac... To firmy Iskry nic nie mam. Jest to polska organizacja a staram sie byc patriota. W starszych latach ich swiece byly pancerne, dzis juz odbiegaja nieco od standardow, ale przyznaj, ze wiekszasc firm(procz tych z chin, choc o takich swiecach nie slyszalem) sa conajmniej parametrami lepsze. Co do Twojego zachowania nic Ci nie zarzucam, jak chcesz jezdzic na tej swiecy prosze bardzo. Tyko powiedz ile na twj swiecy przejedzie, bo przede wszystkim ciepri gwint na glowicy i osiagi tez spadaja ale to juz Twoja sprawa.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
terror
Bywalec
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:38, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
ustawiłem zapłon pierwszym sposobem i nic
a i z tłumnika wylatuje dym z paliwem
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez terror dnia Wto 21:07, 16 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 23:10, 16 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Dobry mechanik poustawia pare zaplonow i juz ma szczelinomierz w oku. Ja owego szczelinomierza (i suwmiarki) w regulacjach nie stosuje w ogóle (co nie oznacza, że jestem dobrym mechanikiem, raczej wioskowym przygłupem...)
Cytat: | Co do swiecy Champion zawsze mialem watpliwosci w sugerowaniu opini. Wedlug 99% osob jakie spotkalem sa bardzo zadowolone. Osobiscie sie nie spotkalem i niewypowiadam sie, ale satystki wychodza bewzglednie na plus. | Ja na championie jeździłem 2 lata i do świecy zaglądałem tylko po to, żeby się samotna nie czuła Prawda jest jednak taka, że dobrze wyregulowany silnik pogodzi się nawet ze świecami NGK i ISKRA (tu można postawić znak równości, bo ISKRA jest marką NGK)
Najepsze świece z jakimi spotkałem się w życiu, to świece radzieckie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zgredzik11
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Czerwin (nie daleko Ostrłęki)
|
Wysłany: Śro 12:08, 17 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
PKS100
Jawka leci mi 60km/h!!! Ja nie wykręcam tej świecy jak ją wsadziłem to możę 2 razy do niej zajżałem więc jak się gwint psuje?
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 16:52, 17 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
terror napisał: | ustawiłem zapłon pierwszym sposobem i nic
a i z tłumnika wylatuje dym z paliwem |
Zle ustawiles, nie moze strzelac. Powtorz wszytsko dokladnie jeszcze raz. Jak nie pomoze to pierscienie Ci poszly... Jak wylatuje dym to znaczy, ze spala jak olej to niedopala mieszanki. Iskra jest, sprobuj lac mniej oleju badz ustaw nizej iglice(albo poziom paliwa w komorze plywakowej). Mogl pojsc takze simmering. Ale jak spala to znaczy, ze pierscienie sa chyba dobre(jakas kompresja). Szukaj a znajdziesz.
macq zeby poslugiwac sie precyzyjnymi narzedziami trzeba miec jakas wiedze. Zwykle jak byle kto robi cos takiego wychodzi gorzej nizby uzywal suwmiarki. Kiedys ktos przyszedl i powiedzial, ze wedlug suwmiarki ustawil zaplon na 1,8mm przed GMP. Zmierzylem ta sama suwmiarka i bylo 3,7 przed GMP.
zgredzik11 no psuje sie psuje gwint w glowicy. Efekty jeszcze zobaczysz. Na takiej swiecy takze jest zle odprowadzana temperatura do czego tez dojdziesz. Co do twojej predkosci 60km/h to nic mi to nie mowi. Niektorzy na idealnym stanie silnika jada 80km/h a drudzy 70km/h. Poprostu dochodzi wiele innych czynnikow. Lepiej by bylo jakbys podal ilosc maksymalnych obrotow na min. A recze Ci, ze twoj silnik moglby sie wkrecac na wieksze.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Śro 16:54, 17 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
terror
Bywalec
Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 18:08, 17 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
kompresja jest dobra,przełoże jeszcze igłe
może to wina oleju z jakim mieszam benzyne (zmieszałem benzyne z Fulmix zielony)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez terror dnia Śro 19:26, 17 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|