Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Pią 0:14, 27 Lut 2009 Temat postu: Sprzęgło jawa 50 |
|
|
Mam następujący problem..
Wymieniłem tarcze sprzęgłowe i mam problem z wyregulowaniem sprzęgła.
jak wcisnę sprzęgło i wrzucę bieg to w skrzyni chrupie....
a jak już wrzucę bieg i jadę to ślizga....
Jakieś propozycje?
Warn za wielkie litery. Popraw to i napisz do mnie, a zdejmę ostrzeżenie.
Lopez
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gacek017 dnia Sob 3:28, 28 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Goger
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:03, 27 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Chrupanie jest chyba spowodowane luzem kosza sprzęgłowego a co do regulacji to w temacie poniżej w usterkach jest podobny problem zresztą ja go mam. No i cholera czemu się tak dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 15:50, 27 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
A ska wiesz, ze jak jedziesz to sie slizga? Najpierw nalej odpowiednia ilosc odpoweidniego oleju. Rozgrzej silnik na srednich obrotach. Wkrec dosyc srube regulacyjna popychacza. Wcisnij sprzeglo i gaz do dechy na pare sekund, pusc gaz i znowu full. Rob tak nie puszczajac sprzegla ale tak, zeby nie zatrzec silnika. Po jakis 10 - 60min takiego treningu, zgas silnik daj mu odpoczac i zlej caly olej, a nastepnie przplukaj silnik np. ropa(mozesz go na chwile wlaczyc). Powinienes miec kupe pylu w oleju. Nalej nowy lub przefiltruj tamten i wlej spowrotem. Teraz znowu dogrzewasz silnik, stawiasz motor na stopce tak aby tylne kolo bylo w powietrzu, wciskasz sprzeglo do konca, wrzucasz jedynke i krecisz sruba regulacyjna(wykrecasz) tak dlugo az kolo zacznie sie obracac. Wtedy wkrecasz o pol obrotu i mozesz smigac. Po zgaszeniu i ostygnieciu silnika moze sie okazac, ze kopka sie slizga wtedy nalezy srube delikatnie wykrecac az zacznie lapac. Przez pierwsz 300km musisz uwazac na srube regulacyjna, pozniej bedzie ok. Zawsze ja kontruj nakretka! Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Sob 9:15, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ale przecież nalałem nowy (odpowiedni) olej i włożyłem nowe tarcze.
to to chyba zbędne...
tylko jak rozgrzeje silnik to jest trochę lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 13:26, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
No wlasnie zalozyles nowe tarczei i dalem Ci prosta procedure jak je odpowiednio dotrzec. Przed dotarciem moga byc takie problemy. Jak to zrobisz i przy ok. 100km problem nie zniknie napisz znowu lub jak bedziesz mial jakies odkrycie. Mysle, ze to nie jest usterka jakby byla to: sruba reg, linka, kompletny popychacz, kosz, wlasciwy olej, sprezyny z zabezpieczeniami, wlasciwa kolejnosc tarcz. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Sob 22:50, 28 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra.
Popróbuje tak jak napisałeś.
Z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 5:40, 01 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No to docieraj i nie pisz takich postow ok?! Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|