Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skrobi2
Początkujący
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:42, 18 Lip 2010 Temat postu: slaba iskra |
|
|
witam mam problem zlozylem silnik i mam malutka iskre zaplon dobrze ustawiony nawet drugi jak wlorze to i tak jest mala kondensator,cewki,kabel wn dobre niewiem oco chodzi przed rozlozeniem silnika iskra mogla zabic a teraz lipka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Nie 17:48, 18 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
sprawdź instalacje elektryczną bo może być lekkie przebicie.... platynki dobrze ustawione?? na przerwę 0.4?? weź jeszcze papier ścierny i przeczochraj te platynki wiesz te styki tych platynek PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil12345121
Wymiatacz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: Nie 18:14, 18 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
ustaw zapłon i platynki na 0,4 cewki przybliz jak najiblizej magneta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skrobi2
Początkujący
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 18:22, 18 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
platynki dobrze ustawione instalacja tez ok a dodam jeszcze ze zauwarzylem jak zaplon nie jest nie dokrecony do silnika to iskra jest o wiele wieksza dziwna sprawa w czesniej tez tak mialem na jednym zaplonie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kredek001
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 19:14, 18 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
na 99%łapie masz przebicie ja tez tak miałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skrobi2
Początkujący
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:22, 18 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
czyli wymiana instalacj ale dla czego jak zaplon nie jest dokrecony to iskra jest o wiele wieksza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Pon 15:46, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
wspomniałeś że złożyłeś silnik........ a właściwie obchodziłeś się z wałem?? bo jeżeli waliłeś w niego młotkiem mógł się on przekrzywić i może ma bicie i jeżeli wirnik lata góra dół czy tam lewo prawo może niedostatecznie styka się z cewkami i to może być powodem i jak popuścisz stojan to on się reguluje do pracy tego wirnika i wtedy jest dobra iskra ........... no mało prawdopodobne ale ja mniej jednak radził bym rozebrać cały zapłon przeczyścić wszystko następnie ponownie złożyć i zobaczyć.... bo może masz po prostu coś zasyfione zabrudzone a nawet może jest przebicie na kablu od cewki i jak stojan jest dokręcony to styka się z obudową silnika a jak go o0dkręcisz to właśnie się nie styka i jest iskra........ tak jak mówiłem rozłóż zapłon na części pierwsze następnie go złóż i9 dokonaj oględzin instalacji elektrycznej oraz przeczyść styki PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skrobi2
Początkujący
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:22, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Nie no wątpie bo przed rozkładaniem ciekał normalnie na tym zapłonie a na tym nowym miał właśnie małą iskrę a i powiem że zauważyłem że magneto lata bo jak cewki mam maksymalnie do magneta to on w pewnym momencie pociera o cewki magneto
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 16:43, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
No to albo źle dokręciłeś wirnik, albo masz krzywy wał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skrobi2
Początkujący
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:57, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
i nic nie da rady zrobić żeby ta iskra była>?
Posiedziałem trochę i rzeczywiście coś z tym magnetem ale nie wiem co moge z tym zrobić
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skrobi2 dnia Pon 18:24, 19 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Pon 18:36, 19 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
plusminus napisał: | No to albo źle dokręciłeś wirnik, albo masz krzywy wał. |
no mówię ci rozbierz dla pewności ten zapłon to na początek potem jak kolega mówi sprawdź czy wirnik dobrze założyłeś bo może coś z krzywką jest coś nie tak jeżeli po sprawdzeniu wszystkiego wykluczysz wszystko i okaże się że wał krzywy no to będzie trzeba go zregenerować lub zakupić inny.......... jednak musisz wszystko posprawdzać bo nie wiadomo czy to jest problemem a nie warto pruć silnika na marne PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skrobi2
Początkujący
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:27, 20 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Witam kombinowałem trochę i wykręciłem cewki świetlen i w miejsce cewki dałem cewke zapłonową i iskra jest już można powiedzieć OK ale jak brałem na pych to strzelało z tłumika i to wszystko...
I co nikt nie wie czy to może być spowodowane że mam taką małą iskrę?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez skrobi2 dnia Śro 8:58, 21 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AirBuss
Bywalec
Dołączył: 19 Wrz 2009
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:49, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Miałem to samo tylko że jak wymieniłem cewkę zapłonowa i kondensator to już fajnie wszystko działało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skrobi2
Początkujący
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:17, 21 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
No a mi niestety nie.
Dziś sobie pomyślałem że może po prostu wał jest za bardzo na lewą stronę przesunięty bo jak złożyłem silnik to był zbyt bardzo na lewą stronę i obcierał o tą komorę w której się znajduję i jak pierdykłem młotkiem w magneto to już nie ocierał.
A teraz jak tak trochę powaliłem to iskra tak jak by była większa ale jak odpalałem z kopajki to strzelało z tłumika i normalnie było widać jak ogień wychodzi z tłumika...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|