Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aleks172
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:22, 08 Cze 2009 Temat postu: Strata kasy? |
|
|
Jak sadzicie miałem wymienione pierścienie na 2szlif było ich 3 a teraz mam na dotarci 2 pierścienie nominalne (to wielka ruznica w mocy? Kazdemu co mi odpowie ma klika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
markus767
Częsty bywalec
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:21, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
niebardzo rozumiem pytania chodzi ci oto ze po szlifie wymienileś pierścienie i masz 2 zamiast 3 ??? i pytasz czy bedzie duża róznica mocy ?? jesli dobze zrozumialem to uwazam ze powinienies dokupic jeszcze jeden pierścien bedzie lepsza kompresja i teoretycznie duzo mocy powinien zyskac a czy "wileka" ilosć to zalezy tylko od tego co rozumiesz pod pojeciem wielka 5/10 czy 50 km/h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
galakty
Wymiatacz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:30, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ale ale pisz po polsku bo ciezko cos z tego zrozumiec...
Jak masz tlok 3 pierscieniowy to oczywiste ze dajesz 3 pierscienie! Jak ci szkoda tych 2 zlotych to kup tlok 2 pierscieniowy...
I opisz dokladnie o co ci chodzi z tymi nominalnymi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
aleks172
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:16, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Bo wcześniej miałem załozone po 2 szlifie a teraz mam nominalne to robi duzo ruznice? A 3 nie załoze bo bym musiał od nowa kupić wszystkie bo juz te są dotarte ze 30km XD odpisz plis
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
goly2d
Początkujący
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Pon 17:23, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No to lepiej kup nowe... Po 6 zl w sklepie są jak Ci szkoda kasy to sprzedaj sprzęt do jawki trzeba mieć cierpliwość czas i hajs:) ale jak zrobisz remont to masz spokój na lata:) pzdr.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
aleks172
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:57, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Dokladnie XD masz racje ale ja wogule na niej nie szaleje a teraz mnie ok ciągnie XD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
goly2d
Początkujący
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Pon 18:01, 08 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No to dobrze lepiej nie szaleć ale jak sie umie dobrze jeździć xD nie no żart:) ale nie katuj jawki jak już Ci tak dobrze ciągnie:) pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 13:50, 09 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A ja nadal nie rozumiem, po pierwsze glupota jest na wyrobiony cylinder po drugim szlifie zakladac nowe pierscienie czy tlok, no bo jak dopasowac idealne kolko do owala?! Ah, juz wiem, teraz masz nomianal, no to nie wiem o Co ci chodzi z ta moca, w porownaniu z tamtym cylindrem bedzie niezauwazalnie slabsza, ale bardzie ekonomiczna. Kurcze wszystko wyjdzie na to samo w takim ukladzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|