Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Sob 9:50, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
A przypadkiem nie skladales silnika z dwoch roznych polowek (karterow) ?
Bo takie cuda, jak mowisz, ze u Ciebie sie dzieja, moga byc spowodowane brakiem osiowosci w "skrzyni" biegow ; chyba juz mowic nie musze, ze ta tuleja mosiezna (?) nie moze sie ruszac
Zuzyte tryby to rzadkosc w tych silnikach..
Aha! Jeszcze jedno; nie radze kupowania automatu zmiany biegow w almocie czy tam ag-mocie; bo za dlugo mozesz nie pojezdzic.. :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motór
Nowy
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:42, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Miniś tak dla ścisłość te tulejki w karterach nie są mosięzne tylko z brązu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Sob 21:00, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Nie, wszystko jest dobrze poskladane. Biegi od zakupu mi wyskakiwaly, byl w kiepskim stanie, robilem wszystko co moglem zeby jako tako chodzil. Biegami sie nie przejmowalem az do teraz, bo tylko to nie dziala jak trzeba.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prze_cinek
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: Sob 22:10, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Ja wam powiem czemu wyskakują bo u mnie tez najczęściej dwójka wyskakiwała a przyczyna to zmieniacz tam jest taka jak by trybik i na sprężynce klinik jak wrzucasz 1 to on idzie na 1 ząbek jak 2 to na 2 i tak dalej żeby ten "ząbek" nie wyskakiwał na boki trzyma go blaszka która jest w jednej strony a z drugiej jest taka mała wygięta zgrzana z tą drugą po jakimś czasie te miejsce zgrzania się rozłancza blaszka jest odgięta i "ząbek lata na boki wtedy biegi zazwyczaj 2 bo jest pośrodku wyskakuje ale też potrafi 1 i 3 wyskoczyć
żeby naprawić wystarczy zgrzewarka lub sparawka oczywiście trzeba silnik rozkręcać
Pewnie i tak nik nie wie o jaką blaszke chodzi:] więc daje fotke ten czerwony pasek w kształcie pioruna ;] to właśnie ta blaszka zgrzanaz ta grógą
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 9:36, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
He he, mozliwe. Ale mniej wiecej o tym pisalismy Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|