Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
turbo62
Nowy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:53, 01 Maj 2010 Temat postu: Sprzęgło nie działa, a jeździć sie chce!! Pomocy |
|
|
Witam Wszystkich. Mam problem a mianowicie wymieniłem tarcze sprzęgłowe w jawce i dzieje sie cos takiego : Gdy wyreguluje je śrubką od strony zapłonu wszystko działa pięknie ale na minute, dwie jazdy. Puzniej po prostu nie ma sprzęgłą. Śrubka sie nie obkreca od wstrząsów, sprawdzałem. Jak nie ma sprzęgła, zatrzymuje sie ,dokrecam tąbsrubke troche i jest sprzeglo znowu. Co moze sie dziac??
Radzę poczytać regulamin, w przeciwnym wypadku nie skończy się tylko na ostrzeżeniu słownym
~Profi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marek
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Sob 11:59, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A spróbuj na siłę tą śrubkę wyciągnąć bez obracania, tz sprawdź czy gwint się nie zepsuł. Dokręć ewentualnie porządnie tą kontrę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
turbo62
Nowy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:01, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Gwint sprawdzałem, jest ok. A jak dokrecam tą srubke do konca to chwile dziala sprzegło i zaraz znowu nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marek
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Sob 12:05, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
a kontrujesz tą śrubkę nakrętką?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
turbo62
Nowy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:18, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
nie kontruje, bo tam nie ma za bardzo dojścia zeby zrobic kontre, ale ona i tak sie nie obraca sama bo juz to sprawdzalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Sob 12:56, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Masz poprostu nowe tarcze i dlatego jak sie rozgzeje to ciagnie !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
turbo62
Nowy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:43, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
to w takim razie one mają sie dotrzeć? troche dziwnie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz
Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Sob 22:14, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Nie muwie ze maja sie dotrzec ale one poprostu ciagna troche jak sie nagrzeja to jest normalne ja tak mam kumpel tak ma tak juz jest na rozgrzanym silniku.Ale wiesz nie moze ciagnac tak ze np motor ci gasnie mowi o takim lekkim ciagnieciu sprzegla ze mozesz motor utrzymac i nie zdechnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Nie 10:05, 02 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
a jak tarcze założyłeś?? w deklu masz linkę i z pancerzu tam przy silniku jest też regulacja wykręć tą śrubę na lince.......... dokręć całą kape tam gdzie jest iskrownik bo może jest luźna a olej stary wlewałeś czy nówkę?? najlepiej jak by to był nowy olej PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojta1
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Nie 11:39, 02 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A założyłęś kulkę między popychacze ? Może ci się ścierają i cały czas musisz dokręcać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
turbo62
Nowy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:59, 02 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Kulka jest włożona, olej wlałem stary. Ale czy to była by wina oleju? Olej to olej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 13:42, 02 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Zdejmij dekiel od zapłonu i wyjmij długi popychacz i zobacz czy kulka nie wyrobiła w nim dziury. Odkręć śrubę od regulacji i zobacz czy nie ma zjechanego gwintu i czy nie jest zabita od końca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
turbo62
Nowy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:46, 02 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Sprawa załatwiona. Okazało sie ze luźna była śrubka trzymająca sprzęgło... Dzieki za odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|