Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bayzell
Nowy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jesteś ?
|
Wysłany: Czw 10:43, 26 Cze 2008 Temat postu: Strzelająca Jawa 50 Mustang |
|
|
Witam ; ] jestem początkującym posiadaczem jawki ( raptem pare dni ) i już napotkałem pierwsze problemy ; / jawa strasznie strzela ( ostatnio nawet dławik z tłumika wypluła ) i dzieje sie to podczas jazdy kiedy dodaję więcej gazu . Czyściłem gaźnik , iglicę też sprawdzałem ... nic nie pomaga... dodam tylko ze dodając gaz potrafił nawet wylecieć z miejsca gdzie zasysa powietrze z filtra ładny płomyk ... ; / z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
PanSzybciutki
Częsty bywalec
Dołączył: 30 Maj 2007
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Czw 11:02, 26 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
za wczesny zapłon na 100%. przekręć iskrownik w prawą strone o jakies 2-3 mm, najlepiej tak aby cewki były równo w tych wygłębieniach w karterach. (odkręcisz dekiel i będziesz wiedział o co chodzi). Powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bayzell
Nowy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jesteś ?
|
Wysłany: Czw 13:47, 26 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
zrobiłem tak ale nic nie pomogło ... efekt jest wręcz przeciwny - nie chce nawet zapalić... a przed tym całym strzelaniem paliła od pierwszego kopa więc... podejrzewam ze moze to wina mieszanki ... ale pojęcia nie mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 15:20, 26 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
to tera przesuń w lewo o jakieś 1mm a jak nie będzie działać to o 2mm rub na wyczucie tak jak ja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 16:02, 26 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Na wyczucie to można z kobietą postępować Ale nie o tym...
Odkręcasz świecę, prawy dekiel. Bierzesz klucz oczkowy 8mm. Nakladasz go na śrube mocującą krzywkę i kręcisz aż styki będą maksymalnie rozwarte. Przerwa powinna wynosić ok 0,4mm. Jeśli nie masz szczelinomierza, to zwijasz bibułke (0,05mm), albo sprawdzasz starą kartą SIM z telefonu. Jeśli przerwa jest zła, to popuszczasz śrubę podstawy platynek i przesuwasz platynki w stronę krzywki jeśli luz jest za mały i odwrotnie jeśli za duży. Dokręcasz wszystko. Dopiero teraz możesz ustawić zapłon
(zakładam, że styki są czyste. Jeśli tego nie wiesz- sprawdz i ew. wyczyść)
Pakujesz do cylindra śrubokręt i kręcisz śrubą krzywki do momentu aż styki zaczną się rozwierać. Kręcisz dalej i patrzysz ile jest od w/w momentu do górnego martwego położenia tłoka. Jeśli jest ok 1,8mm, to jest oki. Jeśli nie- przesuwamy podstawę przerywacza w lewo jeśli chcemy przyspieszyć zapłon i w prawo, jeśli opóźnić.
Trudne?
Nie do końca. Może opis jest troche zawiły, ale mam nadzieję, że trochę zrozumiałeś. Btw to zagadnienie bylo klepane już milion razy. Oczywiście, że lepiej jest robić z suwmiarką czynność taką jak ustawianie zapłonu, ale wiem, że nie każdy ją posiada/nie umie z niej korzystać. Stąd śrubokręt i ustawianie na wyczucie. Ustawiałem tak niejeden zapłon, mimo iż łopatologicznie, to efekty były dobre.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bayzell
Nowy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jesteś ?
|
Wysłany: Czw 16:20, 26 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
dzięki serdeczne : ] wypróbuje obydwa sposoby i o efektach poinformuję. Pozdroo ; ]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 19:51, 26 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
ja zawsze ustawiam na wyczucie i jest git nic nie strzela chodzi regularnie pali z 1 kopa na zimnym a na ciepłym z 2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bayzell
Nowy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jesteś ?
|
Wysłany: Nie 13:21, 29 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
okk zapłon ustawiony ; p dziekować przepraszam za offtop ale nie chce nowego tematu zakładać... zdejmując prawy dekiel zgubiłem popychacz (?) bądź jakąś inną śrubę odpowiedzialny za sprzęgło ... cóż zdarza się ; / mógłby ktoś wstawić zdjęcie tej części ? byłbym bardzo wdzięczny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Nie 13:36, 29 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
chyba ci wypadl dlugi popychacz sprzęgla... ;/ poszukaj na [link widoczny dla zalogowanych] czy jakoś tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bayzell
Nowy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jesteś ?
|
Wysłany: Nie 13:40, 29 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
no ten który był w takowej tuleji ... i nie wiem czy krótki i kulka są w środku ... kumpel ma cały silnik ale sie biedak nie zna na tym zbytnio dlatego prosiłem o foto ...a na agmoto jest tylko kulka... ; /
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Benio
Początkujący
Dołączył: 25 Cze 2008
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:12, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Popychacz sprzęgła składa się następująco (kolejność podana od strony sprzęgła):
1. Krótki pręt 3-5 cm
2. Kólka
3. Dłuższu pręt 20-25cm (nie wiem ile dokladnie)
To wszystko mozna łatwo zrobić ... Koledze robilem z gwozdzia (mimo, że miękki to sie trzymał), a kolka od łożyska
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Pon 21:13, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
no z tym 20cm to przesadziles. ośka do tylnego koa, w moim ogarku ma 18cm a ten popychacz jest krótszy. wiec z 15cm góra bedzie mial
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazi
Wymiatacz
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Godzikowice, woj.Dolnośląskie
|
Wysłany: Pon 21:15, 30 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Kiedyś mierzyłem to tak było u mnie dokładnie z popychaczmi:
-krótki 2,5cm
-kulka
-długi 14,2cm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bayzell
Nowy
Dołączył: 26 Cze 2008
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jesteś ?
|
Wysłany: Wto 13:26, 01 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
dzięki wielkie ; ) mam nadzieje że jakoś sobie z tym wszystkim poradze ; ) pozdrawiam
mały edit : dostałem długi popychacz wraz z kulką... wkładam to z prawej strony ... kulka nie chce wejść w tą kolejną "tuleję" (?) i długi popychacz wystaje aż nadto ... a bez kulki po wcisnieciu sprzęgła zostaje ono dopoki nie zdejme prawego dekla i nie wyjme popychacza... próbowałem regulacji śrubą ale to nic nie daje...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bayzell dnia Wto 14:10, 01 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|