Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 9:02, 09 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Powtarzam że poziom jest ustawiony na najniższy i tak jest dobże niewiem czy to na pierwszym czy na ostatnim ale wiem że na najniższym poziomie
kajtekq napisał: | xiang
przeciez korek niemoze byc szczelny bo wywali ci w lato bak w powietrze
tak jak napisali wymienic wszystkie uszczelki ustawic poządnie zapłon wyregulowac gaznik mozna zrobic kapitalny albo same pierscionki wymienic uszzczelinic wydech i wszytko wyczyscic wtedy musi mniej palic powiem tak gdy jezdziłem w 2 osoby i manety niezałowazłem to chlał jak głupi a ja jedziłem sam max 30 na godzine to az sie dziwiłem ze nic nieubywa |
był generalny... i powiedz mi jak odetkać ten korek od baku
Edit
Chciałbym jeszcze dopowiedzieć że cieknie z tego tylko niewiem jak temu zapobiec
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek15 dnia Pią 10:50, 09 Sty 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 14:19, 09 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Z tego nie powinno cieknac, jest to pompka paliwa. Jak juz cieknie to minimalnie. Jedyny sposob jaki chyba na to jest to kupna nowego dekla. Przy okazji mozna kupic uszczelke pod dekiel. Co do jawek zazwyczaj duzo pala ale 5litrow to juz przesada. Co prawda mi tyle palil ale przy duzym tuningu. Zabacz w ktorym miejscu leci paliwo z gaznika, bo zawsze leci tylko nie wiadomo gdzie. Taka juz ta jawka jest. Sprobuj zdjac gume od filtra i dac gazu. Jezeli bedzie duza chmura paliwa z powietrzem masz za duzy poziom w komorze plywakowej. Zawsze lepiej jest sprawdzic niz miec jakies przypuszczenia. Na twoim miejscu wymienilbym takze dysze na nowe. Istnieje ryzyko, ze byly nawiercane. Co do poziomu paliwa w komorze plywakowej moze Ci to pomoza powinien byc tak doregulowany, ze paliwo powinno sie znajdowac dokladnie 1mm pod gorna krawedzia rozpylacza w gardzieli gaznika. Dalej sprawdza sie polaczenia krociec - gaznik i cylinder. Uszczelnia sie glowice, skrzynie korbowa i wymienia pierscienie. Dobrze jak sa 3, bo wtedy lepiej uszczelniaja. Co do korka wlewu paliwa nie moze byc on szczelny idealnie, ale prawie wszytskie korki sa przepustowe. Jakby korek nie przepuszczal powietrza paliwo nie wylatywaloby z baku. Sprawdz stan tego bolca na ktorym porusza sie plywak, powinien byc bardzo sliski i czy plywak nie jest dziurawy. Jakbys wymienial dekiel to od razu z zaworkiem igicowym Ewentulaie gaznik moglby byc rozwiercony ale w to watpie. Dalej przechodzac do elektryki wazna jest swieca i uklad wydechowy a takze zaplon. Uklad wydechowy powinien byc odpowiednio wykonany(nie wiercony, z komorami), uszczelniony i czysty. Powoduje to powrotne wpychanie mieszanki do cylindra. Swieca powinna jak najlepiej dopalac miesznke ale nie tlok(brazowy kolor) i zaplon. Teoretycznie powinin byc ok. 1,8mm przed GMP. Im zaplon jest wczesniej tym wkreca sie na wieksze obroty, ma wieksza moc, wiecej pali, ciezko sie go odpala i mniej sie grzeje. W druga strone jest odwrotnie. Ogolnie mapa zaplonu powinna wygladac tak, ze im wyzsze obroty tym wczesniej nastepuje zaplon. NIestety tutaj taka nie wytepuje. Pozdrawiam i mysle, ze pomoglem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Nie 8:41, 11 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
to jak wszystko masz uszczelnione dobrze to na moje oko to będzie wina źle ustawionego zapłonu weź go troszkę przyśpiesz czyli w lewo o jakieś 0.5 mm i zobacz czy to coś dało Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 14:02, 11 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | weź go troszkę przyśpiesz czyli w lewo o jakieś 0.5 mm i zobacz czy to coś dało Pozdrawiam |
Obracajac w lewo zaplon opoznisz a nie przyspieszysz. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Nie 16:11, 11 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
właśnie że nie ,wał się kręci w prawą stronę a jak przekręcisz zapłon w lewo to go przyśpieszysz a jak w prawo to go opuźniasz Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 17:04, 11 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Przepraszam drugi raz juz sie pomylilem w tym miesiacu. Zapolon przyspiesza sie w lewo.. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Nie 17:21, 11 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
nie ma za co zdarza się a wracając do tematu cieknie ci z tej pokrywki od gaźnika cały czas czy tylko jak pompiesz paliwo bo to zmienia postać rzeczy a może masz pływak dziurawy a przeczyść sobie ten zaworek który znajduje się w pokrywie od pływaka może się on zacina Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Nie 18:28, 11 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
krzysiek025 napisał: | nie ma za co zdarza się a wracając do tematu cieknie ci z tej pokrywki od gaźnika cały czas czy tylko jak pompiesz paliwo bo to zmienia postać rzeczy a może masz pływak dziurawy a przeczyść sobie ten zaworek który znajduje się w pokrywie od pływaka może się on zacina Pozdrawiam |
zaworek przeczyszczony pływak pływa a paliwo cieknie z (tego od przelewania) też jak sie jedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 18:57, 12 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Najpiewrw doczytaj moj post wyzej. Wracajac do sprawy ciekniecia z pompki mozliwe, ze masz poprostu za wysoki poziom paliwa w komorze plywakowej i Ci przecieka. Jak nie to moze pomoc jedynie nowy dekiel, uszkodzenia pompki raczej nie naprawisz. pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PTK
Bywalec
Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zwoleń
|
Wysłany: Nie 16:22, 18 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
5 l mnie pali na 200km i wcale jej nie oszczędzam, ile fabryka dała, a co do Twojej to regulacja gaźnika i ustawienie zapłonu załatwi proble, zakładając że bak, kranik itd. nie ciekną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Nie 16:27, 18 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
moja pali ok 2,5 na 100 albo czasem jak przykatuje to wiecej ale u ciebie to zaduzo. Mysle ze to sprawa gaznika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 17:05, 19 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
U kogo za duzo? Zawsze mozna zainwestowac i dorobic gaznik nalezacy do innego motocykla. Powinien miec lepsza konstrukcje i dosc duzy zakres regulacji. Wtedy spalanie na pewno spadnie. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojta1
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Wto 15:29, 20 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Dokładnie. Ja nie miałem gaźnika do rometa to wstawiłem mu zastępczy gaźnik z jawki i o dziwo bardzo dobrze sie sprawuje i spalanie wydaje sie być na tym samym poziomie
A co do spalania jeżeli chciałbyś uzyskać najniższe to silnik nie może być zużyty tłumik musisz mieć szczelny, żadnych dodatkowyc dziur ani innych tłumików, zapłon powinien być perfekcyjnie ustawiony oraz nie powinno być żadnych cieknących kraników, węży czy nawet z pompki paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 19:23, 20 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
wojta1 tez o tym wczesniej napisalem Oczywiscie nie dodajac cieknacych elementow, ktore sa logiczne i latwo je dostrzec golym okiem, a takze naprawic. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|