Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 13:15, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
da to coś ale tylko na chwilę, znów szybko się rozklepią. Jak chcesz klepać młotkiem to musisz dorobić sobie dobry trzpień albo mieć odpowiedni punktak, musisz to robić umiejętnie żeby nie sklepać bolca z drugiej strony bo zabezpieczeń w rowki nie wsuniesz. Dlatego najlepiej znaleźć kogoś uprzejmego z prasą hydrauliczną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Manioko15
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polanka Wielka k. Oświęcimia
|
Wysłany: Sob 20:27, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Popytaj w warsztatach samochodowych, czy nie mają takiej prasy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Sob 21:59, 19 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
najprędzej w warsztatch na bazie PKS będą mieć coś takiego. tam bez takiej prasy ani rusz.
myślę że za piwo by ci ktoś to zrobił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Manioko15
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polanka Wielka k. Oświęcimia
|
Wysłany: Nie 6:42, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Jak trafisz na uprzejmego gościa to oczywiście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 15:02, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
gdzie jak gdzie , ale na warsztatach PKS`ów jeszcze pełno starszych ludzi robi
którzy na nasze motorki patrzą z łzami w oczach. miałem pół roku stażu na PKS`ie i jeździłem czasem SHL`ką , czasem WFM`ką a czasem WSK. i znalazł się nawet kawałek składziku coby sprzęta bezpiecznie zamknąć.
oczywiście nauka regulacji gaźników w gratisie razem z godzinami opowieści z młodości.
naprawdę warto było tam siedzieć te pół roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Manioko15
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polanka Wielka k. Oświęcimia
|
Wysłany: Nie 20:47, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Poprosisz ładnie. piwo postawisz i już.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 21:45, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
To nie jest wina tych bolców, bo u mnie wszystkie 5 jest luźne i jakoś chodzi normalnie. Winny masz albo olej, bo hipol sie nie nadaje. Nalej LUX 10. Jeżeli to nie pomoże to do wymiany popychacze sprzęgła które zwyczajnie sie ubijają... miałem właśnie taki problem. Wg mnie to wina oleju bo to już przerabiałem w jawce :p z tym że silnik miałem zimny sprzęgło chodzi jak powinno a jak sie rozgrzał to już ciągnęło... wymiana na luxa 10 pomogła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 22:12, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
pewnie mnie zjedziecie , ale wszystkie silniki którym robię kapitalkę zalewam pełnym syntetykiem Castrol EDGE i jeszcze nie miałem żadnych problemów.
tyczy się to zarówno aut jak i motorków.
jawka młodego na castrolu EDGE już ma nakulane 4 sezony i 4000km bez grzebania w niej (zmieniany co 1500km)
przebieg jest liczony od czasu kapitalnego remontu silnika na nieużywanych gratach (nówki ze starych zapasów) gratach made in czechoslovakia. stare zostały chyba tylko kartery i boczne pokrywy silnika. noi zapłon (później się zemściło , bo trzeba było drugi raz łapy brudzić) , a takto regularne czyszczenie gaźnika + filtra powietrza i nic więcej . tylko jeździ .
ostatnio łańcuch powiedział papa . więc zostanie wymieniony z obiema zębatkami na nowy.
przy okazji zajrzymy do sprzęgła jak się mają tarczki i reszta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 23:08, 20 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
doman30 napisał: | To nie jest wina tych bolców, bo u mnie wszystkie 5 jest luźne i jakoś chodzi normalnie. Winny masz albo olej, bo hipol sie nie nadaje. Nalej LUX 10. Jeżeli to nie pomoże to do wymiany popychacze sprzęgła które zwyczajnie sie ubijają... miałem właśnie taki problem. Wg mnie to wina oleju bo to już przerabiałem w jawce :p z tym że silnik miałem zimny sprzęgło chodzi jak powinno a jak sie rozgrzał to już ciągnęło... wymiana na luxa 10 pomogła. |
co Ty pierdz... bolce mają bardzo dużo do tego, jak bolce są rozklepane mocno i nierówno to sprzęgło nie będzie dobrze działać, do tego wraz ze wzrostem temperatury będzie jeszcze gorzej, mi przybrakło oleju bo uszczelniacz był padnięty (nie wiedziałem, świeżo kupiony był sprzęt) i sprzęgło działało jak silnik był zimny, rozgrzał się i już sprzęgła nie było, rozkręciłem i komplet wymieniłem, teraz wszystko hula jak trzeba.
CO do hipolu to troszkę tarczki skleja po zimie ale jest ok
holipa: ja Cie nie zjadę, jak bym miał taki olej tez bym lał tylko do większego sprzęta bym odpuścił bo za dużo dodatków uszlachetniających ma i na przykład w japończykach sprzęgło na tym się ślizga, Jawica nie ma tyle mocy, olej jest dobry a do skrzyni starczy aż zanadto
co do zwolenników luxa to jestem ciekaw czy zmieniacie go zależnie od pory roku (w innych temperaturach stosuje się lux 5 i lux 10). Na chwilę obecną skrzynię mam pustą, szukam hipolu 10 jak książka jawki każe ale to tylko wynika z mojego zboczenia na punkcie oryginału.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 0:15, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
nie tykam się sprzętów innych niż komunistycznej produkcji i konstrukcji. żadnych japońców itd.
jedyne co to leżący obok biurka w domu silnik Evolution od harleya davidsona , ale to będzie custom bike. aktualnie brak środków na budowę , więc zalany olejem silnik i czeka na dobre czasy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 10:59, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
do tego h-d chyba suche sprzęgło idzie? bo jeśli mokre to olej też będzie do wymiany nie wiem jak z tą nowizną ale do starego FL od jawy żużlowej sprzęgło pasuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 11:34, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
moskit122 napisał: | do tego h-d chyba suche sprzęgło idzie? bo jeśli mokre to olej też będzie do wymiany nie wiem jak z tą nowizną ale do starego FL od jawy żużlowej sprzęgło pasuje | wszystko już jest przejrzane ,zrobione na glanc i czeka sobie na to aż znajdę jakieś 2-3 miechy popołudni żeby pospawać migomatem ramę według projektu znajomego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|