Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mustang2010
Nowy
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Czw 20:33, 10 Cze 2010 Temat postu: Stukot |
|
|
Po zatrzymaniu się dzisiaj i zgaszeniu poczekałem sobie, żeby jawa odpoczęła (jest na dotarciu, zrobiłem dopiero jakieś 200km) odpaliłem i słyszałem taki metaliczny jakby stukot na wolnych obrotach. Co to może być? Jakieś śrubki czy może się zatarł?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dawidadidadi
Bywalec
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowa Karczma
|
Wysłany: Czw 20:37, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
no u mnie taki stukot był jak pierścienie pękły, ale po wymianie niczego takiego nie słyszałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mustang2010
Nowy
Dołączył: 10 Cze 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rumia
|
Wysłany: Czw 20:40, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Spojrzę jutro na pierścienie i dam znać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mały
Bywalec
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opaka
|
Wysłany: Pią 18:51, 11 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
pierścienie masz nowe i tak ma być nie bój się to nie szkodliwe ;]
PZDR. ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Valamir
Początkujący
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Komarówka Podlaska
|
Wysłany: Sob 7:09, 12 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Też tak mam po wymianie pierścieni ale powoli przechodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianos200
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzele ( mazowieckie )
|
Wysłany: Sob 11:22, 12 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ja gdy wymieniłem tłok i pierścienie to tak nawalało w cylindrze jak by tam to niego z 10 nakrętek wrzucił ale teraz trochę pojezdziłem i jest trochę lepiej .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matheus1990
Bywalec
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:47, 12 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Być może masz krzywo dokręconą głowice lub pierścienie. Przy dokręcaniu głowicy należy pamiętać że nakrętki na szpilki wkręcamy i dokręcamy na krzyż czyli prawa górna, lewa dolna, prawa dolna i lewa górna, i tak do momentu aż się dalej nie da. Uwaga! nie należy przesadzać można zerwać szpilki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidadidadi
Bywalec
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowa Karczma
|
Wysłany: Sob 14:34, 12 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
moze mały offtop, ale musze przyznać koledze wyżej rację! po prostu musze! uważać z tymi szpilkami, ja już raz tak zroibłem, żę przekręciłem i gwint na karterze do dupy, wiec naprawdę z umiarem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ziggas666
Wymiatacz
Dołączył: 17 Kwi 2007
Posty: 1189
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Piekło
|
Wysłany: Nie 13:40, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
to dokręcasz dynanometrem i luz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matheus1990
Bywalec
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:45, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
z tym dynamometrem może być różnie.. Wystarczy że szpilka jest troszkę osmolona lub skorodowana albo wpadnie nam kilka ziarenek pasku i nie dokręcimy tak jak powinno być. Myślę że akurat wszystkie śrubki z okolic cylindra i gaźnika powinny być dokręcane ręcznie z wyczuciem świeca także. co do reszty śrub kręcimy do oporu tak by żadna kropla się nie przesączyła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|