Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ogryzek
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: Sob 15:02, 01 Maj 2010 Temat postu: Słaby po wymianie tłoka |
|
|
Witam. Mam małe pytanie. Wymieniłem tłok z pierścieniami i założyłem inny cylinder w lepszym stanie gdyż ten stary cylek był cały porysowany i był słaby na nim. Teraz na tym innym cylku i nowym tłoku przejechałem 80 km i ogar jest słabszy niż przed wymianom, czy to normalne pierwszy raz docieram ogara ,czy wraz z km ogar stanie się mocniejszy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 15:14, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
tłok strzałką do wydechu? cylinder był po szlifie? dopasowany jest ten tłok? zdejmij moze głowice i sprawdź czy znowu rys nie ma, jeśli wszystko dobrze złożyłeś i jest dopasowane to powinien odzyskać wigor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Sob 15:29, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
no właśnie nie zawsze, wymianie tłoka zazwyczaj powinna towarzyszyć wymiana lub szlif cylindra. Powód? tłok dopasowuje się do cylindra i całość zużywa się równomiernie, gdy założysz nowy idealny tłok, nie będzie tak dobrze przylegał, gdyż stary tłok wypracował już sobie inny "tor jazdy" no i komprecha spierdziela. Dlatego jeżeli już osobiście zalecam wymieniać albo same pierścienie albo cały zestaw.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ogryzek
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Chrzanów
|
Wysłany: Sob 15:32, 01 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
tłok został dopasowany i wszystko założone tak jak trzeba cylinder nie był po szlifie ale był w dobrym stanie. Może stopniowo będzie nabierał mocy ???Przejechałem dopiero 80 km ale jest mocniejszy niż jak założyłem i jechałem pierwszy raz . Pierwszym razem bieda miał wyjechać na 2 pod górkę a teraz pomału na 3 wychodzi. Mam jeszcze jedno pytanie zastanawiam się nad kupnem pseudo 60 i który zestaw byście mi doradzili ?? Czy ten był by dobry [link widoczny dla zalogowanych] ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ogryzek dnia Nie 8:15, 02 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tojtas
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Nie 22:20, 02 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Mam tak samo. Wymieniłem tłok i dziś pierwszy raz moto odpalił. Odpala tylko na pych, na jedynce ładnie jedzie, na dwójce średnie (jak się rozgrzeje to jest lepiej) - pod górę nie pojedzie. A trójka to tylko z górki. Czy to normalne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mikioza
Wymiatacz
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gomunice
|
Wysłany: Pon 8:23, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam takie same objawy po wymianie tłoka i pierscionków . Moim zdaniem nowe pierscionki przetarły troche cylinder i teraz trzeba będzie kupić nowe pierscionki . No i u mnie dzwonia pierscionki jak szalone . Na jedynce ma dobre przyspieszenie na dwójce juz go muli brak siły pod górke ledwo co podjedzie a na trójce to już wogóle zero przyspieszenia tylko zwalnia i zaraz trzeba redukować do dwójki . Więc czeka cie wymiana pierscionków bądż tłoka .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 8:56, 03 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Na dobrą sprawe to że jest słaby to nie musi być cylinder czy tłok. A czy przy zakładaniu nowego cyla nasmarowałeś go olejem? Nie wiem jak wy ale ja zawsze smaruje bo szkoda mi ryzykować cyla . A zapłon dobrze masz wyregulowany, to samo gaźnik. Możesz mieć jeszcze zapchany wydech, lub filtr powietrza. W ostateczności wszystko na raz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|