Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WayRider
Bywalec
Dołączył: 26 Sie 2007
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czestochowa
|
Wysłany: Wto 19:14, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Ja tez mam jawe z salonu i mam dwupierscionkowy tłok a chodzi tak samo jak na trzypierscionkowym, nie wszystkie jawki są takie same , są muły i troche mniejsze muły , a czy ten tłok cos daje to wątpie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
$ticz
Nowy
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łazy
|
Wysłany: Wto 19:39, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Ja miałem to samo ...
tłok stoi w miejscu .. ja to zrobiłem tak:
troche oleju i odrdzewiacza na tłok ( oczywiście nie od strony gaźnika)
i chodzi ... jednak musisz ją w miare regularnie przepalać bo znowu ci sie tak zrobi.
Pozdrawiam ( jeśli taka odpowiedź była t z góry przepraszam) ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Wto 19:53, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Ej , ale na 3 pierscieniowym jest efekt dzownienia a na 2 nie ma tego [ u mnie bynajmnije]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Wto 20:30, 25 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
zdaje ci sie bo rośniesz fakt, nie wolno dopuścic do tego aby stał silnik suchy przynajmniej raz na 2 tyg. trzeba przepalić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Śro 8:17, 26 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
@ziggas666: To co mówisz jest troche jakby nielogiczne właśnie 2 pierścieniowy powinien mieć mniejszą kompresję, wkońcu 3 pierścienei muszą lepiej trzymać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 10:28, 26 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Jusz nie urosne wiecej ;/
mi sie tak wydaje :
CO do 2 pierscieni : mniejsza kompresja od 3 pierscieniowego , ale za to mniejsze tarcie co skutkuje szybyszm wjazdem na oborty , oraz mniejszym grzaniem sie , oraz brak dzownienia !
3 pierscieniowy : odwrotnie od 2 pierrscieciowego ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Śro 14:00, 26 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
motórzysta: sranie w banie nie ma róznicy mas zjakis przyrzad do mierzenia tego czy na słuch tylko zgadujesz ?? do pomiaru przyspieszenia prędkosci obrotowej i ogólnej prędkosci obrotowej ? wątpiew to... wiec nie pisz ze tak jest ze szybszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jowkowicz17
Bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 99
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: Śro 14:21, 26 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
ale mi sie to stalo podczas jazdy!!! Jak mialem jawke sprawna to jezdzilem codziennie !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 14:29, 26 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
przeciez mozna odczuc roznice podczas jazdy ;p
to moja opinia i jej nie zmienie ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Śro 14:31, 26 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
jeździłem na 2 pierścieniowym i na 3 i powiem ze 3 lepszy. na 2 to ledwo jechał z 60km/h tlyko ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 14:33, 26 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
to dziwne bo ja latam ponad 70 na oryginalnym 2 pierscieniowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Czw 20:25, 27 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Nie kucic się bo kutnią sie niedojdzie do porządku , tak były jawki z tłokiem 2 pierścieniowym i miały troszkę mniejszą kompresje niż Jawy z 3 pierścieniem w Jawach 2 pierścieniowym bylo tak 1 pierścień od kompresji a 2 to był od smarowania a tłok 3 pierścieniowy był 1.kompresja 2.smarujący 3. czyszczący nie wiem co ma dorzeczy ile Jawa ma pierścionków ale ważne żeby moto palił a jak ma ktoś tłok 2 pierścieniowy to sie zacinały tłoki tak jakby w komorze cylindra dlatego że niema 3 pierścienia, czyszczącego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Czw 21:36, 27 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
garden: w silniku 2 t pierścienie słuza tlyko do uszczleniania a nie do zbierania oleju czy smarowania. pierscień od zbiernaia oleju ma spręzyne wewnątrz wbudowaną. ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Pią 12:49, 28 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Nie wiem jak tam jest ale w autach tak jest jak zle napisałem to zwracam honor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Pią 12:50, 28 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
No racje nie kuccie się kutnia nic nie daje leże pod biurkiem.... (cham ze mnie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|