Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 19:27, 03 Sty 2009 Temat postu: spalanie |
|
|
Trochę mnie zaczyna denerwować że moja jawa pali 5l/100km może mi ktoś to wyjaśnić.... ja naprawdę niezarzynam
Powiedzcie mi jak mogę to spalanie zmiejszyć.
Proszę nie pisać jeżeli ktoś chce napisać posta typu: "Chcesz zmiejszyć spalanie? To nie jeździj...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bartezz
Wymiatacz
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 19:32, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Jest wiele powodów pierwszym jest że może gaźnik ci cieknie drugim może być to że masz ustawiony za duży poziom paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patrol
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 19:45, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ja miałem stara rozwaloną elektryke i to wpływało bo spięcia miał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Sob 20:20, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
a mi zawsze pali 5 litrów, taka norma nieważne jak postawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xiang
Wymiatacz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:52, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Aby zmniejszyć spalanie trzeba :
- upewnić się czy bak jest szczelny, korek tez
-sprawdzić czy kranik nie cieknie
-sprawdzić czy wężyk nie jest nigdzie mokry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
czesio
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Sob 21:22, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
przez złe wyregulowanie zapłonu moze tyle palić zapłon jest przyśpieszony i paliwo do końca zostaje przepalone ,tak jak tu koledzy wyżej napisali gażnik jest nieszceny a moze poprostu motor nie jest w stanie świetność technicznej ( jezeli cześć w silniku sa zuzyte tłok pierścienie cylinder to i silnik więcej paliwa łyknie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Sob 21:45, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Moja jawka paliła tyle samo ale teraz waz zadziwię wymieniłem pierścienie, uszczelki pod gaznikiem i iglice dałem na najmniejszy ząbek i teraz pali mi różnie jak cały czas pełen gaz to spali mi 3litry a tak normalnie to przy spokojnej jezdzie wezmie mi te 2.5litra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
czesio
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Sob 21:48, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
a co masz zdzwić jak mozesz tłok mialeś wyrąbany jk kon po westernie jak go wymienileś to i duzo mneij palila bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 9:58, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Popieram to co napisali koledzy wyżej silnik nie jest w doskonałej formie to pali dużo. Moja jawka pali 3,5litra na 100km jak na jawkę jest to średni wynik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zgredzik11
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Czerwin (nie daleko Ostrłęki)
|
Wysłany: Nie 11:06, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
To zależy jeszczew ile osób jezdzisz! Jeśli we dwie to wcale sie nie dziwię ze spali 5l/100km... Jawka pali te przepisowe 2,5l ale jak się samemu jeżdzi
Pozdrawiam jawkowiczów!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 12:41, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
xiang napisał: | Aby zmniejszyć spalanie trzeba :
- upewnić się czy bak jest szczelny, korek tez
-sprawdzić czy kranik nie cieknie
-sprawdzić czy wężyk nie jest nigdzie mokry. |
bak jest szczelny
kranik nowy niecieknie
wężyk tez nówka nie cieknie
a i jeżdżę tylko w jedną osobę zawsze i kołamam dobrze napompowane i wolno jeżdzę
Jeszcze zauważyłem że paliwo ucieka tamtędy co jest nad pływakiem ten przycisk do przelewania niewiem jak to naprawić i czy u was też tak jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Nie 12:56, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
a silnik w jakim masz stanie a w gaźniku na którym rowku masz ustawioną iglicę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 13:01, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
krzysiek025 napisał: | a silnik w jakim masz stanie a w gaźniku na którym rowku masz ustawioną iglicę |
uważam że silnik jest w stanie dobrym tłok pierścienie wymienianie simmeringi
a gaźnik na ostatnim rowku (najmniej paliwa) tak ogólnie to poziom jest ustawiony na bardzo mały i dobrze chodzi
czesio napisał: | przez złe wyregulowanie zapłonu moze tyle palić zapłon jest przyśpieszony i paliwo do końca zostaje przepalone ,tak jak tu koledzy wyżej napisali gażnik jest nieszceny a moze poprostu motor nie jest w stanie świetność technicznej ( jezeli cześć w silniku sa zuzyte tłok pierścienie cylinder to i silnik więcej paliwa łyknie |
to jak wyrególować dobrze na ile mm przed GMP
i jakie są objawy jak mam za wczesny i za późny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kajtekq
Wymiatacz
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC
|
Wysłany: Czw 16:56, 08 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
xiang
przeciez korek niemoze byc szczelny bo wywali ci w lato bak w powietrze
tak jak napisali wymienic wszystkie uszczelki ustawic poządnie zapłon wyregulowac gaznik mozna zrobic kapitalny albo same pierscionki wymienic uszzczelinic wydech i wszytko wyczyscic wtedy musi mniej palic powiem tak gdy jezdziłem w 2 osoby i manety niezałowazłem to chlał jak głupi a ja jedziłem sam max 30 na godzine to az sie dziwiłem ze nic nieubywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
czarny
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 17:35, 08 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Tomek15 napisales ze masz na ostatnim rowku iglice a powinienes mniec na pierwszym od gory zmnien gaznik moze dysze lub pobaw sie z poziomem w komorze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|