Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
velbandito
Nowy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Pią 16:44, 30 Maj 2008 Temat postu: słaba kompresja :/ |
|
|
Witam, mam taki o to problem. Chciałem zobaczyć jak sie miewają pierścienie w moim motorku.Odkręciłem głowice, zdjąłem cylinder no i niby wszystko dobrze było. No to zacząłem skręcać. Gdy skręciłem ja na koniak a on lekko śmiga:/ Kupiłem nową uszczelkę pod cylinder i dalej to samo:/ Śruby tak dokręciłem że już mocniej sie nie da. Nie mam już pojęcia co to może być proszę o jakieś rady Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez velbandito dnia Pią 16:45, 30 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pią 16:46, 30 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Włóż uszczelkę pod głowicę. Czasami to pomaga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Pią 21:34, 30 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
" Gdy skręciłem ja na koniak a on lekko śmiga:/"
velbandito- co to mialo znaczyć? ze kopka ci sie slizga?? jak tak to popuść sprzęglo
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel93 dnia Pią 21:34, 30 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
velbandito
Nowy
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Pią 21:55, 30 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Popuszczałem już, ale to nie to. Po prostu czuć ze ucieka powietrze z cylindra tylko nie wiem którędy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nikog0
Nowy
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Nie 17:37, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
proponuje przyjżeć się dokładnie wszystkim usczelkom co stykają się z cylindrem, czyli między silnikiem a cylindrem, pod głowicą, pod gaźnikiem no i wydechową. Innego wyjścia nie ma aby inną drogą powietrze uciekało...najlepiej jakbyś zmienił te usczelkina nowe i założył wszystkie z wyjątkiem tej pod głowicę na hermetiku (silikon wysokotemperaturowy-specjalny do silników, ok. 4zł mala tubka). Możesz też sprawdzić czy gardziel gaźnika nie jest w kształcie kołyski, najlepiej na szkle i jeśli coś nie tak to go splantuj, aby powierzchnia była idealnie płaska.
jak będziesz już skęcał to zakręcaj głowice "na krzyż" czyli lewa u góry, prawa na dole, itd). Znajomi robili uczszelkę pod głowice z puszek aluminiowych z piwa, ael najlepiej kupić nową, sprawdź jeszcze gwint świecy zapłonowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|