Silnik sie zablokował !!! POMOCY PROSZE!!!!!!!!!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
WayRider
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Czestochowa

PostWysłany: Wto 19:14, 25 Wrz 2007    Temat postu:

Ja tez mam jawe z salonu i mam dwupierscionkowy tłok a chodzi tak samo jak na trzypierscionkowym, nie wszystkie jawki są takie same , są muły i troche mniejsze muły , a czy ten tłok cos daje to wątpie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
$ticz
Nowy
Nowy



Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łazy

PostWysłany: Wto 19:39, 25 Wrz 2007    Temat postu:

Ja miałem to samo ...
tłok stoi w miejscu .. ja to zrobiłem tak:
troche oleju i odrdzewiacza na tłok ( oczywiście nie od strony gaźnika)
i chodzi ... jednak musisz ją w miare regularnie przepalać bo znowu ci sie tak zrobi.

Pozdrawiam ( jeśli taka odpowiedź była t z góry przepraszam) ...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Wto 19:53, 25 Wrz 2007    Temat postu:

Ej , ale na 3 pierscieniowym jest efekt dzownienia a na 2 nie ma tego [ u mnie bynajmnije]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Wto 20:30, 25 Wrz 2007    Temat postu:

zdaje ci sie bo rośniesz Razz fakt, nie wolno dopuścic do tego aby stał silnik suchy przynajmniej raz na 2 tyg. trzeba przepalić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lucas
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Śro 8:17, 26 Wrz 2007    Temat postu:

@ziggas666: To co mówisz jest troche jakby nielogiczne właśnie 2 pierścieniowy powinien mieć mniejszą kompresję, wkońcu 3 pierścienei muszą lepiej trzymać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 10:28, 26 Wrz 2007    Temat postu:

Jusz nie urosne wiecej ;/
mi sie tak wydaje :
CO do 2 pierscieni : mniejsza kompresja od 3 pierscieniowego , ale za to mniejsze tarcie co skutkuje szybyszm wjazdem na oborty , oraz mniejszym grzaniem sie , oraz brak dzownienia !
3 pierscieniowy : odwrotnie od 2 pierrscieciowego ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Śro 14:00, 26 Wrz 2007    Temat postu:

motórzysta: sranie w banie Smile nie ma róznicy Smile mas zjakis przyrzad do mierzenia tego czy na słuch tylko zgadujesz ?? do pomiaru przyspieszenia prędkosci obrotowej i ogólnej prędkosci obrotowej ? wątpiew to... wiec nie pisz ze tak jest ze szybszy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jowkowicz17
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Sochaczew

PostWysłany: Śro 14:21, 26 Wrz 2007    Temat postu:

ale mi sie to stalo podczas jazdy!!! Jak mialem jawke sprawna to jezdzilem codziennie !!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 14:29, 26 Wrz 2007    Temat postu:

przeciez mozna odczuc roznice podczas jazdy ;p
to moja opinia i jej nie zmienie ;d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Śro 14:31, 26 Wrz 2007    Temat postu:

jeździłem na 2 pierścieniowym i na 3 i powiem ze 3 lepszy. na 2 to ledwo jechał z 60km/h tlyko ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 14:33, 26 Wrz 2007    Temat postu:

to dziwne bo ja latam ponad 70 na oryginalnym 2 pierscieniowym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
garden92
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z Katowic

PostWysłany: Czw 20:25, 27 Wrz 2007    Temat postu:

Nie kucic się bo kutnią sie niedojdzie do porządku Smile , tak były jawki z tłokiem 2 pierścieniowym i miały troszkę mniejszą kompresje niż Jawy z 3 pierścieniem w Jawach 2 pierścieniowym bylo tak 1 pierścień od kompresji a 2 to był od smarowania a tłok 3 pierścieniowy był 1.kompresja 2.smarujący 3. czyszczący Smile nie wiem co ma dorzeczy ile Jawa ma pierścionków ale ważne żeby moto palił Smile a jak ma ktoś tłok 2 pierścieniowy to sie zacinały tłoki tak jakby w komorze cylindra dlatego że niema 3 pierścienia, czyszczącego Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Czw 21:36, 27 Wrz 2007    Temat postu:

garden: w silniku 2 t pierścienie słuza tlyko do uszczleniania a nie do zbierania oleju czy smarowania. pierscień od zbiernaia oleju ma spręzyne wewnątrz wbudowaną. ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
garden92
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: z Katowic

PostWysłany: Pią 12:49, 28 Wrz 2007    Temat postu:

Nie wiem jak tam jest ale w autach tak jest Smile jak zle napisałem to zwracam honor Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Pią 12:50, 28 Wrz 2007    Temat postu:

No racje nie kuccie się kutnia nic nie daje Very Happy leże pod biurkiem.... (cham ze mnie)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin