Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 14:44, 24 Gru 2008 Temat postu: Słaba komprecha |
|
|
jakie są przyczyny słabej kompresji bo ta moja jawa już mnie denerwuję nie pierwszy raz to jest żałosne żeby w czeskim moto odpalić za pierwszym razem ręką i jeszcze nie ma mocy dziadostwo
tak więc proszę was o podanie przyczyn słabej kompresji...
Trzeci raz zły dział. Następna pomyłka, to będzie warn
~moderatur
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Śro 14:52, 24 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Zarysowana tuleja cylindra, zjechany tłok i pierścienie, niedokręcona świeca bądź zjechany gwint na głowicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 15:39, 24 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
a co rozumiesz przez zjechany tłok
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Tomek15 dnia Śro 15:39, 24 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Śro 15:42, 24 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
do tego zajechany cylinder (wytarty) niedokręcona głowica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Śro 15:44, 24 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Tomek15 napisał: | a co rozumiesz przez zjechany tłok |
zarysowany, być może pęknięty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 15:50, 24 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Sprawdzanie kompresji ręką to jak sprawdzanie zdrowia kotka za pomocą pięciokilowego młotka.
Seryjna jawka da się odpalić ręką, ściągnij świecę, zatkaj otwór w głowicy kciukiem. a ktoś niech kopnie kopnikiem. Jak porządnie będzie odbijało palec, to jest ok (choć jak mówię, to są rzeźnickie metody, lepiej sprawdzić gdzieś na warsztacie manometrem)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:57, 24 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Brak komperesji może być przyczyną źle dobranego tłoka do cylindra czyli że np. cylek będzie po szlifie a tłok będzie nominalny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 18:55, 24 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
w porównaniu do innych tego typu silników to mam bardzo słabą kompresję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Śro 20:20, 24 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
wydmuchana uszczelka pod głowicą, słabo dokręcona świeca, tuleja w cylindrze już wytarta, pierścienie też wytarte i nie trzymają kompresji, ścianki tłoka już wytarte innej możliwości nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Śro 20:29, 24 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
matko święta mam na dotarciu 200km dopiero po zmianie tłoka pierścieni itp.
a jak zdejmowałem głowicę to tam niebyło żadnej uszczelki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kajtekq
Wymiatacz
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC
|
Wysłany: Śro 20:55, 24 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
no to kup i załoz ja niemialem uszczelki pod głowicą ta taka kompresja była ze niedało sie go odpalic z ręki jak sie kopło to tez był kłopot a z ręki nawet niebyło mowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Czw 14:07, 25 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Bo jak jawa wychodziła z fabryki to nie było dawanej uszczelki pod głowicą bo cylinder z głowicą był wtedy nowy i wraz dobrze poustawiane a jak ściągniesz głowice to wtedy głowica się zdeformuje i dlatego są takie rzeczy , zrób ręcznie lub kup taką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Czw 19:38, 25 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
garden92 napisał: | Bo jak jawa wychodziła z fabryki to nie było dawanej uszczelki pod głowicą bo cylinder z głowicą był wtedy nowy i wraz dobrze poustawiane a jak ściągniesz głowice to wtedy głowica się zdeformuje i dlatego są takie rzeczy , zrób ręcznie lub kup taką |
Co do głowic to jeżeli masz oryginalny cylinder i głowicę w dobrym stanie to nie ma potrzeby zakładac takowej uszczelki. Przyda się ona przy nie oryginalnych głowicach lub uszkodzeniach na jednej z tych części.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Czw 20:32, 25 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
no ok ale mógłbym ją sobie zrobić...
powiedzciem i w takim razie z czego i może jakiś wzór...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 21:22, 25 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
bierzesz kartkę z bloku technicznego, ściągasz głowicę i smarujesz smarem (albo tuszem) powierzchnię cylindra z którą styka się głowica. Przyciskasz do tego kartkę i powstanie Ci odbicie. Wycinasz je i za pomocą tego szablonu robisz z cienkiego aluminium uszczelkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|