Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gti_16v
Nowy
Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Nie 19:15, 12 Sie 2012 Temat postu: Słaby na 3 biegu |
|
|
Witam !
Mój ogar po 3 miesiącach ma inny silnik od Jawy mustang.
Silnik jest bardzo mocny na 1 i 2 biegu radzi sobie w ciazkim terenie wjezie pod każdą góre ale np jak na asfalcie sie rozpędzam i wrzucam 3 to troche przyspieszy bartdzo słabo i trzyma sie pedkości ok 55 km/h. Mam zębatke 13z na 1 dwóch biegach jest piekielnie mocny ale na 3 to już nie co jest nie tak ? Kece na 2 biegu na maksa i 3 bieg.
Filtr powietrza praktycznie nowy może za mało paliwa bądź za duzo moim zdaniem jak juz to za dużo bo zapinka iglicy jest na samej górze aa go nie dusi wgl na max obrotów na 2 biegu.
I 3 bieg jak jest na tych wolniejszych obrotach lubi wyskoczyc jak temu zapobiedz ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gti_16v dnia Nie 19:22, 12 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 22:38, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
iglice za dużo w gaźniku nie zmienia, wejdź w tutoriale i poczytaj o prawidłowej regulacji gaźnika, rozumiem że zapłon masz 100% dobrze ustawiony i silnik odblokowany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gti_16v
Nowy
Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Pon 18:56, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Silnik jest odblokowany kolanko skrócone krociec dysze zapłon 1,8 przed gmp platynki 0,4. Odpala od 1 kopa. jutro spróbuje poustawiac gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gti_16v dnia Wto 19:25, 14 Sie 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek205
Początkujący
Dołączył: 16 Gru 2011
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 7:00, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
sprzęgło się ślizga przez co może też nie rozwijać pełnej prędkości na 3, wyreguluj sprzęgło i zobacz jak będzie jeździł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek1818
Wymiatacz
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Wto 8:17, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Mój ogarek też ledwo idzie na 3 biegu, z tym że ruszyć nie można nawet teraz bo iskra ledwo widoczna jest.
Przy okazji pośledzę temat, może znajdzie się coś dla mnie .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gti_16v
Nowy
Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Wto 19:26, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Tarcze sprzęgłowe sa ok sprzęgło sie raczej nie slizga bo łapie szybko. jutro jest dzien wolny to zwieksze mu dawke paliwa i zobacze jak idzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 20:02, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
zapłon daj na 2mm, 1,8 to było blokowane, co do trzeciego biegu to zobacz czy Ci sie automat nie odkręcił.
Sądząc po Twoim nicku powinien iść na każdym biegu ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati_pl xD
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Wto 20:42, 14 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
bazalt napisał: | zapłon daj na 2mm, 1,8 to było blokowane, co do trzeciego biegu to zobacz czy Ci sie automat nie odkręcił.
Sądząc po Twoim nicku powinien iść na każdym biegu ;d |
Co ty gadasz? Przecież dławione jawki miały ustawiony zapłon na 2 mm przed GMP, a odblokowane na 1.8. Ja raczej automatu bym nie obstawiał, bo biegi wchodzą tylko jest słaba. Faktycznie skoro był dławiony i zmieniłeś dysze to poziom paliwa może mieć wpływ. Tylko nie reguluj poziomu na oko. Zrób to metodą naczyń połączonych.
P.S. Nic jutro nie twórz bo Niedzielna praca w g**no się obraca. (świąt też to dotyczy)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gti_16v
Nowy
Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Śro 11:16, 15 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Tzn gaźnik mam z poprzedniego silnika dobrze ustawiony i z dyszami 68 na poprzednim silniku leciałem 63 na zebatce 12z (silnik juz był do remontu) a tu mam 13z i 55km/h ;/ na 13z powinienem te 65 dać rade osiągnąć wał jest w bardzo dobrym stanie prawdopodobnie czeski oryginał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
memek119
Nowy
Dołączył: 14 Sie 2012
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pią 18:42, 17 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Zobacz czy pod kranikiem paliwa sie nie nazbierało sufu. ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gti_16v
Nowy
Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: Sob 20:04, 18 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Silnik aktualnie remontuje wywalone łozysko na wałku zdawczym. mocny luz więc to jest przczyna prawdopodobnie zmieniłem na 12z i te 60 może ciągnał jutro sie zobaczy czy sie zmieni to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|