Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Pią 18:17, 22 Paź 2010 Temat postu: Słaba jawa 200 |
|
|
Witam.
Co zrobić żeby moja jawa była trochę mocniejsza i szybsza.
Bo 1 i 2 to się normalnie jeździe. A jak wrzucę 3 to tak trochę muli i się wolno rozpędza.
Co wymienić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bergu
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pią 18:59, 22 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
zębatka zdawcza mniejsza niż jest np. daj 11, po uszczelnaj doloty i wyloty, daj jej więcej paliwa lub powietrza, wymień pierścienie a jeśli będzie potrzeba to i cylinder
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Czw 11:04, 29 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buczko
Wymiatacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Pią 20:30, 22 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
a ja tak spytam... WTF is jawa 200 ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Sob 7:07, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
połączenie jawy z ogarem 200 żartuję ;P najlepiej zrobić generalny remont jeżeli nie było dawno takiego dobrze dotrzeć następnie jeżeli nie jest coś odblokowane to odblokować czyli króciec gaźnik oraz tłumik i wyeleminować wszystkie tarcia które powodują opór czyli łożyska w kołach oraz powietrze w kołach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Trunks
Początkujący
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Góry Mokre
|
Wysłany: Sob 10:25, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
U mnie było to samo i pomogła regulacja zapłonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Sob 18:18, 23 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ale co masz na myśli mówiąc generalny remont?
Tłok pierścienie...............
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Nie 9:22, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
tak tłok pierścienie łożyska wał wszystko najpierw musisz wyeleminować wszystkie przedmuchy oraz wszystko wyregulować jeżeli to nie pomorze wtedy zrób szlif cylindra nowy tłok i pierścienie jak jeszcze będzie ci mało to zabierz się za generalny remont silnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Nie 11:07, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki;)
Chyba założę nowe simeringi, łożyska, tłok i pierścienie. A wału nie będę wymieniał bo za duże koszty;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jedrek707
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 11:19, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Wał oryginalny najlepszy, co najwyżej daj do regeneracji. A łożyska najlepsze FAG C3 tylko drogie są, możesz SKF albo PPL założyć i możesz dać jeszcze cylinder do szlifu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Nie 11:24, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Jak się za to wezmę to zrobię to.
Tylko będę pierwszy raz silnik rozbierał ;///
Więc będę miał trochę kłopotów
Ale będę chciał wymienić tłok, simeringi, i łożyska.
Wał zostawię.
A coś polecicie jeszcze do wymiany?
[link widoczny dla zalogowanych]
Opłaca się kupić ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arekd dnia Nie 11:41, 24 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek1818
Wymiatacz
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 1165
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 27 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Olsztyn (okolice;Gryzliny)
|
Wysłany: Nie 11:44, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Powiem Ci tak... idź do sklepu i zobacz ile wyjdzie Ci za ten sam komplet jakbyś kupował normalnie. Jak zaoszczędzisz to nie warto bawić sie w te allegro. No a jak wyjdzie drożej (w co wątpię) to bierz z allegro. Dolicz se jeszcze koszt przesyłki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Nie 11:50, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Takie coś może też być.
Zapytam się w sklepie
Mam jeszcze takie pytanie.
Mam zębatkę zdawczą 11 i czy opłaca mi się zmieniać na 12?
O ile tak mniej więcej będzie szybciej jeździł?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arekd dnia Czw 19:07, 28 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|