Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 10:50, 20 Lis 2010 Temat postu: skaldanie silnika |
|
|
witam.zaczolem dzis skladac sileniwszystkook szlo obkrecilem kopke o te 360 i zaczolem skldac kartery wszystko sie ladnie krecilo ale jak mi juz zostalo jakies pol cm do zlozenia karterow to kopka ledwo da sie ruszy jak i walkiem zdawczym co jest nie tak???mam nowe lozyska to przez to ???? prosze o szybka odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
JAWa890
Częsty bywalec

Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zawiercie
|
Wysłany: Sob 13:34, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
może coś źle złożyłeś zacznij od nowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bodzio
Bywalec

Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: tuszyn
|
Wysłany: Sob 16:27, 20 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
tam w środku kopka się blokuje o taki wypust na drugim karterze pewnie nieodpowiednio jest ustawiony wałek kopki .po przekręceniu go w silniku kopka powinna być ustawiona na zewnątrz tak żeby można było założyć wajche do kopania i ona musi być równo utawiona do kopnięcia .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 15:10, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
siema udalo mi sie ale jest 2 problem wal strasznie ciezko chodzi prawie wogule co jest? skrzywil sie?lozyska krzywo zadane???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bodzio
Bywalec

Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: tuszyn
|
Wysłany: Pon 15:24, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
wał pewmie ułożył ci się nieodpowiednio tam w środku w swojej komorze . zerknij od strony cylinda pewnie jedna stona wału przylega do kartera , weż młotek drewniany lub deskę i mu przywal tak żeby się ułożył w miare po środku tej komory w której się znajduje i będzie git , albo jeśli złożyłeś skrzynie biegów może pozamieniałeś zębatki wtedy musisz rozebrać i od nowa poskładać ta żeby po złożeniu wałek zdawczy się łatwo obracał.-ten wychodzący na zębatkę łańcucha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 15:33, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
od strony kopki jest jakies 3mm od kartera a od lewej ok 2mm miezylem na oko to zle??/ a mogl sie wal skrzywic?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolak11 dnia Pon 15:36, 22 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bodzio
Bywalec

Dołączył: 16 Paź 2010
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: tuszyn
|
Wysłany: Pon 15:38, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
wał jest zrobiony z bardzo twardej stali raczej ciężko jest go pogiąć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 6:39, 23 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
ok dzieki mieliscie racje lecz z poczatku mialem biegi a teraz nie mam co sie stalo??musze rozpolawiac silnik znowu??/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
JAWa890
Częsty bywalec

Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: zawiercie
|
Wysłany: Śro 11:03, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
no musisz rozpołowić silnik i poskładaj wszystko od nowa
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JAWa890 dnia Śro 11:03, 24 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
moskit122
Wymiatacz

Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 13:23, 24 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Odnośnie wału jeszcze... to się nazywa dystansowanie ale jak ktoś składa silnik młotkiem i przecinakiem to tak jest, później się dziwić że łożyska na wale szybko luz łapią jak młotkami wały krzywicie, może i tego nie widać gołym okiem ale wsadź sobie taki wał w przyrząd pomiarowy z zegarem... aż tak trudno pospawać sobie przyrząd do skręcania silnika bądź podejść do ślusarza który ma prasę?
A co do biegów to faktycznie możesz zacząć rozbierać... najprościej sprawdzić czy wszystko działa montując cały sprzęt na jednym karterze i sprawdzając czy wszystkie biegi chodzą i czy wszystko pasuje, później zmyślnie złożyć drugą stronę i pozamiatane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|