Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaper56
Bywalec
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:47, 02 Wrz 2011 Temat postu: strasznie słaba |
|
|
Witam wszystkich Forumowiczów
Mam małe pytanie
jawka nie chciała mi palić pobawiłem się z iskrownikiem i wkońcu jawka odpaliła,
ale jest strasznieeeeeeee słaba otóż wrzucam 1 jakoś jedzie wrzuce 2 i tak jak by gasła dopiero po 40sekundach się jakoś rozpędzi żeby móc wrzucić 3 i teraz żeby ją rozbujać to przynajmniej 2 min .. wcześniej zanim jawka się zepsuła to jeżdził na niej mój kolega i ja razem ważyliśmy 130kg i jawka jechała z 50dych bez zamulania nic a teraz ja sam kiedy waże 60kg wsiąde na jawkę i ona nie ma siły jechać ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jacob50
Bywalec
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 19:07, 02 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Mówisz że bawiłeś się iskrownikiem, to może być zbyt opóźniony zapłon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pieczer
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: Pią 19:56, 02 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Nie można bawić się iskrownikiem. Robisz to raz, a porządnie. Odsyłam do działu tutoriale i wątek ustawianie zapłonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaper56
Bywalec
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 6:36, 03 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
znaczy kolega który się zna robił mi to i powiedział ze jest taka słaba bo ma opużniony zapłon czy zapłon ma coś do tego że jest słąba ??
jak tak to w którą stronę go puknąć żeby nie był spużniony ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 6:49, 03 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Zapłon ma kluczowe znaczenie. Jego ustawienie wływa na pracę silnika. Przy późniejszym zapłonem mamy b. równe i niskie obroty jałowe, a przy wcześniejszym b. wysokiego kopa. Zapłon trzeba wyregulować pod siebie. I trzeba się do tego przyłożyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kaper56
Bywalec
Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:10, 03 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
pojechałem z jawką do mechanika który robi auta ale również zna się na motorach i powiedział mi ze skoro tak to ustawi zapłon ustawił mi idealnie zapłon i dalej muł i powiedział ze wykręci kolanko i zobaczy czy pierscienie i tłok całe /......
Jak wykręcił kolanko szok.. tłok w pół pęknięty a pierścienie się rozsypały i na rurze wydechowej je znalazłem
on powiedział że jeszcze nigdy się nie spotkał z czymś takim że tłok pęknięty a pierścienie rozsypane ... i dziwne że ona wogle jeżdziła jak ja to zobaczyłem to nie wierzyłem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|