Wiesz co... Przydało by sie zrobić nową inastalkę . Możliwe że ci sie gdzieś kable poprzecierały i masz beznadziejne cewki . Moim zdaniem powinieneś ze schematem w ręku zrobić instalację
Jak jeszcze silnik palił dwa dni temu to popatrzyłem sobie na zapłon przy pracującym silniku.
Okazało się , że iskrzy mi na platynkach ( czasami ) i na śrubce do której są poprzykręcane wszystkie przewody w zapłonie.
BTW będę dziś kombinował zapłon od kumpla.
Jak będzie mało chciał to się kupi i powinno być w porzo.
pozdrawiam
A mam nowy od malucha .
Zapłon działał bez zarzutu dopóki go nie rozłożyłem .
Muszę go chyba jeszcze raz rozłożyć na części pierwsze albo kupić sprawny na 100 % używany iskrownik.
W swoim wymieniłem wszystko oprócz cewki zapłonowej w środku - może to jest przyczyna ?? Przewód jest już trochę postrzępiony przy cewce.
Wszystkie czasy w strefie GMT Idź do strony Poprzedni1, 2
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach