Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 13:46, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
ta śrubka jeśli jest z gównolitu też będzie się wycierać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Szymonjawa
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tykocin
|
Wysłany: Pon 15:59, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
to ja mam inna srubke bo nakretka jest na końcu i ja nakretka ustawiam sprzeglo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 16:03, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
a jak kontrujesz ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonjawa
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tykocin
|
Wysłany: Pon 16:08, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
wykrecajac srube?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szymonjawa dnia Pon 16:08, 29 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 16:29, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
jak wykręcając ?????????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dav6030
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 16:34, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Potrzebna jest tam nakrętka kontrująca, ponieważ przez wibracje jakie powoduje silnik ona sama się wykręca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 19:45, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Widzę że tu panowie niezorientowani więc mały poradnik dla "opornych",
najpierw małe ćwiczonko na rozruch, weź śrubkę i nakręć na niej 2 nakrętki, potem spróbuj dokręcić jedną nakrętkę do drugiej (tak jakby miały się wzajemnie dociskać) iiii właśnie dokonałeś skontrowania!,
ćwiczenie nr 2 weź śrubę i nakręć na nią nakrętkę, potem wkręć śrubę w karter (obojętnie gdzie) i spróbuj jakby wykręcać tą nakrętkę (śruba w tym momencie musi być nieruchomo) gdy zacznie dotykać karteru jeszcze lekko popraw kluczem i skontrowałeś śrubę!
I teraz spróbuj wykręcić tą śrubę i co mocno się trzyma?
Koniec poradnika dla opornych
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 7:09, 30 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Ja to samo napisałem wcześniej, a żeby nie wiedzieć co to znaczy skontrować to naprawdę jest porażka....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pietrek
Początkujący
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielawa
|
Wysłany: Śro 17:14, 01 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Witam Wszystkich na Forum !
Ja na Twoim miejscu wymieniłbym tarcze,sprawdził jak wygląda stan popychacza od strony kosza sprzęgłowego powinno być krótki,kulka długi (popychacz to w zasadzie trzy części) sprawdziłbym jeszcze jak dokręcony jest kosz sprzęgłowy czy nie ma za dużego luzu.
Natomiast po złożeniu wyregulować sprzęgło bez odpalania czy wysprzęgla i nie ciągnie i solidnie zakontrować regulacje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grześ19
Bywalec
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec
|
Wysłany: Śro 21:17, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Mateusz, dlaczego miała by się skrzynia rozsypać jezeli ma 2 letnie tarcze? Co najwyżej sprzęgło mu się zacznie ślizgać i wtedy sobie wymeni, ale ślizgające się sprzegło nie ma wpływu na pracę skrzyni. Njalepiej zużycie sprawdzać po przebiegu, bo jejdn zrobi w ciągu roku 500 km, ainny 5000. Wydaje mi się że współczesne tarcze, na 4000 - 5000 km powinny wystarczyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woody_22
Bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 0:14, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Cześć, macie jakiś patent jak założyć tarcze sprzęgłowe na kosz? Za nic na świecie nie mogę tego złożyć. Tarcze same w sobie ciężko wchodzą i tylko jak są idealnie prosto, a z łańcuchem i założone na zębatkę nie dają się założyć.
Do tego jak można zlikwidować luz na koszu sprzęgłowym? Nie na tych bolcach, tylko na całym koszu mam luz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 9:22, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Kosz zakładasz z łańcuchem tak: składasz sprzęgło normalnie na blacie (jedynie tych sprężyn nie zakładasz jeszcze i pokrywki) gdy tarcze są już na koszu bierzesz łańcuch zakładasz na tarcze i zakładasz cały kosz na wałek (pamiętaj by założyć łańcuch na wał) i powinien wejść, zwłaszcza jak łańcuch nie jest nowy.
A luz masz na miejscu pod wałek? Generalnie luzów na koszu się nie naprawia tylko wymienia. Niektórzy próbują spawania ale to zawsze ryzyko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woody_22
Bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:05, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Tak na miejscu pod wałek, czyli chyba muszę poszukać jakiejś używki w dobrym stanie.
Mam nowe tarcze sprzęgłowe z epoki + nowy łańcuszek też z epoki, czy mam wymieniać łańcuszek jeśli stary nie wygląda na niezużyty tzn nigdzie nie obciera? Nie mam nowej zębatki dlatego pytam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Woody_22 dnia Sob 14:43, 10 Sie 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 14:12, 10 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
kosz można spokojnie zaklepać, najlepiej zaprasować na prasie tylko trzeba umiejętnie to zrobić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Woody_22
Bywalec
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:46, 11 Sie 2013 Temat postu: |
|
|
Kupiłem nowy popychacz sprzęgła, jest dłuższy niż stary, stary ma lekkie ślady po kulce, może po prostu obrócić go i wtedy niezniszczoną stroną będzie dotykał kulki?
Były 2 kulki czy jak założę nowe tarcze dać 1 kulkę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|