Spalanie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Wto 20:30, 16 Sie 2011    Temat postu: Spalanie

Silnik jest bardzo ciężko odpalić. Jak już się uda to po przejechaniu 5-8km nie mogę Ogara tak od razu na 3 wbić na wysokie obroty po robi tylko uu i dup* wówczas muszę go bujać stopniowo. Zaraz gdy silnik odpalam to pracuje w porządku. Moim zdaniem to wina mieszanki i spalania. Bo strasznie kopci. dolałem raz czystej beny dzisiaj znowu czystej litr i dalej to samo kopci jak cholera. Świece padają. łapią nagar wówczas z biegiem czasu zalewają się.Więc jak naprawić ten problem, żebym bez wahania mógł podejść do tego pierdziela bez problemu go odplić i jeździć nim bez strachu że zaraz będę pchał?
//
Teraz Pasi?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez patryk2431 dnia Śro 9:45, 17 Sie 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Wto 20:45, 16 Sie 2011    Temat postu:

patryk2431 to nie jest przypadkiem ten silnik, który chciałeś sprzedać za 600 zł ? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Wto 21:11, 16 Sie 2011    Temat postu:

Hah wiedziałem że się ktoś to spyta. Oczywiście że nie. Młodszy sąsiad prosił mnie żebym mu zobaczył o co chodzi w jego jawce. Widzę że pięknie jak zwykle dostanę mądrą odpowiedź.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AmaSoft
Moderator
Moderator



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Żabieniec [Maz.]

PostWysłany: Wto 21:24, 16 Sie 2011    Temat postu:

Ale Patryku, w swoim poście nie zadałeś pytania żadnego. Nie widzę znaków zapytania, forma zdań też nie wskazuje na pytania. To są zwykłe stwierdzenia. Więc na co chcesz uzyskać odpowiedź ? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mati_pl xD
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WLPK

PostWysłany: Śro 12:40, 17 Sie 2011    Temat postu:

Skoro kopci i kopci to może będzie to wina uszczelniaczy na wale. Olej od skrzyni przedostaje się do wału i cylindra. Nie jeździj na samej benzynie bo go zatrzesz. Ja bym ci proponował zajrzeć do lewego uszczelniacza (strona kapy, tam gdzie wlewasz olej) Świeca gdy ma za dużo oleju będzie cała czarna i złapie nagar.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pieczer
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Śro 21:26, 17 Sie 2011    Temat postu:

Może autor tematu, albo właściciel ogara wlał za dużo oleju do mieszanki i stąd to kopcenie i nagar na świecy ? Przyczyn może być dużo, zła mieszanka paliwowo powietrzna, zła odległość na patynkach i na elektrodach świecy, uszczelniacze w silniku. Ja bym zaczął od sprawdzenia lub spytania właściciela o to ile wlał oleju i ile benzyny, najprawdopodobniej to będzie to.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Czw 8:54, 18 Sie 2011    Temat postu:

Mówi żelał na oko. Spuściłem to paliwo i zalałem nowym na 1l wlałem tylko 12ml orlena tego syntetycznego i nie kopcił praktycznie w ogóle. dolałem tam później jeszcze chyba 5ml do tego 1l i znowu zaczął kopcić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 9:24, 18 Sie 2011    Temat postu:

Zdejmij prawy dekiel, złap za wirnik (przy zdjętym statorze i poruszaj nim mocno góra-dół. Rusza się? czeka Ciebie remont. Jeśli luz jest niewyczuwalny, to zmiana simeringów powinna wystarczyć przy modlitwach oby tonie uszczelka między karterami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Czw 18:30, 18 Sie 2011    Temat postu:

Prawy zimmering i uszczelka między karterami odpowiadały by lewemu powietrzu a lewy zimmering cieknącemu olejowi tak? lewego powietrza nie ma, po zatkaniu palcem filtra powietrza silnik w jednej chwili gaśnie, a cieknącego oleju nie wyczułem,tzn zatykając otwór w którąwkręca się świece bialuśką szmatką i po nieustannym kopaniu w starter powinna być chyba mikroskopijna chcoiaż oznaka oleju, a tu nic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Czw 18:49, 18 Sie 2011    Temat postu:

patryk2431 napisał:
Prawy zimmering i uszczelka między karterami odpowiadały by lewemu powietrzu a lewy zimmering cieknącemu olejowi tak?

Co do drugiego, to się zgadzam, ale co do pierwszego, to niekoniecznie. jak wydmucha uszczelkę między karterami to będzie chlać olej lepiej niż przy padniętym simeringu.

patryk2431 napisał:
a cieknącego oleju nie wyczułem,tzn zatykając otwór w którąwkręca się świece bialuśką szmatką i po nieustannym kopaniu w starter powinna być chyba mikroskopijna chcoiaż oznaka oleju, a tu nic.

Niekoniecznie przy puszczającym simeringu/uszczelce zachlapie Ci szmatkę..

Póki nie sprawdzisz łożysk nie można wykluczyć tego.. Czy po odpaleniu i wbiciu (nawet na luzie) słychać jakieś lekkie stuki/huczenie bądź czuć wibracje? Aha, wydech nie jest zapchany?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Śro 21:10, 24 Sie 2011    Temat postu:

A więc tak. Młody kupił nowy gaźnik chinola.
Nowa świeca też jest założona.
A ogar chodzi można powiedzieć znacznie lepiej ale świeca i tak cholernie łapie nagar. W baku 2l i 20 ml oleju czerwonego orlen, to i tak o połowę za mało...
Sprawdzałem z mechanikiem, lewego powietrza nie ma, oleju nie ciągnie. Simmeringi w porządku, uszczelka też. O co chodzi ? Czemu taki nagar? Jak sprawić żeby nie łapał tego nagaru tak.
Wydech drożny, w jak najlepszym stania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 11:54, 25 Sie 2011    Temat postu:

to skąd ten nagar? albo za dużo paliwa (nagar czarny sadzowaty) albo oleju (czarny zaolejony, winny uszczelniacz albom zła miesznka) i tyle, filozofii nie ma

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Makster_26
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Zielone płuca polski

PostWysłany: Czw 13:41, 25 Sie 2011    Temat postu:

Może wypadało by wyregulować zapłon ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin