Słaba komprecha
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 14:44, 24 Gru 2008    Temat postu: Słaba komprecha

jakie są przyczyny słabej kompresji bo ta moja jawa już mnie denerwuję nie pierwszy raz to jest żałosne żeby w czeskim moto odpalić za pierwszym razem ręką i jeszcze nie ma mocy dziadostwo
tak więc proszę was o podanie przyczyn słabej kompresji...
Trzeci raz zły dział. Następna pomyłka, to będzie warn
~moderatur


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Śro 14:52, 24 Gru 2008    Temat postu:

Zarysowana tuleja cylindra, zjechany tłok i pierścienie, niedokręcona świeca bądź zjechany gwint na głowicy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 15:39, 24 Gru 2008    Temat postu:

a co rozumiesz przez zjechany tłok

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomek15 dnia Śro 15:39, 24 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Śro 15:42, 24 Gru 2008    Temat postu:

do tego zajechany cylinder (wytarty) niedokręcona głowica

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Śro 15:44, 24 Gru 2008    Temat postu:

Tomek15 napisał:
a co rozumiesz przez zjechany tłok


zarysowany, być może pęknięty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Śro 15:50, 24 Gru 2008    Temat postu:

Sprawdzanie kompresji ręką to jak sprawdzanie zdrowia kotka za pomocą pięciokilowego młotka.

Seryjna jawka da się odpalić ręką, ściągnij świecę, zatkaj otwór w głowicy kciukiem. a ktoś niech kopnie kopnikiem. Jak porządnie będzie odbijało palec, to jest ok (choć jak mówię, to są rzeźnickie metody, lepiej sprawdzić gdzieś na warsztacie manometrem)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:57, 24 Gru 2008    Temat postu:

Brak komperesji może być przyczyną źle dobranego tłoka do cylindra czyli że np. cylek będzie po szlifie a tłok będzie nominalny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 18:55, 24 Gru 2008    Temat postu:

w porównaniu do innych tego typu silników to mam bardzo słabą kompresję

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
garden92
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z Katowic

PostWysłany: Śro 20:20, 24 Gru 2008    Temat postu:

wydmuchana uszczelka pod głowicą, słabo dokręcona świeca, tuleja w cylindrze już wytarta, pierścienie też wytarte i nie trzymają kompresji, ścianki tłoka już wytarte innej możliwości nie ma Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Śro 20:29, 24 Gru 2008    Temat postu:

matko święta mam na dotarciu 200km dopiero po zmianie tłoka pierścieni itp.
a jak zdejmowałem głowicę to tam niebyło żadnej uszczelki...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kajtekq
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC

PostWysłany: Śro 20:55, 24 Gru 2008    Temat postu:

no to kup i załoz ja niemialem uszczelki pod głowicą ta taka kompresja była ze niedało sie go odpalic z ręki jak sie kopło to tez był kłopot a z ręki nawet niebyło mowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
garden92
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z Katowic

PostWysłany: Czw 14:07, 25 Gru 2008    Temat postu:

Bo jak jawa wychodziła z fabryki to nie było dawanej uszczelki pod głowicą bo cylinder z głowicą był wtedy nowy i wraz dobrze poustawiane a jak ściągniesz głowice to wtedy głowica się zdeformuje i dlatego są takie rzeczy Razz, zrób ręcznie lub kup taką Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Czw 19:38, 25 Gru 2008    Temat postu:

garden92 napisał:
Bo jak jawa wychodziła z fabryki to nie było dawanej uszczelki pod głowicą bo cylinder z głowicą był wtedy nowy i wraz dobrze poustawiane a jak ściągniesz głowice to wtedy głowica się zdeformuje i dlatego są takie rzeczy Razz, zrób ręcznie lub kup taką Smile


Co do głowic to jeżeli masz oryginalny cylinder i głowicę w dobrym stanie to nie ma potrzeby zakładac takowej uszczelki. Przyda się ona przy nie oryginalnych głowicach lub uszkodzeniach na jednej z tych części.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Czw 20:32, 25 Gru 2008    Temat postu:

no ok ale mógłbym ją sobie zrobić...
powiedzciem i w takim razie z czego i może jakiś wzór...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 21:22, 25 Gru 2008    Temat postu:

bierzesz kartkę z bloku technicznego, ściągasz głowicę i smarujesz smarem (albo tuszem) powierzchnię cylindra z którą styka się głowica. Przyciskasz do tego kartkę i powstanie Ci odbicie. Wycinasz je i za pomocą tego szablonu robisz z cienkiego aluminium uszczelkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin